Vi tog färgan över till Åbo, Finland från Stockholm. Vi åkte på kvällen vid 8 och gick i land runt klockan 7 på morgonen. Vi hade väldigt tur med hotellet så de hade ett färdigt rum för oss när vi kom (vilket händer typ aldrig så tidigt). Käkade en massa hotellfrukost, shoppade, var i Mumindalen och åt lite till! 😝

Efter några mysiga dagar i Finland tog vi färgan över till Stockholm igen och var där i två dagar. Vi gick på Vasamuseum och besökte Kaknästornet (vilken utsikt det var) samt shoppade lite till.

Sedan jag bloggade. Efter studenten så har jag i princip nästan bara jobbat, har inte hittat på något speciellt och har inte haft något att blogga om. Tänkte iallafall visa er några bilder från studenten, andra bilder från sommaren får ni en annan dag. Hoppas att ni har en bra sommar, även fast att vädret inte alltid visar sin bästa sida! 🌸🌺

NU ÄR DET ENDAST TVÅ DAGAR KVAR!!
De senaste veckorna har det varit bal, gånger två till och med! Studentlekar med klassen, fester och annat skoj. Om två dagar tar det roliga slut och vi ska in i vuxenvärlden på riktigt. På fredag är det studenten som gäller!

Idag var vädret väldigt varmt men blåste otroligt mycket så vi valde att ligga vid poolen istället för stranden då vi ville slippa all sand som blåser runt. Åt en otroligt god Hawaii pizza till lunch. Pizzorna här är inte alls som hemma, de är mycket saftigare. Nu ska vi fixa oss lite för att sedan bege oss in mot Platanias och äta!

Kvällen startar vi på en mysig restaurang i Platanias. Jag åt grillad lax och efterrätten stod köket för. Det var cheesecake av något slag med ouzo, en stark grekisk dricka.

Sitter just nu på tåget från Halmstad till Kastrup där flyget till Kreta går.

Just nu ligger jag i soffan hos Robins föräldrar och väntar på att Robin ska bli klippt. Tidigare ikväll jobbade jag en stund och imorse hämtade mamma upp mig och vi hade en mysig dag på stranden tillsammans. Det kallar jag verkligen kvalitetstid!