Nu är vi äntligen framme i Marmaris, Turkiet. Eller vi kom fram strax innan halv tre men vi la oss direkt vid poolen och försökte fånga oss lite eftermiddagssol iallafall. Men gud så fint detta hotell är, inte super stort men servicen är toppen, ännu bättre att dom är svenskar. Och vi ska verkligen inte tala om utsikten den är helt fanatiskt.
Nu ska vi bara njuta av denna semester tillsammans, All-inklusive all day everyday + halvutsikt, kan verkligen inte bli bättre!!
Ska försöka blogga så mycket som möjligt här de lovar jag.

Nu har vi precis kommit upp på hotellrummet efter middagen och sen promenad vid stranden, nu ska vi bara chilla här på balkongen.

Hoppas ni har haft en fin söndag hemma i Sverige!
Puss ♡

• Filed under: Resor , Kärlek

Godmorgon!

Nu sitter vi på Arlanda och checkat in väskorna och väntar på att få gå på planet. Vi har hunnit ätit lite frukost här och gått runt i textreen ett tag. Nu vill jag bara att tiden går fortare så jag kan komma till värmen.

Hörs senare när vi har landat i Turkiet! Puss ♡

• Filed under: Resor

Veckan är slut och helgen är äntligen här!
Denna fredag startade jag med sovmorgon till halv nio, duschade och åt frukost. Sedan åkte jag till Tanya på fransstylisterna och fyllde äntligen på mina fransar. Efter besöket hos henne så åkte jag och köpte lunch sedan iväg till jobbet. Slutade strax efter halv fem. Vid sextiden kom J och vi åt grillat med familjen sedan åkte vi tillbaka till Märsta för att hämta de sista innan resan sen dess har vi bara packat och kollat serie.

Nu ligger vi nerbäddade i sängen och ska snart sova.

Hoppas ni har haft en fantastisk fredag ♡