Lite bilder från senaste dagarna. Vi har det såå bra!! Igår gjorde jag två dyk men tyvärr verkar bilden ovan vara den enda som jag kan se från min kamera, på de andra står det "file not supported". Väldigt irriterande men finns inget att göra åt. Vi har det i alla fall grymt bra på denna underbara ö. Puss på er!

Bilder från andra dagen här i paradiset. Som vi njuter! Puss och kram på er

Igår körde Andre oss till flygplatsen klockan 4 på morgonen. Vid 10 landade vi i Dominikanska Republiken. Resan gick supersmidigt och väl framme stod en bil och väntade på oss som tog oss till vårt hotell. Vi fick vänta en stund på vårt rum så vi tog något att dricka sen blev det en promenad på den otroligt fina stranden och jag bokade tid för två dyk på onsdag. Efter vi fått våra rum tog vi en drink i poolbaren innan vi tog en shuttle till köpcentrumet för att köpa solkräm och lite andra nödvändigheter. På kvällen blev det god middag och ännu en promenad på stranden. Här kommer vi trivas bra i en vecka!

Ebba och jag körde till Andre tidigt lördag morgon. När vi kom fram åkte vi till stranden och var där en liten stund.

Jag gav Ebba en tidig födelsedagspresent. Matchande ringar med våra födelsestenar på.

Efter en stund på stranden cyklade vi hem till Andres kompis där vi badade i hans pool, drack vin och grillade skaldjur. Så himla mysigt att spendera dagen med dessa två underbara personer som jag är lyckligt lottad att fått lära känna under mina 10 månader här. Världens bästa❤️

I fredags åkte jag till Andre efter jobb, då hade han beställt pizza och köpt biobiljetter. Vi åkte och hämta pizzan sen åkte vi till stranden och åt där. Sen vidare till biosalongen där vi såg baywatch som var jätterolig. Efteråt åkte vi tillbaka till stranden med filtar och låg där i en timme under en väldigt stjärnklar himmel. Lördag morgon regnade det rejält så vi drog på oss regnkläder och cyklade en runda. Försökte filma alla husen på en gata precis vid stranden med gigantiska, typiska amerikanska hus i alla möjliga färger. När vi cyklar på den gatan känns det precis som i en amerikansk film. Tog några screenshots från videon som ni ser ovan, det gör dock inte gatan rättvis. När det slutat regna åkte vi och åt sushi bowl vid stranden. Supermysigt.

Åkte till New York för att träffa Matilda som jobbar där i 6 veckor.

Var på Andres graduation. Ska se om hans mamma har lite fler bilder från detta.

Spelat baseball med Kyle

Kyle fyllde fem och fick spelet "pie face" i födelsedagspresent

Åkte till New York för att hälsa på Matilda igen, denna gången med Ebba.

Kyle hade födelsedagskalas med sina kompisar på ett lekland

Ebba och jag tog våra värdbarn till en liten lekhörna på köpcentrumet vid oss.

Korv med bröd i bakluckan efter klippning.

Poolhäng hemma hos Ebba

Play date med Jake och Ebbas värdbarn Kai.

Pizza vid stranden med Andre.

Följde med och kollade på killarnas baseballträning idag. Så söta!

Igår hämtade jag upp Lucia på tågstationen för att vi skulle se zara Larsson i Philadelphia. Innan konserten åt vi vars en Sushi bowl i stan vilket var jättegott. Sen begav vi oss till konserten och vi lyckades få väldigt bra platser. Det var svårt att få en bra bild på henne då hon sällan stod still men så duktig var hon! Jättekul att träffa Lucia också. Puss och kram

I fredags var vi glada för sommarvärmen som har kommit.

Efter jobb åkte jag till andre och vi tog en promenad på stranden.

På lördagen blev det brunch.

På kvällen lagade Andres mamma middag och efter middagen åt vi tårta som hans bror hade gjort på marabou. De sjöng för mig och Andres brors flickvän för vi båda fyllde år i onsdags. Så gulligt!

Söndag morgon blev det en runda till på stranden innan jag skulle sätta mig i bilen tillbaka för att jobba några timmar. Älskar området där Andre bor i New Jersey. Så himla mysigt och så fin strand!

Den 10e juni sätter Ebba och jag oss på flyget mot Karibien! Vi ska bo en vecka på Dominikanska Republiken på all inclusive där vi ska äta massa mat, dricka drinkar, snorkla, dyka, bada, sola och hålla oss så långt borta från barnskrik som möjligt haha. Välbehövligt!! Det blir även Ebbas och min sista vecka tillsammans då Ebba har valt att åka hem tidigare så vi ska verkligen njuta av vår semester.