Hej! I lördags körde jag och Andre till Pennsylvania för att hälsa på min värdfamilj och Andres kompisar på hans gamla skola. Det var såå mysigt att få träffa alla igen och den nya au pairen verkar jättebra så det gör mig glad. Det var så kul att få träffa Andres kompisar på skolan igen.

​Har haft en helt underbar vecka i Mexico med Andre.  Vi bodde helt perfekt på ett hotell på stranden med all inclusive. Allt var såå lyxigt och fint. Maten var helt fantastisk och servicen lika så. Kände mig som en prinsessa för en vecka haha. Det var lite molnigt vissa dagar men vi njöt ändå för fullt i antingen det helt magiskt blåa havet eller i något av hotellets pooler. På kvällarna tog vi ofta en drink i bubbelpoolen under en stjärnklar himmel. Någon kväll gick vi till hotellets klubb med folk vi träffat på hotellet och vissa kvällar åt vi bara en god middag sen beställde vi upp efterrätt till rummet och kollade på film. En dag tog vi en båt ut till en Ö där vi hyrde en golfbil och körde runt och stannade på ställen vi tyckte var fina. Vid lunch hittade vi en jättemysig liten beach klub där vi åt lunch och badade en stund. Veckan har helt perfekt. Vill verkligen tillbaks till Mexico igen!

Tog bilen och körde till ett av USAs största vattenfall. Såå fint!!

Hej! Jag landade i New Jersey i måndags och här är lite bilder från veckan som har gått. Första kvällen gick hela familjen med respektive på en målarkurs. Vi har varit på stranden varje dag sedan jag kom. Antingen legat och solat och badat eller kollat solnedgången på kvällen. Idag gick andre till gymmet när vi vaknade och jag tog en löprunda, senare cyklade vi iväg till ett ställe där man kunde göra sina egna Donuts. Efter lunch gick vi ner till stranden för sol och bad sedan åkte jag till köpcentrumet och shoppade med Andres mamma. Köpte en jeansjacka och nya jeans. Nu har vi precis badat alla hundarna och ska sätta på en film. Puss och kram❤️

I fredags åkte jag till köpcentrumet i Wayne. Efter ett tag kom Kia och Marie dit då gick vi och åt middag tillsammans och bara snackade massor.

I lördags jobbade jag. Efter jobb körde jag till Andre men Andre hade en tillställning med jobb så när jag kom dit tog jag ett glas vin med Andres föräldrar. Senare gick jag ut och åt middag med hans bröder och deras flickvänner innan Andre kom tillbaka från tillställningen.

På söndagen tog Andre ledigt från jobb så att vi kunde spendera hela dagen tillsammans eftersom att jag åker hem snart (!!) har vi väldigt få dagar kvar tillsammans. Vi gjorde frukost som vi åt i hans hängmatta och satte på en film på datorn. På eftermiddagen cyklade vi en runda sen vidare till boardwalken för lite glass och friterade oreos vid stranden innan det var dags för mig att köra hem. Bor förresten 1h och 20 min ifrån Andre för den som undrar.

Idag är det måndag och Andre är alltid ledig på måndagar så efter lunch kommer han hit och spenderar lite tid med mig och killarna. Ikväll ska vi ut och äta och kanske bio efteråt.

Puss på er

Hej! I lördags jobbade jag några timmar sen var det dags att gå ut och äta middag med Julie och hennes familj. Det var både Julies och Brads födelsedag så det var kul.

Efter middagen körde jag hem till Andre. Andre jobbar tisdag-söndag varje vecka så jag följde med honom till stranden på söndagen. Efter stranden åt vi middag med hela hans familj och jag var inställd på att åka hem efteråt men då fick jag ett sms av Julie att de inte behövde mig förrän onsdag. Gissa vem som blev glad!! Vi gick ner till vattnet för att kolla på den fina solnedgången sen åkte vi tillbaka och jag fick tvätta alla mina kläder eftersom jag bara hade packat för 2 dagar.

På måndagen var vi båda lediga vilket inte har hänt sedan Andre började jobba som badvakt. Jag gjorde svenska pannkakor till hela familjen sen tog vi det bara lugnt vid poolen hela dagen och på kvällen gick vi till "boardwalken" för att äta friterade oreos innan vi åkte hem till Andres kompis för att kolla på baseball.

På tisdagen var det 4th of July. USAs nationaldag. Andre hade jobb som vanligt så vi spenderade dagen på stranden sen cyklade vi hem till hans kompis som hade poolparty. Jag var tvungen att körde hemåt vid 9 så jag fick se fyrverkerierna i bilen påväg hem.

Väldigt mysig helg, kul att få fira 4th of July i New Jersey. Blev en liten minisemester på 4 dagar. Puss

I väntan på att Andre skulle hämta upp mig.

Kransar i håret och sill, ägg, kaviar, köttbullar mm på matbordet.

På stranden i New Jersey.

Sushidejt på en mysig uteservering.

Hej på er!
Hoppas att ni hade en supermysig midsommar och helg. Själv jobbade jag på midsommar men efter jobb hämtade Andre upp mig och sen åkte vi till mina vänner i Wayne för att fira. Jag fick inte Andre till att testa sill men själv åt jag en hel burk senapssill och lite dillsill också haha. Älskar det!! Dock smakade Andre lite Kalles kaviar men det var ingen hitt. Efter festen körde Andre hem oss till honom i New Jersey.

Lördag och söndag jobbade Andre som badvakt vid stranden där han bor, så jag följde med och bättrade på brännan bredvid. Lördag kväll gick vi ut och åt middag på en mysig restaurang och söndag åt vi middag med hans familj. Supermysig helg! Bara 7 veckor nu tills jag får krama om er där hemma. Puss och kram

Lite bilder från senaste dagarna. Vi har det såå bra!! Igår gjorde jag två dyk men tyvärr verkar bilden ovan vara den enda som jag kan se från min kamera, på de andra står det "file not supported". Väldigt irriterande men finns inget att göra åt. Vi har det i alla fall grymt bra på denna underbara ö. Puss på er!

Bilder från andra dagen här i paradiset. Som vi njuter! Puss och kram på er

Igår körde Andre oss till flygplatsen klockan 4 på morgonen. Vid 10 landade vi i Dominikanska Republiken. Resan gick supersmidigt och väl framme stod en bil och väntade på oss som tog oss till vårt hotell. Vi fick vänta en stund på vårt rum så vi tog något att dricka sen blev det en promenad på den otroligt fina stranden och jag bokade tid för två dyk på onsdag. Efter vi fått våra rum tog vi en drink i poolbaren innan vi tog en shuttle till köpcentrumet för att köpa solkräm och lite andra nödvändigheter. På kvällen blev det god middag och ännu en promenad på stranden. Här kommer vi trivas bra i en vecka!