Igår hämtade jag upp Lucia på tågstationen för att vi skulle se zara Larsson i Philadelphia. Innan konserten åt vi vars en Sushi bowl i stan vilket var jättegott. Sen begav vi oss till konserten och vi lyckades få väldigt bra platser. Det var svårt att få en bra bild på henne då hon sällan stod still men så duktig var hon! Jättekul att träffa Lucia också. Puss och kram

I fredags var vi glada för sommarvärmen som har kommit.

Efter jobb åkte jag till andre och vi tog en promenad på stranden.

På lördagen blev det brunch.

På kvällen lagade Andres mamma middag och efter middagen åt vi tårta som hans bror hade gjort på marabou. De sjöng för mig och Andres brors flickvän för vi båda fyllde år i onsdags. Så gulligt!

Söndag morgon blev det en runda till på stranden innan jag skulle sätta mig i bilen tillbaka för att jobba några timmar. Älskar området där Andre bor i New Jersey. Så himla mysigt och så fin strand!

Den 10e juni sätter Ebba och jag oss på flyget mot Karibien! Vi ska bo en vecka på Dominikanska Republiken på all inclusive där vi ska äta massa mat, dricka drinkar, snorkla, dyka, bada, sola och hålla oss så långt borta från barnskrik som möjligt haha. Välbehövligt!! Det blir även Ebbas och min sista vecka tillsammans då Ebba har valt att åka hem tidigare så vi ska verkligen njuta av vår semester.
Puss och kram

Började dagen med en mysig frukost hemma hos mig med Ebba som hade köpt med sig croissanter, jordgubbar och nutella. Fick även en baddräkt som jag gått och klämt på i några veckor nu, blev så himla glad. Finaste Ebba❤ Den ska användas flitigt på Ebbas och min resa till dominikanska republiken som vi bokade förra veckan. Mer om det i nästa inlägg.

Vid lunch kom Andre, vi åt lunch och tog sedan en promenad i det fina vädret. Av andre fick jag finaste armbandet med en delfinberlock som symboliserar våra sommarplaner och min kärlek för delfiner och undervattenslivet❤

På kvällen åt vi middag med min fina värdfamilj. Som verkligen såg till att min dag blev perfekt!

Imorse vaknade jag upp till två exalterade pojkar som hade gjort grattiskort till mig. Jag fick blommor, presentkort på spa och en ben & jerrys haha. De känner verkligen mig😍 Jag fick även presentkort på Cheesecake Factory av Julies föräldrar😍

Nu när jag kom hem väntade ett paket i brevlådan från mamma och pappa. Ska lägga mig i sängen och äta lite svenska godis och sätta på en ansiktsmask innan jag somnar.

Hade verkligen en perfekt dag! Saknade er där hemma men hade inte kunnat önska mig en bättre födelsedag här borta. Är så himla tacksam för alla fina människor jag lärt känna här. Puss och kram på er❤

Ebbas värdmamma köpte biljetter till påskbord på Ikea i fredags till mig och Ebba. Det var så himla gott med sill, lax, Janssons frestelse och massa gott till efterrätt som chokladbollar, daimtårta, dammsugar, prinsesstårta osv. Med vars en matkoma avslutade vi kvällen med film i min säng. Mys!

Fin solnedgång från min promenad häromdagen.

I fredags slutade jag 12.30 så då åkte jag till Andre som hade gjort svenska pannkakor och mimosas.

I söndags åkte jag hem från andre för att jobba några timmar och sen mötte jag upp Ebba för lite sushi.

Bild från igår efter Jakes simning. Lunch i vårsolen!

Alltid lika kul i New York med Ebba!

Förra veckan kom Elin tillbaka från sin resemånad en snabbis innan det var dags för henne att bege sig till flygplatsen och åka hem till Sverige. Vi åt frukost med hela gänget i Wayne och sa hejdå. Har haft såå kul med Elin och så himla tacksam att jag hittade hennes blogg 7 månader sen och skrev till henne om hon ville träffas. Vi ses snart igen!❤

I fredags kom Ebba över med chips och dippa efter hon jobbat klart. Vi kollade på film och somnade i min säng. I lördags kom Andre hit och träffade min värdfamilj. På kvällen tog vi Jake och Kyle till mc Donalds sen åkte Andre och hälsade på sina gamla klasskamrater i Doylestown. Efter jobb åkte jag hem till Ebba och sov där, söndag morgon åt vi brunch och på kvällen gick vi på bio. Mys!

Igår var det fredag och killarna var klädda i grönt eftersom att det var st Patrick's day. Jag var ledig mitt på dagen så då åt jag och Ebba lunch+en våffla med oreoglass, nutella och jordgubbar på. Mums! Trevlig helg