Näst sista kvällen var jag och klara ut i Bangkok, vi åt på en lyxig restaurang och sen var vi på ett sjukt najs rooftop som låg på ett superlyxigt hotell. Så vi kände oss som lyxbrudar för en kväll haha jätteskoj. Vi hade jättetrevligt<3

I ao nang hade vi det jättebra! Vi bodde på ett najs hotell lite utanför centrum men var väldigt värt det. Jättebra hotell och lugnt osså hyrde vi ba moppe och åkte in när vi behövde. En dag åkte vi på en longtail båttur som var asnajs. Åkte till lite mysiga öar och snorklade med mera. Vi pressade sista soldagarna också haha.

Vi hade det jätteskönt på koh lanta. Vi tog det lugnt och bara njöt. Vi bodde på ett ställe med sjukt najs pool alldeles vid stranden som var typ våran så de va inge mycket folk alls så skönt. Nu är vi i Ao nang. Inlägg om det kmr imorn!

Idag lämnade vi Phi Phi för ko lanta! Har haft superroliga dagar på Phi Phi men nu kände vi för en lite lugnare ö haha! Och lämna våran äckliga bungalow som vi hade där. Sand överallt, hela stranden hade vi släpat in typ.

Denhär festön alltså haha! Har haft skitroliga kvällar här verkligen. Ätit god mat, som dom underbara köttbullarna haha så stört gott. Är för bakis för att skriva något mer... hehe, imorn drar vi till krabi för några lite lugnare dagar!

Nu är vi på Phi phi Island, kom hit igår. Mycket fest här. Vi bor i en bungalow mitt på stranden typ tio meter från ett partyställe. Och fullt med sånna ställen längs stranden, sköjs. Var så sjukt najs att komma till värmen igen då de varit sjukt kallt i Vietnam.

Vi hade två dagar i Hanoi och det har varit så sjuuukt kallt haha. Men seriöst typ 15 grader!!! Ska inte klaga men;) vi gick på museum och en snabbis på någon marknad. Ett kvinnomuseum och ett typ militärmuseum. Spännande. Osså har vi ätit massa gott. Har börjat kunnat äta dom senaste dagarna efter magkraschen så det har varit najs! Nu befinner vi oss i Phuket Thailand efter en lång dags resande! Och nu äre godnattt

Idag blev det bussen och båten tillbaka till Hanoi från cat ba Island för dom sista dagarna i Vietnam. Vi hittade ett så sjukt gott våffelställe här och mumsade hur mkt som helst Yum. Nu lämnade vi majs och Sara då dom tog ett flyg ikv. Och nu blir det sleep för mig då jag inte känner mig helt hundra än, kmr sova gött!

Har inte mått bra senaste dagarna, eller magen har kraschat. Sov 18 timmar förra dygnet haha. Men har varit lite bättre idag så idag åkte vi på en båttur som tog hela dagen. Man stannade på lite olika ställen och paddlade kajak och badade med mera. Åkte till en monkey Island typ där det bodde apor! Fin view därifrån iaf! Har haft det jättetrevligt och mysigt. Men nu är jag helt slut och blir nog många timmars sömn igen, natti.

Igår kom vi fram till Hanoi Vietnam, efter flyg, 10 h på flygplatsen och sen ett till flyg var vi äntligen framme. Vi köpte dock ett typ "sovrum" på flygplatsen i 6 timmar så vi kunde iaf sova lite! När vi kom fram så var min väska borta... antagligen kvar i Malaysia. Ska förhoppningsvis få den idag. Vi mötte majs och Sara som också är här, jätteskoj<3 vi åt middag och en asgod milkshake. Idag ska vi vänta och se om dom ringer från flygplatsen...