Jag tog mig upp imorse! Och körde nästan skiten ur mig på passet! Slappade sedan en stund innan jag duschade, fixade mig och tog bilen till jobbet. Nu har jag käkat frukost och ska ut och jobba!

Godkväll vänner!
Jag har nu jobbat, tränat bodypump med Bogge, badat på iksu och ätit "nyttig" chokladmousse. Jag blev så jäkla sugen på nånting sött efter att ha sett bilderna nedan så Alex rörde ihop en mousse som var suuuupergod!! Nu ser vi Ballers och sen ska jag sova för att ladda upp inför Rpm-passet imorgon kl 06.45 innan jobbet. Lär ju vara tröttare än tröttast imorgon kväll..

Kram, L

Jag och Alex hade ingenting att göra igårkväll så jag ringde till min storasyster och bjöd in oss själva. Vi köpte med gotta och myste tills klockan blev mycket.

Idag vaknade jag tidigt och såg serier tills Alex vaknade. Tog sedan mitt pick och pack till gymmet och tränade lite lätt. Nu har jag precis käkat lunch ute på balkongen och ska börja cykla mot jobbet!
Som ni ser på bilden ovan är mina blommor lite ledsna.. Har verkligen kämpat för att få dom att leva igen men de blir bara gulare och brunare för varje dag som går... någon som vet hur man räddar en fiolfikus? Hör av er :):):)

Det var verkligen inte tråkigt att ramla in efter jobb i 10h och mötas av detta. Hemmagjorda pulled pork burgare, en glad pojkvän och en ledig kväll. Jag är superdupertrött efter allt jobb och den lilla sömn jag fick inatt så myskväll it is!

Imorgon börjar jag 15 så det blir nog en sovmorgon och lite träning.

Halloj!
Om en timme ungefär rullar jag till jobbet och slutar inte förrän 21.30 ikväll. Då ska jag till umedalen och ta hand om min lillasyster eftersom mina hurtiga föräldrar är påväg till cykelvasan. Imorgon är det jobb igen kl 8 så det lär inte hända så mycket mer ikväll.

Idag har jag och Alex bara slappat och varit en sväng på Avion. Känns alltid lika jobbigt att fara iväg och jobba när han är hemma och har semester.. jaja vi hörs!

Kram, L

Ligger i soffan på balkongen just nu och läser (hör och häpna!). Jag har haft en superbra ledig dag! Jag och Alex åkte till iksu imorse för att träna och jag med min onda fot upptäckte att spinningcykeln funkar utmärkt. Så nu kan jag träna igen :) Påvägen hem stannade vi för lite ärenden och resten av eftermiddagen spenderades åt att göra pulled pork och rensa lägenheten. Så jäkla skönt såhär i efterhand, allt är på sin plats och varenda låda är i ordning. Som grädden på moset lagade vi en succémiddag, lax med sötpotatis, tzatziki och guacamole.

Imorgon börjar jag kl 15 och har sen 4 fantastiska dagar med jobb att se framemot.. njuter så mycket jag bara kan nu.

Kram, L

Vår stockholmstripp startade tidigt i lördags med ett flyg 08.00. Väl framme i Stockholm krånglade vi ett tag med transport till Mall of Scandinavia innan vi äntligen tog oss dit. Där shoppade vi några timmar innan vi åkte till stan och checkade in på hotellet. Vi båda fick en chock när vi klev ut på gatan och möttes av tusentals människor som var där för att kolla på prideparaden. Det var verkligen såå häftigt!! Härlig stämning, glitter och färger! Vi stod och kikade en stund innan vi promenerade till Phil's för en burgare.
På kvällen hade vi bokat bord på Pane Fresco och jag åt på riktigt mitt livs godaste pizza! Efter det promenerade vi i gamla stan, åt våfflor och glass och däckade på hotellet. Vi somnade alltså vid 22 med tvn på, oborstade tänder och allt.. haha snacka om att vara tokslut!

På söndagen var tanken att vi skulle ut till skärgården men vädret sa nej. Istället åt vi hotellfrukost och ägnade dagen åt shopping. Det blev en del fikapauser också eftersom jag har en inflammation i foten (tänker inte ens gå in på smärtan jag hade under dessa dagar..) och behövde sätta mig ner var tredje sekund. Vi åt lunch på TGI fridays och middag på Jamie Olivers restaurang. Pga en sen lunch var vi inte hungriga förrän kl 22 så däremellan nyttjade vi SL kortet och åkte runt i staden. Innan vi somnade såg vi film och åt chips på vårt mysiga hotellrum:)

Måndagen var vår sista dag i huvudstaden. Vi tryckte i oss pannkakor till frukost, checkade ut och strosade runt i det fina vädret. Kring lunch åkte vi ut mot Djurgården och Grönan där vi spenderade eftermiddagen. Vi betalade 445kr för 4 åk, värt :P Men kul hade vi! Innan vi satte oss på flygplatsen åt vi middag på Vapiano, en pizza och en pasta som vi delade på som vanligt!

Det var den resan! Har verkligen haft det superbra! Tråkigt dock att foten är så dålig som den är, ska kolla upp den nu i veckan. En vecka som ser ut precis som alla andra veckor, jobba, laga mat, sova...

Yumyum!
Jordgubbar med glass, vispgrädde och choklad. Det är livet det! Idag börjar allvaret igen och just nu sitter jag på toagolvet och ångrar att jag gick till säng kl 02. Jaja, det måste göras, vi hörs!

Kram, L

Såhär har min dag sett ut! Hann med lite solning innan regnet öste ner och nu är Alex på golfbanan så jag tar hand om vovven Hjalmar och ska käka hos mina föräldrar. Tråkigt nog har jag ännu ondare i min fot sen löpningen... känns så jäkla tråkigt med tanke på att jag jobbar tre dar nu och sen åker vi till Stockholm. Ber till gud att det går över snart!!

Hejhej!
Är helt slut efter jobbdagen/ kvällen.. har fått något fel i foten efter min springtur och nu kan jag knappt gå för att det gör så ont.. Blir alltså bra med en vilodag från jobbet imorgon! Nu ska jag fortsätta trycka i mig jordgubbar och se på Ballers.
Bild nedan från när jag och Alex igår kl 23 bestämde oss för att åka ut till golfbanan, det var skoj!