Resor

Efter träningen i morse spenderades några timmar i solstolen här på hotellet innan vi gick till stranden för lunch och ännu mer bad. Man blir helt slut av att vara aktiv i solen en hel dag så jag hann somna en snabbis innan vi gick hemåt igen.

Middag åt vi på en restaurang som mamma hade fått rekommenderad. Supergulligt ställe precis vid havet. Jag åt en svamprisotto med tryffelolja som var SÅ god. Nu sitter vi på altanen och spelar yatzy innan sängen och en ny dag kallar! Pussar!!

Resor, Träning

Tänkte att jag var smart som skulle träna så tidigt som möjligt nu på morgonen för att det inte skulle vara så varmt, men ojojoj det var precis lika varmt som igår på dagen. Svettades på varenda liten punkt av kroppen. Det är väldigt kuperad terräng här så jag hittade 2st backar där det blev intervaller följt av 30 min mage här vid poolen. Nu ska jag svalka av mig i poolen och äta frukost!

Resa

Titta så fint det är här! En riktigt klassisk grekisk by. Vi har tagit det väldigt lugnt idag eftersom vi gick upp mitt i natten i princip. Det tar trots allt på krafterna att resa. I morgon börjar semesterrutinerna då det är träning direkt på morgonen. Thank god för rutiner.

Allmänt

...Grekland! Närmare bestämt ön Skiathos i en vecka med min familj. Ska bli så underbart skönt att bara koppla bort allt och verkligen ta semester. Har massa podcaster nedladdade och är redo för att flyga!

Allmänt

Finaste Stockholm. Drömmarnas dröm är ju att ha en lägenhet på Strandvägen utmed vattnet.

Midsommarafton spenderades med la familia i Stockholm. Fjäderholmarna mer exakt. Vi tog bilen dit för att sedan hoppa på båten som åkte ut till holmen. Så mysigt verkligen. Finns nog inget finare än Stockholm på sommaren. Vi åt mat, glass och bara tog det lugnt innan vi åkte hemåt för att äta mums-middag hemma. Nu på kvällen har jag tränat och kämpar nu för att hålla ögonen öppna framför en film med lillebror. Kämpa.

Träning

Ah men tjenare!!

Sitter för tillfället på jobbet och äter. Var riktigt hungrig idag eftersom det blev ett riktigt svettigt pass i morse innan jag cyklade till jobbet. Är så stel i mina muskler atm, måste verkligen lära mig stretcha/ foamrolla mer. Ha en fin dag allesammans!

Vaknade tidigt tidigt i morse för att hinna träna innan jobbet. Har fått för mig att jag inte är en person som morgontränar men när jag väl gör det är det faktiskt skönt.

Jobbade sedan fram till dagen blev kväll och då cyklade jag snabbt som blixten till klubblokalen för taco-kväll med laget. Supermysigt såklart.

Ska sova alldeles snart, måste bara se klart slutet av passenger som jag somnade framför sist.

Allmänt, Träning

En dag idag som till stor del innehöll solande och lyssnade av podcasts, har börjat lyssna på S-town igen - SÅ spännande verkligen. Rekommenderar!!

När värmen la sig lite för ett tag tog jag mig i kragen och sprang ett distanspass ute. Riktigt trögt i början men ju längre jag sprang ju starkare kände jag mig. Skön känsla efteråt då jag var sprängröd i ansiktet och dök ner i skuggan.

Nu sitter vi ute med grannarna efter att ha käkat middag tillsammans. En väldigt bra dag idag.

Mat

God morgon!!

Jisses va fint väder det är, lovely. Hittills idag har jag inte gjort mycket alls. Gjorde en jordnötssmörssmoothie som jag ska mumsa på senare och även Bananpannkakor (latest obsession) till frukost. Bra start på dagen!

Igår kväll efter jobb hämtade Marris upp mig och vi brummade ner mot stan och restaurangbesök med Cornelia och Sofia. Supermysig kväll som gjorde mig på strålande humör.

Vaknade vid ca 7.30 i morse och åkte ännu en gång ner på stan men denna gång för nya naglar. Blev en väldigt somrig och fräsch färg! Spontant värre (inte likt mig alls) tog jag, Lovisa och Agnes till Mall of scandinavia! Har känt ett stort shoppingbehov på senaste så det blev en hel del köp. Glada och nöjda blev det disco i bilen påväg hem. Spontant ännu en gång åkte jag och Lovisa ut till Film där Malte spelade Roslagscupen. SÅ fina planer där ute.