Hej, nu var det ett tags sen.
Jag hade tänkt vara borta på landet i en vecka men jag hann vara hemma i 2 timmar innan jag tog bussen med Hilda till hennes sommarställe.

Nu har jag kommit hem från "veckan" på landet och tänkte dela lite bilder.

Har inte så mycket bilder då jag inte använt min mobil så mycket hehe. Men jag bakade en hel del under veckan. Jag tränade varannan dag också under veckan och känslan efteråt är ju den bästa.

Mötte jag upp Jonna en kväll som var i närheten av mitt land med båten. Det var superkul eftersom vi inte hade träffats på ett tag och sen är det alltid kul nät det blir spontant.

Hilda hade sitt land i Kungshamn, så ens dagen var vi på Hållö och bade och sen var vi också på smögenbryggan och där köpte jag inget förutom en glass. Vi träffade även Jonna igen som var i Kungshamn med båten.

Hilda och Jonna öppnade en frisörsalong och klippte mig👍🏿👍🏿

Det var allt från min "vecka" på landet, jag har haft den sjukt bra och allt har varit toppen.

Kram// Linnea<33

Först köpte jag denna randiga off-shoulder tröja. Kommer inte säga priset för har ingen koll på det och fattar ej kvittot.

Sen köpte jag också en vit off-shoulder tröja. Ser ni att den är stor eller? Såg när jag kom hem att det var storlek 42 vilket inte är min storlek.

Sen köpte jag denna grå t-shirt med typ snörning på axlarna.

Jag köpte även en korsett.

Sen köpte jag en ljusrosa tröja med flamingor på. Hade inte tänkt ha den till vardags utan mer att sova i.

Sen köpte jag en pyjamas med långa byxor.

Sen köpte jag ett nattlinne. Vet egentligen inte varför jag köpte det för använder aldrig det men men.

Sen köpte jag två par pyjamas shorts.

Det sista klädesplagget jag köpte var ett par långa tränings tights. Det lite ljusare i mönstret på byxorna är reflex som lyser när man lyser på de.

Sen köpte jag ögonskuggsborstar eller vad det heter en ansiktsborste med två borstar och även en ögonbrynsborste.

Jag köpte också massa hårsnoddar, hårnålar och en stor hårsnodd.

Det tråkigaste av allt köpte jag är pads och tops.

Jag köpte massor utav strumpor också väldigt tråkigt.

Sist och även minst köpte jag en ansiktsmask, vet inte än om den är bra eller dålig men den ska hjälpa till att återfukta.

Det var allt jag köpte på Primark hoppas att ni tyckte det var roligt att läsa och se vad jag köpt:))

Kram<33

Hej hej!!

Nu ska jag börja skriva lite mer vad jag gör nu på sommarlovet. De två senaste dagarna har jag först varit med Moa och sen Tilda.

I onsdags så mötte jag upp Moa i stan, vi har inte setts på 3 år!??!!!! Iallafall så åt vi sushi på wasabi och det var så gott, saknat sushi nu när jag varit utomlands. Vi pratade massor om allt och inget typ. Vi skulle även på bio så vi hämtade ut biljetterna köpte godis och dricka och sånt till filmen. Vi kollade på ingenting och allting. Filmen var väl helt ok, det hände inte så mycket först i slutet. Vi var också helt ensamma på bion förutom två till, de måste stört sig jättemycket på oss för vi pratade massor Heheh. Allt blev väldigt lyckat och det var så kul att träffa henne.

På kvällen sen så mötte jag upp Tilda och vi gick en promenad. Vi pratade också massor eftersom vi inte träffats på ett tag.

Idag så var jag med Tilda igen, vi åkte till havet och badade och var där hela dagen. Det blåste en hel del så vi försökte hitta ett ställe där det var vindstilla, det gick sådär. Men vi badade iallafall och det var mycket vågor men det sjuka var att det var varmare i vattnet än i luften, man var hellre i vattnet än på land.

Senare på kvällen så hade jag friidrottsträning där jag träffade Tilda igen. Har nu sjukt mycket träningsvärk och är jättestel efter träningen. Denna dagen var också väldigt bra.

Nästa vecka ska jag vara på mitt sommarställe så vet inte om jag kommer uppdaterar så mycket eftersom det händer inte så mycket på landet.

Kram<333

Hej, nu tänkte jag skriva om min andra del av min resa. Andra veckan var jag i Frankrike utan för Nice i St Aygulf. Där var jag med min familj och Jonnas familj. Vi hyrde ett hus där och huset var väldigt fint och det låg precis vid vattnet och inte alls långt ifrån stranden och restaurangerna.

Vår favorit resturang under resan blev helt klar Blue et Blanc, där åt vi 4 gånger och tog en drink en gång där!! Det var väldigt fint och det låg precis vid vattnet. En dag bakade jag och Jonna äpplepaj med vaniljglass som blev så god.

För det mesta badade och solade vi.

Vi tog även lite bilder under veckan. Eftersom man inte gjorde något mer än att sola och bada så finns det inte så mycket att skriva om

På vägen hem stannade vi i en by som hette Cinque Terre som ligger i Italien. Där fanns det väldigt många fina hus. Senare På kvällen så badade vi i en bukt vid staden, där kunde man även hoppa från klippor..

Också på vägen hem stannade vi på ett jättestort köpcentrum där vi skulle handla på Primark, herregud vad mycket folk det var men såklart kom jag ut med massa saker som jag tänkte göra en haul på som kommer upp senare i veckan. Det var allt för min resa, nu har jag kommit hem och allt har varit väldigt bra och lyckat.

Kram<33

Jag hade tänkt börja blogga igen och denna gången ska jag försöka att uppdatera mer.

Jag tänkte börja med att berätta om min resa som jag nu är påväg hem från. Första vecka var jag Italien i Venedig där vi hyrde en kanalbåt. I Italien var jag där med min familj och Alice familj. Andra veckan var jag i Frankrike där vi hyrde ett hus som låg en bit utanför Nice byn hette St Aygulf där var jag med min familj och Jonnas familj. Vi bilade dit och hem och sammanlagt var jag borta i 3 veckor

Vi åkte färja under natten, sedan fortsatte vi att åka till Venedig, vi firade även midsommar i bilen.

Med båten stannade vi i en by som hette Burano, där fanns det väldigt färgglada och fina hus.

För det mesta när vi åkte båten så låg vi fram på däck och solade.

Vi åt väldigt god mat under veckan. Vi lagade mat på båten och åt även på resturang

Vi badade både från båten och från olika stränder.

Detta var allt från del 1 av min resa, resten av resan kommer i veckan!!