Klockan tio imorse åkte vi iväg till koncentrationsläger. Det är nog något av det värsta jag har varit med om, aldrig någonsin att jag åker dit igen..
Kommer lägga upp massor med bilder från hela resan när jag kommer hem och berätta om allt, men nu ska vi snart ut och äta middag på någon mysig restaurang!

Efter att ha flugit med två olika flygplan och åkt lite minibuss så är vi äntligen i Krakow!
Dagen har spenderats runt om i staden och vi har haft det himla mysigt.
Just nu sitter vi i hotellrummet efter att ha varit på en uteservering och druckit drinkar och raggat på killar, haha.
Men nu ska vi rulla mot en restaurang och äta lite middag.
Hoppas alla från en toppenkväll!

Blev ett väldigt mycket längre uppehåll än vad jag hade tänkt mig, men nu försöker jag återigen att komma igång med bloggen igen!

Så, vad har då jag haft för mig sen sist?

Har varit i Rättvik en del, jobbat, haft lov och fått tre ton plugg som ligger på hög.

I det stora hela har det varit en himlans bergochdalbana på både gott och ont, och än är det inte slut. Håller nu på att packa väskorna till imorgon då jag far iväg till Krakow i Polen i några dagar. Ska bli sjukt skönt att slippa lite skola och komma bort från allt här hemma i Sverige.

Och det här med packning är ju verkligen inte det lättaste. Tror många, framförallt tjejer, kan hålla med om det, Ska bara vara borta i tre dagar men lär ju packa för en hel vecka haha..

Nej, nu ska jag återgå till mitt packande, så nu får ni alla ha en himla bra onsdag!

nu är jag tillbaka vänner!
Idag har vi varit i spånga och min darling har tatuerat sig igen, bra snyggt blev det!
Nu är jag i hässelby och ska snart dra vidare. ikväll ska vi ha kuuuul woopwoop

För mycket som händer nu, helt slutnotan huvudet. Så jag kommer nog inte blogga så mycket nu närmsta tiden utan jag gör det när jag orkar osv..
Ha det så bra så länge!

Dagen har spenderats på bussen hem, en sväng i pers lägenhet och hemma. Käkade pizza med familjen när jag kom hem och sen gjorde vi lite chokladfondue, gott!
Nu tittar jag på friends with benefits på trean, himla bra film det!
imorgon ska man tillbaka till skolan och verkligheten.. Men på fredag får vi påsklov är så taggad, weeeey :D

Just nu sitter jag på bussen hem mot Stockholm, vill verkligen verkligen inte åka hem.. :(
Igår vaknade jag upp i Falun och åkte till Rättvik tidigt. Va hemma på dagen och sen var jag hos Fredrik hela kvällen. Kul o träffa lite folk osv!
Blir upp till Rättvik igen på påsklovet, längtar redan..
Nu ska jag fortsätta titta på The Notebook och hoppas på att resten av resan hem går snabbt. ;)

Falun igår va kul men kallt. Sprang runt på stan, käka pommes och myste på luftmadrasser. En bra kväll helt enkelt!
Idag vet jag inte riktigt vad som händer med ska träffa Fredrik om en stund o sen får vi se vart jag hamnar :)

Har varit i Rättvik ett tag nu hos Jessica och käka o lite så. Nu sitter jag o väntar på bussen mot Falun med Sophie, ikväll kör vi all in kan jag lova!
Hoppas alla får en bra jäkla fredag, för det ska jag ha!

Nu är jag påväg till stan och ska därifrån ta bussen till Rättvik. Känner på mig att det kommer bli en toppen helg, är riktigt glad att jag bestämde mig för att åka! :D