Om jag skulle kunna få byta så att jag blev en annan person och få ett nytt liv så skulle jag helt klart välja Lisa Olsson. Hon är en jättebra bloggerska och har den perfekta klädstilen. Hennes liv verkar vara så häftigt med mycket upplevelser och hon verkar ha så många härliga vänner i hennes omgivning! Hon liknar Kenza Zouiten också väldigt mycket, vilket bara är ett plus eftersom att Kenza är ursnygg.
Här nedanför kan ni se bilder från hennes fantastiska instagram (@ lisaolssonblog) och det är bilder från allt mellan himmel och jord; skidresa i Österrike, New York, Nelly Pool Party i Ibiza, Sydafrika och hennes fotografering i Finland.

Längtar så otroligt mycket till sommarlov nu, det kommer att bli så välbehövligt och härligt! Så som min sommar ser ut nu så kommer jag att efter en vecka efter skolavslutningen åka till vår lägenhet i Cannes i Frankrike och vara där i ungefär 2 veckor, vi brukar egentligen vara där dubbelt så länge men denna sommaren så blev det inte så för att kunna hinna med annat... Dagen efter jag kommer hem från Frankrike ska jag och min bästa vän Evelina vara volontärer på Marstrand under Stena Match Cup, då vi ska vara där och hjälpa till i en vecka. Vi ska sova i min segelbåt som min mamma och pappa seglar upp med dagen innan segeltävlingen börjar och eftersom att det finns fler än två st sovplatser i båten så kommer kanske några andra av våra kompisar komma dit till ön. Ungefär en vecka efter att vi kommer hem från Marstrand så ska jag och Evelina packa om allt för att bege oss till Æolusön, seglarlägret lite utanför Långedrag. Längtar även till alla sena och varma sommarkvällar vid havet med frukt, bär, filtar och brasor. Sommarlov, kom nu tack.

Igår kväll kom jag hem med tåg till Göteborgs Centralstation. Jag, Evelina, Paula och Caroline har varit i Stockholm och bott hos Paulas moster, som förra gången. Vi kom i tisdags och resan dit var ingen rolig resa... 15 minuter från Stockholm stannade vi för att bli meddelade om att ett tåg framför oss hade rivit ned en kontaktledning så vi fick vänta i två timmar på Södertäljes tågstation. Efter det stoppet behövde man gå av i Flemingsberg där några bussar skulle ta oss till slutdestinationen, men bussarna kom aldrig så där fick vi vänta i en timme. När vi väl satt på bussarna skulle det ta 20 min att komma fram till Stockholms Centralstation, men på grund av en bilkrock tog det 1 timme. Men, till slut kom vi fram och då satte vi oss på en Thai & Sushi restaurang i Gallerian direkt. Hela resan bestod verkligen bara av shopping, inget annat hahha, men det har jag ändå inget emot. Vi hade tur med vädret som varierade mellan 13, 14 och 15 grader men ibland var det lite blåsigt. Två dagar i rad åt vi lunch i Kungshallen på Pytterian och tog ceasarsalladen där. Måste verkligen säga att den är den godaste ceasarsalladen någonsin! Den har allt. Sista dagen åt vi lunch på Jensens och tog, som vanligt, lunchbiffen. Tycker att det är sjukt kul att åka någonstans med sina vänner och vill gärna göra om det flera gånger! Kram

Förra helgen bestämde vi oss för att testa amerikanskt godis, så vi åkte till 421 där vi hittade de vanligaste, bland annat Reeses, Hershey's, 3 Musketeers, Snickers Peanutbutter och Junior Mints. Enligt mig var 3 musketeers den absolut godaste men den åsikten var jag helt ensam om hahha. Godiset finns under avdelningen "amerikanskt" på Ica Maxi.