Hej alla härliga människor, Vi har vid ett flertal tillfällen fått frågan om eventuellt deltagande i nya realityserier nere hos oss på Solkusten. Både om oss som familj men även om oss som mäklare. Självklart kan det vara spännande men man är även …

Ja, det gör det verkligen! Alla gillar olika men du kan alltid hitta den rätta för dig.... jag pratar om en nyproduktionsbostad! På Costa del Sol byggs det en hel del och jag hjälper dig mer än gärna att hitta rätt, här är ett axplock av vad som fi…

Godkväll, Vi är just hemkomna från en härlig kväll på stan med min syster och hennes kille. Stockholm är verkligen mysigt på sommaren! Vi startade kvällen hemma hos Jenny och Johan och avslutade den på stan. Vi åt på en supermysig restaurang som he…

Hej på er, Ursäkta min långa frånvaro, jag har varit på resande fot och haft dåligt med uppkoppling. Under den senaste veckan har jag varit i Göteborg, Falkenberg och Ullared! Fredriks bror Robert bor med sin familj i Falkenberg och därifrån når ma…

Hej, Som jag skrev tidigare så är vi i Göteborg nu. Igår flanerade vi runt på stan och det blev både shopping och mat. På kvällen åt vi på Familjen, en trevlig restaurang mitt i stan. Idag hägrar Liseberg, ska bli så kul!

Hej Sverige! Igår kom vi till Sverige för några dagars semester och jobb, känns kul att vara tillbaka efter några månaders frånvaro! 💛💙 Vi startar resan med ett stopp i Göteborg för lite fotboll och släktträff, Fredriks bror bor i Falkenberg så d…

Hola! Dessa dagar har varit kanon! Det händer alltid en massa kul när Marie hälsar på! Hon är så rolig och tar med oss på en massa kul. Här snackar vi om ett restaurang och mingelproffs ut i fingerspetsarna och så är hon så otroligt ödmjuk (och sny…

Hej på er! Jag har varit i matdrömmarnas land! 💚💚💚 Igår var vi på Nobu, och jag dreglar fortfarande! 😛 Tusan vilken mat! Jag vill äta här MASSOR med gånger, det var så gott! Vi började med edamamebönor, både vanliga och spicy, min favvo blev sn…

Arbete, Spanien, Inredning, Investeringar, Objekt till salu

Älskar fina bostäder!
❤️

Kolla in denna fina bostad som min kollega Anders tagit in till försäljning!

Här behöver man inte göra något utan bara packa väskan och vrida på nyckeln!

Anders är en pärla på att hitta fina bostäder, vill ni nå honom och se mer om bostaden gör ni det här!

Familj, Mat, Nöje, Spanien

Hej,

Nu ska jag sammanfatta gårdagens matorgie och härligt party!
😍

Igår testade vi restaurangen Monkey Club som ligger i välkända Puente Romano.
Det var ett supertrevligt ställe med god mat och dryck. Vi möte upp vår vän Joseph till middagen, han hade varit där tidigare och rekommenderade tryffelpastan.

Jag var kärringen mot strömmen och tog en fisk. Allt var galet gott men jag måste erkänna att jag valde fel, även fast min mat var kanongod!

Efter middagen tog vi oss till Starlite, det är typ motsvarigheten till Dalhalla, ett häftigt ställe uppe vid bergen i Marbella. Här hålls diverse konserter och igår var det Sebastian Ingrosso som körde en spelning.

Vi hade VIP-biljetter och fick därmed hålla oss nära scenen.

Innan Sebastian klev upp så körde Salvatore Ganacci, en helt galet cool kille, vilken energi!

Från "Likör 43-baren" följde vi spelningen..... till en början! För sen fick vi nämligen, helt otroligt kul, kliva ner på scenen, så häftig känsla att stå där uppe med denna begåvade kille och kika ner på alla dessa människor!

Detta var ett topp 10 händelse i mitt liv och jag är oerhört glad och tacksam över att jag fick möjligheten att vara med 😘

..... och nytt besök!

Idag åkte vi för att hämta upp min kusin Marie på flygplatsen i Malaga. Marie brukar hälsa på då och då och sist hon var nere hade vi regn ALLA dagar så det blev Netflix och godis för hela slanten.

Nu däremot är det en massa skojigt inplanerat, vi börjar morgondagen med ett besök på Puro Beach Club!

Idag körde vi en härlig lunch på Paradise Beach i Puerto Banus.

Alla valde "rätt" mat idag 😍

Jag körde på en avokado och mangotartar!

Marie satsade på en tomat och mozarellatartar 😛

Fredriks sallad kom inte med på bild men vinet han drack fick vara med 😍

Nu är det strax dags för middag, höres!

Familj, Nöje, Spanien, Mat

Godkväll!

Idag passade vi på att testa en ny restaurang i närheten av vår lägenhet.

Den ser inte mycket ut för världen utifrån men hade en charmig innergård!

Specialitén på restaurangen är deras paella, jag testade inte den idag pga att jag helt enkelt inte var sugen på det 🙂

Men jag ska helt klart ta ett återbesök och äta den då, grannbordet hade beställt in och den såg supergod ut!

Såklart hade jag en snygg date med mig 😍

Till förrätt tog vi pilpil-räkor och varmrätt blev entrecote med bakad potatis, supersmarrigt!

Och till dryck blev det vit sangria, den godaste vita sangrian jag någonsin smakat!

Nöje, Spanien, Mat

Hej på er,

Igår kväll var vi ute en sväng på en ny restaurang/bar i Aloha som heter Velvet.

Det var superfint inrett och läget är bra, tyvärr har dem inte riktigt fått igång stället med mycket folk..
Jag kan känna mig lite ledsen över att det blir så då man vet att det är människor som verkligen vill satsa. Men skam den som ger sig, nästa gång jag kommer dit kanske det är fullsatt!

Efter middagen kom våra vänner Emma och Catarina och mötte upp för en drink. Vi drack en (läs flera) magiskt god Strawberry Mojito 😍

Tyvärr fick jag ingen bild på den så jag får helt enkelt ta mig dit igen 😉

Förutom god mat och drinkar så hade dem olika uppträdande såsom livemusik och dans (!), jag och Catarina är sjukt fascinerande av detta fenomen och kunde inte riktigt släppa blickarna 😂

Nej mina vänner, nu är det dags att packa lite mer!

Hörs sen!
😘

Arbete, Spanien

Godkväll på er,

Idag har det varit en fullspäckad dag med massor av spännande möten och kontorsfix.

Och packning såklart 😉

Klockan ringde redan 08:00 efter en halvt sömlös natt pga en man som pratade i sömnen 😱

Tur att det inte hör till vanligheten 😎

Kolla in vilka snyggingar som kommit till vårt kontor! Vi ska ge dessa till våra kunder så att dem har något fint att ligga på när dem solar 😍

Dagens lunch blev en hälsosam sallad (detoxen blev inställd 😉)!

Efter alla möten åkte vi iväg och besökte en kund till oss som köpt denna underbara utsikt!

💕💕💕💕

Kvällen avslutas med lite fotboll, heja AIK!

Arbete, Familj, Resa, Spanien

Idag har vi, som ni vet, åkt hem ifrån Gran Canaria och landade för några timmar sedan.

Vi flög med Vueling som är ett spanskt flygbolag, vi har åkt med dem tidigare och dem är alltid i tid, sånt gillar jag!
Det enda som jag kan tycka är lite jobbigt är att allt som sägs på resan sägs på spanska jag är ju inte någon stjärna på det och dessutom tycker det är halvkul att flyga och vill gärna ha kontroll 😎

Men resan är kort, strax under två timmar, och vädret var med oss så det gick fint!

Smarrig sangria hade dem också 😉

Direkt efter vi landat så åkte vi till IKEA, som bara ligger några minuter ifrån Malaga flygplats.

Vi behövde handla flyttkartonger, vi har nämligen sålt vårt townhouse och behöver börja packa.

Och det har vi gjort tills nu.
Gisses så mycket prylar vi har!

Vi ska inte vara ute ut huset förrän 1 september men kommer att packa allt redan nu så att vi bara kan köra iväg prylarna till ett förråd när vi kommer tillbaka från Sverige den 27/8.

Nu ska vi bara hitta ett nytt boende ☺️
Vi har en lägenhet som vi ska bo i tillfälligt men är på jakt efter något hus att köpa.
Vi har suktat på ett helt gäng men inte bestämt oss för vilket område vi vill bo i!

Men då vi är i branschen så har vi förhoppningar om att hitta något bra, tipsa gärna om ni ser några pärlor!!

🏡

Nej, nu dags att sova, imorgon är det en massa jobb, så kul att vara tillbaka igen - nu kör vi!

😘🔝

Arbete, Familj, Nöje, Resa, Spanien, Sverige

Då var denna semester över och vi är nu på väg till flygplatsen. Barnen åkte tidigare imorse med mina föräldrar till Stockholm.

Då dem har så långt sommarlov så vill dem passa på att tillbringa mycket av det i Sverige.

Jag och Fredrik flyger tillbaka till Marbella för att jobba innan vi åker till Sverige den 10/8.

Jag ska passa på att köra 3 dagars detox direkt när vi kommer hem för på söndag får vi besök av min kusin så då kan det bli ett och annat glas vin 😉

Hasta pronto! 😘

Objekt till salu, Spanien, Investeringar

På bara 60 dagar såldes fas 1 och 2 ut och nu släpps fas 3!

Denna nyproduktion som ligger i Cancelada, är helt fantastisk och vi har sålt en massa bostäder i den så jag vet vad jag pratar om 🙂

Flera av våra kunder har köpt på distans för att inte missa chansen, så kan även du göra!

Jag åker självklart till tomten och filmar så att man får en känsla! Och är du på plats åker vi dit tillsammans i min bil 😎👍

Lägenheter

Townhouse

Maila eller ring mig redan idag så att du inte missar chansen att köpa din drömbostad 😍