Godkväll hjärtan

Klockan närmar sig halv elva och jag börjar känna hur energin har försvunnit efter en dag fylld med roliga händelser.

Vi var som sagt och käkade middag på en relativt nyöppnad restaurang i Helsingborg som heter Zushi. Maten var VÄLDIGT bra och levde verkligen upp till mina förväntningar. Jag är inte ett stort fan utav sushi men stället hade massvis med alternativ så som sallad och kyckling spett och därav fungerande det utmärkt även för mig.

Jag beställde först in tre kyckling teriyaki spett men rätten var väldigt liten (& kostade endast 50kr vilket var ett pris som avvek från resterande saker på menyn - därav beställde jag in samma rätt en gång till.) Efter att ha ätit allt så var jag iallafall mätt och belåten och därefter blev det bara massa snack med gripsen för att sedan gå till mc då vissa ville ha lite efterrätt as well mesans ekonomin sa emot.

Sedan tog jag bussen hem tillsammans med Ellen och väl hemma blev det film + popcorn, det bästa sättet att spendera en kväll på!

Hej hjärtan
Just nu sitter jag på bussen med Ellen & vi är påväg mot Zushi för att träffa några härliga girls och käka middag. Ska bli super kul att träffa alla igen efter att ha varit iväg osv.

Ellen kom till mig vid halv tre och det var väll främst för att hälsa på katterna. Sedan duschade jag och vi fixade oss inför kvällen.

Vi hörs senare 💗

Godmorgon hjärtan
Jag är nu hemma från en super härlig London vistelse som varit sååå givande. Det är faktiskt ganska skönt att komma hem igen & bara ta det lugnt. Hittills har jag mest hängt med katterna & familjen med senare idag ska jag förmodligen träffa Ellen. Ikväll blir det kanske sushi käk med girlsen (trots att jag ej gillar sushi 😅).

Nu ska jag städa rummet då det alltid blir kaos varenda gång jag kommer hem efter en semester. Vi hörs

Hej hjärtan!
Jag hoppas att ni mår super bra, själv mår jag toppen! Imorse vaknade jag vid kvart i 8 av att Alex skulle iväg på ett möte. Låg kvar i sängen ett tag men insåg sedan att jag inte skulle somna om så istället gick jag upp & gjorde en god frulle.

Vid 10.45 hämtade Alex's chaufför upp mig & körde mig till flygplatsen. Chaffisen är för övrigt galet trevlig och härlig! När jag kom fram till flygplatsen så gick jag först igenom säkerhetskontrollen & "åkte fast". De fick ta prover på min väska & vätskorna osv?? Efter ett tag insåg de iallafall att jag inte var någon terrorist & lät mig gå vidare.

Stannade till & köpte pringles + vatten för att sedan sätta mig på en restaurang & här sitter jag fortfarande. Beställde in en spagetti bolognese och den var helt okej god för att vara flygplansmat. Nu inväntar jag att min gate ska komma upp så att jag kan komma hem

Vi hörs

Såhär såg det ut i "vänterummet" inför escape game. Fullt med spel, gåtor & pussel

Såhär såg det ut i ett av rummen! (Inte min bild)

Sedan var vi förbi i China Town

& slutligen på teatern

Hej hjärtan!
Just nu sitter jag på Prince Edward theatre som ligger i Soho. Vi kollar på Alladin men det blev nyss halvtidspaus. Den är iallafall galet bra!! Alltså helt sjukt hur duktiga skådespelare det finns & hur mycket tid dem lagt ner på att öva osv. Synd att vi inte har så mycket liknande i Sverige...

Innan vi gick hit så käkade vi på five guys & dem hade super goda hamburgare! Visserligen var det ganska dyrt för "bara hamburgare" men nu i efterhand så gör det inget. Efter teatern så tror jag att vi åker tillbaka till lägenheten & klockan lär väll ha hunnit bli ganska mycket tills dess.

Nu börjar det snart igen, vi hörs!

Hej hjärtan
Just nu sitter jag på tåget tillsammans med Alex & Paloma för att åka in till London och spela Hint Hunt. Det är en super rolig sak att hitta på om man är iväg på semester! Du blir instängd i ett rum tillsammans med dina lagkamrater och ska på så kort tid som möjligt lyckas ta dig ut. Du tar dig ut genom att hitta olika ledtrådar som tillsammans kan lösa mysteriet.

Denna gången spelar vi en World War II runda. Man får 1h på sig och vi ska försöka hitta så mycket ledtrådar om hur en fånge lyckades smita under kriget, & man måste då sätta sig in i hans tankar & idéer. Önska oss ett lycka till!

Hej hjärtan & godmorgon på er!
När detta inlägget kommer upp så har jag precis vaknat & sitter förmodligen & käkar frukost för att förbereda mig inför en footgolf turnering med kusinen.

Idag (dvs, igår) så gick flygningen super bra, verkligen inga problem alls!! Fick en plats bredvid ett super härligt par och lyckades även sova en timme på flyget. Väl framme gick allt super smidigt & Alex hämtade upp mig på flygplatsen i sin nya Audi R8 (ja, jag skryter på hans demand). Sen åkte vi till West Field för shopping & jag fick med mig hem två bodys + 5 par VS trosor, kan slänga upp bilder antingen imorgon eller när jag kommit hem.

Sedan körde vi tillbaka till lägenheten och där mötte vi upp Paloma (hans blivande fru) och tillsammans käkade vi pizza, snackade och spelade några roliga spel.

Puss

När detta inlägget kommer upp så är jag framme i London & förhoppningsvis så har min resa dit gått bra! Här kommer lite inspo bilder ifrån just London

(Sorry för halvkassa bilder haha)

Hej hjärtan
Jag sitter nu på Joe & the Juice i väntan på att min gate ska komma. Pappa körde som sagt mig till flygplatsen & jag är as taggad på resan!! Denna gången är jag inte alls nervös över att jag flyger själv, utan jag känner mig jäkligt fri på något sätt.

Allt har hittills gått jätte bra, eller ja... Blev stoppad i säkerhetskontrollen men de undersökte bara mig & sen fick jag gå vidare. Nu ska jag försöka slänga ihop något inlägg och tidsanpassa det då jag inte hann göra det igår.

Vi hörs när jag är i London