Är så glad. Från och med 1 januari går nedräkningen till det bästa någonsin:) en sådan möjlighet vi fått. Känns så rätt och kom vid rätt tillfälle. Detta kan inte bli bättre, hoppas bara våren går snabbt .

Kram

Världens gosigaste katt har somnat in.
Eller mamma var tvungen att avliva honom.
Det gjorde ont att få vete, fick inte chansen att sägs hej då. Visste inte om först igår att han var borta. Det tog hårt på mig, den lurviga, fina hosta katten som han var.
Visst det var bara ett djur. Men ändå, det känns ledsamt och jag hade velat sagt hej då. Han var en del av mig.
Det kommer gå över men så fort jag tänker på det så är det tungt.

Vila i frid fina Zorro :)

Höstlovsmys med tjejerna. Vi tog en tripp till friluftsmuseet, spökvandring, fiskedamm och Ica bjöd på korv och Festis.
Eftersom de är mycket som sätter käppar i hjulet så åkte vi dit. Riktigt roligt hade vi, tyckte spökvandringen var lite läskig om de skulle vara för barn :) mycket folk och friskluft. Skönt och komma ut och göra någonting med tjejerna.
Dem hade roligt och jag och Rickard också.:)

De är bara lördag, skönt att jag fick en liten långhelg :)

Någon som vet något ledigt jobb? Västerås trakten.
Jag klarar mig inte på 75%, trivs super super mega bra på mitt jobb men klarar mig inte på det lilla :( det är tufft.
Så måste börja söka mig runt lite.

Vet knappt vart jag ska börja.

Wow vad roligt det var :) idag stod jag på tävlingsgolvet igen sedan Sm i maj .
Så jäkla roligt var det. En lika bra och svår klass men de är så roligt.

Är super nöjd över danserna. Började i kvartsfinal , gick till semi men inte längre. Precis utanför final, 7:e plats och 6st gick till final. Men är super nöjd ändå. Känna peppad nu. Det är bra.

Jag är så otroligt tacksam och glad att jag kunde ta semester redan från torsdag förra veckan. Hade bara tagit fredagen, men de hade inte räckt. Har packat som en galning, ordning och reda på saker. Hann till och med sitta 1h i fredags innan det var dax att gå ner med alla kartonger. Fy bubblan för att flytta.
Jag har så ont i vaderna och fötterna efter upp och ned i trappan. De krampar , men är nog bara träningsvärk. Hahaha. Sitter i fortfarande.

Idag tog vi sista tagen för flytten. Nycklarna är inlämnade, lägenheten städad.
De har varit så otroligt mycket dessa sista 2 veckorna. Har inte haft psyket med mig i allt.
Idag landade vi på hotellet och de blev såklart strul in i det sista, det löste sig men när man bara skulle parkera och allt bli kaos igen. Kände bara blä då.
Väl när allt löst sig så började vi installera oss på hotellet och tog en välförtjänt dusch sedan gick vi ut och käkade.
Igår var de även 6månader för mig och älsklingen ❤️ tiden går för fort. Snart är vi sambo på riktigt.

Vill tacka min pappa för att han orkade och ställde upp och flytta alla grejer. Världens bästa pappa 💕
Och tack till min älskling som ställer upp och lugnar ner mig när jag är virrig och irriterad ❤️

Ett gott skratt för sista helgen gjordes. Rickard skulle vända sig om och rullade ner ifrån sängen 😂 litet gott allting gott, haha.

Detta är en extrem tung vecka, mycket som ska göras, mycket som ska packas ned , allting måste verkligen packas pga de ska förflyttas till ett förråd och inte in i en lägenhet.
Igår ringde han en väckarklocka hos mig, jag förtränger allting, hur jobbigt det är med detta. Men igår insåg jag att det är tufft just nu. Mycket pga att lägenheterna inte är klara, vi skulle fått flyttat in i helgen men blir inte så, utan 1 månad senare, ska bo på hotell 1 månad. Kul men ändå inte, 1 månad på ett liten hotellrum. Mycket som ska fixas innan lasset går, vad ska finnas kvar för städning osv. Det är kaos i mitt huvudet och låg sjuk fredag och lördag. Vet inte om det är pga av allt detta eller om de var någon magbakterie som kom på besök. Känner mig fortfarande lite svag. Inte ätit en full portion än. Så ska bli spännande och se hur dagen kommer gå. Hoppas jobbet kan leda mig till andra tankar. Men återstår och se.
Håll tummarna :)

Kram

Oj oj oj. Var skeptisk i början.
Men Tillslut åkte vi för de var otroligt fint väder.
Rickard har lånat pappas båt som han har ligger någonstans , fråga mig inte vart :)
Det var otroligt fint, vindstilla och vi knata i båten och började kasta. Rickard kastade första, fick inget. Han kastade andra kastet , fick en abborre. Jag fick kasta tredje kastet, fick en liten gädda. Första gången jag får en gädda och på första kastet också :)
Vi åkte omkring där i båten och testade lite olika ställen längs kanten. Där vi fick napp första gången , dit åkte vi tillbaka efter några timmar och fick tre gäddor till på de stället :) den sista gäddan vi fick, Rickard skulle ha den stora vi sätt som hoppat omkring ett tag. Tillslut gav han upp och gav över fiskespö till mig. Då sa han 'ta upp den den där nu så åker vi sen' och vad hände? Jag fick upp den Direkt. Woho :) tyvärr han jag inte foto den sista , då han var så snabb och hoppade loss.
En härlig solig dag vid en insjö , riktigt mysig dag.

Nu ni mina kära läsare.
Vi har fått svar. Oktober månad blir det hotell i 1 månad. Lägenheterna är inte klara och vi + 3 till av 20 st kunde inte bo kvar i våra gamla lägenheter 1 månad extra. Inte det roligaste men vad ska man göra.
Frukost får vi varje morgon, de sägs att det finns kök vi kan laga mat i. Kyl o frys då? Tvättmaskin? De är halvt med information.
De är både skönt och inte att få på hotell. Komma hem efter jobbet och de finns bara ett rum, ja, badrummet också, inte riktigt detsamma.
Kan bli en tuff och intressant månad. Tur att jag har min älskling vid min sida. :)

2v kvar till flytten.

Idag är det 3 veckor kvar tills vi flyttar.
Jg hoppas och önskar att vi får flytta in redan på fredagen. Om vi ens får flytta in i lägenheten.
De skrev för 1 månad sedan om att dem eventuellt inte skulle bli klara i tid pga någon leverans som inge kommit i tid.:/

Hade vart trevligt med lite information från företaget, men icke det. Inte mycket som sägs.