I fredags kom Isak till mig efter jobbet och vi åt god mat. Kvällen spenderades med vänner och det blev en natt tripp till corner med André och Nora.

När vi vaknade i lördags visste vi inte vad dagen hade att erbjuda, men andre hittade en grej till isaks bil som någon sålde som Isak ville köpa så det blev en spontantripp med Isak och Andre till Norrköping, på hem vägen stannade vi hos Andre och satte dit det Isak köpt.

På lördag kvällen träffade jag mina tre brudar på gårn och resten av kvällen så var jag med Isak Andre och Nora, även då blev det corner på natten.

Vi var hemma ganska sent båda dagarna!

Söndagen var super varm och skön och spenderades med familjen!

Här är två bilder på min nya tatuering som jag gjorde för ca 1 månad sedan!

Bomberjackan är ifrån H&M, 199kr..
Skorna är ifrån Lager157, 200kr..
Bh/toppen är ifrån Cubus, 129kr..
iPhone-skalet är ifrån Ica maxi, 10kr..
Mascaran är ifrån H&M, 99kr..

I Tisdags kom Isak upp till mig i Linköping för att vi skulle ut och äta, så jag fixade mig med högklackade skor, nya jeans och en ny jacka, sedan mötte jag Isak.

Vi åt på Pinchos en tapas restaurang med cirkus tema, tapas betyder att alla rätter är små så man kan ta flera olika!

Titta på bilderna och njut😻

Jag tog en Cider till maten och Isak en öl🍺

Vi valde 7st varmrätter:
(Kebabpizza, plankstek, oxfilé, sötpotatis, körvhink, friterad kyckling, fish and chips)

Mina personliga favoriter var Kebabpizzan & planksteken.

Till efterrätt tog vi:
En marängswish & en passionfrukt mousse!

Såklart var vi tvungna att pröva två drinkar, super goda!🍹

Här är kvittot, det blev dyrt men vi hade fått presentkort utav mina föräldrar i julklapp!

Det blev en underbar kväll med min kärlek😻

Jag tänkte i detta inlägg skriva lite om vad jag gjort i veckan som varit och sedan tänkte jag göra mer specifika inlägg med bilder om speciella saker jag gjort. Tänkte ta en dag i taget med en liten beskrivning om varje dag.

Lördag 11 Mars: Kom hem ifrån klassresan och blev hämtad av mina tre älsklingar Isak, Elin och Wilma blev så glad av att se dom. På kvällen körde jag folk till en fest och sedan umgicks jag med Elin och Wilma.

Söndag 12 Mars: I Söndags var jag ganska trött och ville bara ta en lugn dag med Isak och Familjen men jag gjorde lite annat också. Vi träffade Andre och Samuel och tvättade bil och pratade lite.

Måndag 13 Mars: I måndags var jag ledig ifrån skolan men åkte med tåget 12,36 ifrån Överum till Linköping. Jag åkte hem och lämnade väskor och lite sedan åkte jag till Norrköping och träffade Rebecka, Alex och lilla Edwin. Vi åt mat och sedan följde jag med Rebecka när hon fixade sina naglar.

Tisdag 14 Mars: På Tisdags kvällen vid klockan 18.00 kom Isak upp till Linköping för att ha en myskväll. Vi var ute och åt på fin restaurang (PINCHOS) det var super gott. Efter det åkte vi hem till mig och bara hade det bra.

Onsdag 15 Mars: Vid ca 12 åkte jag till Norrköping för att träffa Rebecka och Edwin. Vi åkte en sväng i Norrköping och kollade där Jocke och Jonna bor men vi såg ingen ute. Vid 3.30 var det dax för BVC då Edwin skulle ta sina första sprutor, och det gick super bra. Efter det blev det shopping och sedan mat och lite gos. Vi hämtade Alex oc sedan skjutsa dom mig till Linköping.

Torsdag 16 Mars: I torsdags gjorde jag inget speciellt mer än att jag åkte hem och så kom Isak till mig men vi hittade inte på nått speciellt direkt.

Fredag 17 Mars: Vid 14.00 var jag på jobb intervju på Västerviks golf restaurang och det gick väldigt bra. På kvällen var jag med Isak, Elin, Wilma, Lucas, Nora och Zuzanna.

Lördag 18 Mars: Igår eftermiddag körde jag min bror och hans kompis till Linköping för Hockey och sedan hem, under tiden dom var på Hockey shoppade jag och Isak, köpte inte så mycket.

Söndag 19 Mars: Idag har jag och Isak varit i stugan med familjen, sedan träffat några vänner och nu ligger jag här i sängen och ska tillbringa min kväll med familjen. Är nämligen ledig imorgon så vi får se vad Måndagen har att erbjuda.

Första dagen väl framme i Idre (Onsdagen) innehöll massa information från fjällräddningen/skidpatrullen om laviner och andra farligheter,vi lärde oss mycket mer om deras jobb.

På eftermiddagen var vi och besökte Lomkällan (särna skans) som är ett gammalt militär område. Där gick vi på en vandring i området och dockade även inne i en koja, det var mysigt med elden!

Dag 2 Torsdagen spenderades vid Grövelsjön då det var dax för längdskid åkning, 3km upp till ett vindskydd på fjället och 3km hem, stigningen var 200meter och det var super jobbigt men är stolt över mig själv som faktiskt gjorde det. Det tog några timmar, efter det var vi Alla väldigt trötta så då bar det ABB med bussen mot Idreveckan igen. Påvägen till Idre stannade vi hos en samefamilj och besökte deras butik. Väl framme vid ifred fjäll fick vi information om anläggningens utav en personal som jobbar där!

På torsdag kvällen var det dax för en överraskning som lärarna fixade, vi åkte mitt ut i skogen där vi kom fram till ett ställe som ägs utav "Putte" det var ett stort indian tält, 2 timmer stugor och 2 pooler med bastu. Vi grillade korv, bastade och badade balja, det var så mysigt. Och även roligt då våra lärare bjöd mycket på sig själva så vi hade det super trevligt.

Äntligen var fredagen kommen då var det dax för slalom en hel dag från 9-19, jag åkte i grupp 3 vilket var den högsta gruppen och det gick super bra. Resten utav dagen åkte jag med Isac och det var roligt.

Efter skidåkningen åt jag och Mikaela pizza fast den var dyr men inte så god så blev lite besviken. På kvällen hade lärarna ordnat en aktivitet som var frivillig. Det blev pulka ich stjärtlapps race och snöruggby, men vi var ibte så många där det var bara det tre lärarna, jag, Amanda,Isac,Patrik,Didrick och Bertil men vi hade super kul.

Resten utav kvällen bestod av mys med dryg kompanjonerna och även packa väskorna då det var heldag dagen efter.

På lördagen åkte vi klockan 10:00 ifrån Idre, vid ca klockan 14:00 stannade vi i Borlänge där jag och mikaela åt Tacobar och resten utav gänget Donken. Vi var framme i Motala vid 18:30 typ där Isak skulle hämta mig och Mikaela. Jag trodde dock att han var ensam men när jag kliver ur bussen så kommer Wilma och Elin och springer imorn mig och skricker mitt namn och kastar sig på mig! Blev så himla glad då jag blev hämtad av mina tre absolutas favoriter!

Var hemma i Överum vid 21:00 ungefär så tog ca 11h att åka ifrån Idreveckan och hem.

Tack Allan inblandade för en underbar sista resa!

Tisdagen den 7 mars! På förmiddagen åkte jag skidor i kläppen med familjen, mitt på dagen åkte vi tillbaka till stugan och åt och packade. Familjen ska vara kvar i kläppen men jag fick skjuts till Älvdalen där jag gick på bussen med klassen då det var dax för sista resan som blev till Idre!

När vi kom fram till Idre fick vi stugan, den var super fin! Här är några bilder!

Första dagen i kläppen bestod av skidåkning i stortsätt hela dagen, kläppen är superfint. Efter skidåkandet bastade vi åt mat och bara hade det bra i stugan.

Igår söndag 5 Mars spenderades mestadels i bilen, vi åkte från Örebro på morgonen och var äntligen framme i stugan i kläppen på eftermiddagen. Stugan vi bokat är super fin och mysig.
På kvällen blev det att äta, duscha och basta.
(Självklart har jag köpt en super fin jacka åt min lilla Älskling❤)

Lördag 4 Mars började resan då vi mellan landade i Örebro med en hotell vistelse, vi hade mello mys åt mat och sedan var det läggdags. Frukosten var god på hotellet och en bra start på 5 mars!