Imorse sov vi ut ganska länge och chillade på balkongen ett bra tag innan vi tog cyklarna ner till Egg&Milk för att möta upp Ellen och Emmy på en brunch. Jag tog en bagel och pannkakor som ni kan se på bilden. Både gott och mysigt! Så härligt att man kan sitta ute och äta numera tycker jag.

Låter bilderna tala för sig själva! Älskar summerburst, synd att det bara är en gång per år. Tack alla inblandade för detta! 10/10!

Vilken helg Göteborg och summerburst har bjudit på! Tänkte lägga in ett inlägg om det sen.

Idag vaknade jag upp hemma hos Andreas och Evelina och passade på att ge mig ut på en promenad i det fina vädret. Har suttit med kaffe på balkongen ett bra tag nu och kollat PLL. Sen får vi se vad dagen har att bjuda på!
Njut i det fina vädret hörni💛

Godmorgon💚
Började min dag med att skriva ett prov som gick såååådär. Sitter och äter frukost nu innan lektionen börjar, slutar vid 12 idag och då tar jag låååånghelg. Ska som sagt luncha och gå på stan med mamma efter skolan, är iallafall på jakt efter en bikini! Har sett att H&M har många fina så ska kika där.

Senare ikväll ska jag hem till Linnéa och äta middag med ett gäng goa tjejer!

Trevlig Lill-lördag på er!!

Livets goda stunder

Alltså denna lördagen💛🥂

Sol, Klarblå himmel, Bal-tittande, Vin i solen, Drinkar och pizza med Linnéa och avslutningsvis dans på brokkan. Leeever ju för sånna här helger hörni!

Livets goda stunder, Vardag

Verkligen pinsamt hur länge sedan det var jag uppdaterade här. Synd tycker jag för det är ju så roligt!

Har ju en massa roligheter framför mig som jag vill dela med mig av, så jag lovar att det kommer bli bättre uppdatering här på bloggen också. Vad tycker ni om det?

Imorgon har jag prov i skolan och efter det två lektioner innan jag slutar, sen möter mamma upp mig i stan för lunch i solen (förhoppningvis) och strosa runt på stan! Hoppas bara min tråkiga förkylning vill släppa någongång, för det är ju sååå tradigt att gå runt och vara små dålig hela tiden. Nåväl, vi hörs mer imon! Kram på er!

Åhhh vilket sommarväder vi haft idag, och tackar vet jag för röda dagar. Speciellt en måndag. Hunnit med en lååång sovmorgon, lunch vid havet i Hällevik och avslutade kvällen med en löptur med mamma på slingan. Imorgon är det skola och även denna blir en kort vecka, bara 4 dagar sen helg igen!

Jag tog helg redan i torsdags förra veckan. Så det blev en kort vecka för mig, så skönt! I fredags efter lunchtid satte jag och johanna oss på tåget till CPH för en mini-weekend där.

När vi kom till hotellet så fräschare vi upp oss lite innan vi tog en taxi till streetfood market. Jätte coolt ställe och jag drack en supergod hallondrink (bild ovan) medan johanna tog en med passion. Den var också god!

Kvällen bjöds på skön sång av Gavin Degrav på Vega. Aaah ryser när jag tänker på kvällen. Den var magisk!
Sämre blir det absolut inte när man vaknat upp i en hotellsäng dagen efter och drömmer om nutella pannkakorna som finns på frukost buffén...

Efter frukosten var nere i magen låg vi bara på hotellrummet och chillade ett bra tag innan vi packade ihop och begav oss till ett café som ni kan se ovan. Vi fick nog köa i 30-40 minuter men det var det värt!!
Vill göra om helgen igen!

Min finaste starkaste mamma, så stolt jag är över dig

Ikväll var det final för mammas träningsgrupp dem har haft nu under 12 veckor. Vi möttes alla upp på bebas klippstudio för mingel och bubbel innan vi gick vidare ner till renates för buffé och prisutdelning. En annorlunda men trevlig söndagskväll med andra ord, och jag är så himla stolt över denna kvinna.

När jag kom hem från stan igår packade jag bara ihop mina grejer och styrde sedan mot ön i Karlshamn som vi skulle sova över natten på. Linnea hade fixat fram god tapas och ett glas kall Mia vin när jag kom!

Sedan satt jag, Linnea och Maja i båten hela kvällen med tända ljus, choklad och chips och bara snackade, & imorse vaknade vi av att solen sken! Tänka sig att man aldrig har en tråkig lördag med er två!