HEJ! Den här dagen började med jobb 09.00-14.00 och sedan har jag städat lite här hemma, slängt in en tvätt och fixat med adventsljusen till imorgon. Helt sjukt att det redan är första advent imorgon. Om cirka två timmar ska jag och Klas hem till hans föräldrar på middag. Men är jättehungrig nu redan hahaha så måste äta något mellanmål. Hoppas ni får en fin lördag!

God morgon på er! Den här fredagen har jag fullt upp. Ska först nu jobba 09.30-13.30 och sedan har jag skola 16.00-18.00. Efter det ska jag hänga med tjejerna. Ville egentligen bara kika in här för att önska er alla en underbar dag. Puss & kram!

• Filed under: LIVET

Har bland annat ätit brunch två gånger och jag har blivit mörkhårig. Jag gymmar och spelar innebandy som förut. Jag går i skolan och har bara cirka två månader kvar till examen. Jag har bokat en weekend med tjejerna i klassen, en examenspresent till oss själva. Jag har även sett Justin Bieber live.

Tanken med att börja skriva här igen är inte att bara skriva om mina dagar. Jag har bokat en fotokurs i december, så tanken är att den här bloggen ska ha fokus på fotografering och min utveckling i det. Såklart kommer det komma andra inlägg också och speciellt nu till en början. Hoppas det här blir bra.

• Filed under: LIVET

Helgen i Västervik var väldigt bra, var så kul att få spela innebandy igen och umgås med fina människor. Vill gärna åka tillbaka och spela nästa år. Nu när jag har varit hemma har jag städat, tvättat, jobbat och träna, samt passat på att sova ut på morgonen och ta igen förlorad sömn. Har även spelat mycket Pokémon med Klas (haha ja jag är beroende). Nu i dagarna som kommer ska jag städa lite mer, ska träna och jobba. Sen på torsdag åker jag till Finland med laget på träningsläger.

God morgon på er! Vaknade precis och ska ta och äta lite frukost och packa ner det sista inför Västervik. Åker till Västervik idag med ett gäng härliga tjejer för att spela Swedish floorball open som är en utomhusturnering. Ska bli jättekul och har längtat så himla mycket efter att få spela innebandy igen. Är där idag torsdag och fram till söndag så är osäker på hur uppdateringen kommer att bli, men ska försöka så gott jag kan. Men hoppas ni annars har det superbra!

Utsikten vid poolen.

Lycklig!

Så mysigt nere vid stranden.

Denna pasta var supergod!

Världens finaste.

Detta är en misslyckad hoppbild, men älskar den ändå.

Även fast det är så skönt att vara hemma igen och komma in i sina rutiner så längtar jag tillbaka till Bulgarien. Det var verkligen en underbar resa och jag hade det så bra med Klas, min stora kärlek. Men som tur är kommer det bli fler resor tillsammans. Den här dagen har varit innehållsrik. Jag mötte upp mina kollegor från sommarjobbet och åt lunch innan de skulle tillbaka och jobba. Sen gick jag förbi Jonnas jobb för att se om hon var där idag och det var hon, så var lite med henne på hennes lunch. Gick sedan och handlade hem lite mat och blev sedan upphämtad av pappa. Åkte förbi Assist för att köpa nya strumpor till innebandyyn och sedan åkte jag iväg med mamma en stund innan hon körde hem mig till Nansi där jag blev bjuden på middag. Dagen avslutades sedan med fysträning och nu sitter jag här i soffan och väntar på att en tvätt ska bli klar. Fullt upp med andra ord. Men jag gillar det.

Detta var min favoritoutfit under semestern. Enkelt och gulligt. Shortsen är ifrån Gina tricot, men de är några år gamla. Tröjan är ifrån Odd Molly och jag älskar den.

Såhär såg det ut bland alla hotellrum. Älskar att man bodde som i en liten by.

Från en av middagarna nere vid stranden.

Utsikten från en av luncherna.

• Filed under: RESOR

Här är ifrån när jag och Klas var på jeepsafari här i Bulgarien. Vi åkte upp bland bergen, i skogen, i vatten och en massa olika terräng. Var superkul verkligen. Sen när jeepsafarin var klar blev vi avsläppta vid ett vattenland och spenderade några timmar där innan vi åkte tillbaka till hotellet.

• Filed under: RESOR

Nu har vi ätit sista middagen här vid hotellet då vi åker hem imorgon. Åt deras hamburgare som är svingod och drack en strawberry daiquiri vilket den också var jättegod. Imorgon går inte planet förrens vid 23.55 så vi kommer att checka ut härifrån vid 12.00, sen vid 14.00 tiden kommer vi åka med en buss till ett köpcenter och spendera dagen där innan bussen tar oss till flygplatsen. Har haft det hur bra som helst här, men ska ändå bli skönt att komma hem.