I eftermiddag sätter jag mig i bilen tillsammans med bästa ligan och beger mig mot fjällen! Ska bli otroligt skönt att få åka iväg och göra något & bara få umgås (obs. läs hänga på afterski). Vi blir bara borta över helgen eftersom de flesta jobbar, men det blir en lagom tripp tycker jag! Nu ska jag packa i de sista grejerna i väskan och göra mig lite lunch. Ha en trevlig helg!

Två bilder ifrån veckan när jag och Markus tog en tripp till Falun och Borlänge. I Falun tog vi en fika med Moa och i Borlänge käkade vi & shoppade. Rättare sagt, Markus shoppade och jag kollade på haha! I onsdags var jag även ut till farmor & farfar och tillbringade eftermiddagen där. Kom vid lunchtid och då åt vi pannkakor (standard, men det är ju gott!!). Sedan drack vi lite kaffe på eftermiddagen innan jag begav mig hemåt. Idag har jag gjort en rejäl städning av rummet och även pluggat körkort. Inget sådär jättespeciellt men sådant som lär göras!

Kickade igång fredagen med en after work tillsammans med gänget på Bk's. Var inte dumt alls att sitta där & surra och avnjuta någon cider. Dem har ju gjort det så mysigt där efter att de byggde om!

På lördagen var Markus & jag ut och käkade med Lisa & blomman på Grand. Det var så sjukt gott. Jag tog oxfilé som man fick på en stenplatta! Man tillagade sedan köttbiten själv, vilket var supersmart då jag fick den exakt som jag ville ha den. Kvällen avslutades sedan i soffan tittandes på film inkrupen i en varm härlig famn <3

Här kommer fyra snabba bilder ifrån veckan! I tisdags fick jag äntligen träffa efterlängtade Lisa! Vi käkade varsin tacotallrik på engeln och tjålade ikapp vad som har hänt den senaste tiden. // Bestämde mig för att trotsa vädret och snöstormen & begav mig ut på en vinterpromenad. Blåsigt, snöigt och kallt var det. Me ändå skönt att få komma ut lite. // Tog en tripp till Örebro med Malin. Strosade runt i affärer medan hon var i skolan en snabbis. // Lunchade på BK's med Markus syster Maria. Hade det så mysigt!

I lördags kväll träffades Elin, Hanna, Malin och jag i lägenheten och hade en liten tjejkväll! Var så längesedan Hanna var med så det var superkul! Har alltid så roligt med tjejerna och skrattar så jag får ont i magen när jag är med dem. Vi tog även en vända på krogen och träffade på ytterligare lite vänner. Att sedan få vakna upp tillsammans med dem och skratta åt allt som hänt är det bästa som finns!

OKTOBER

Låg och läste böcker i höstmörkret // hade en Falu-kväll med Klara där vi åt på O'Learys // hade tacokväll med både Markus och Lisa // gjorde min första tatuering // åkte till mormor och hjälpte henne göra gravarna fina inför allhelgona // gänget var hemma hos Malin & Simon och körde en massa drickspel // hade bastukväll med mamma, lillen och Crille / jobbade, jobbade och jobbade.

NOVEMBER

Hade "greek.-night" med Malin & Lisa // spenderade eftermiddagen ute med familjen och Crille // beundrade snön och utsikten hemma hos Markus // fick jul-feeling och bakade lussebullar // firade pappa med frukost på sängen // var iväg på en 7-jävla AW // började dricka latte // connectade med en liten tant på jobbet // hade en shoppingdag med Hanna i Västerås // firade Malin som fyllt 20.

DECEMBER

Klippte av en rejäl bit av mitt hår // jobbade med min pingla // drack kaffe och hade adventsfika hemma hos Crille // hade myskväll på jobbet med Mikaela // hade tjejkväll ute med Lisa och Elin // var på julkonsert där pappa och farfar uppträdde // var på ytterligare en julkonsert där Klara uppträdde // var på Ikea med Crille // åt julbord x2 // firade jul // hade ett toppen nyår tillsammans med mina finaste vänner och mitt hjärta..

Vilket år det här blev! Känns som jag har hunnit med så himla mycket och varit med om så mycket. Allt från resor, till känslor till.. ja det mesta. Är tacksam för att jag har kunnat gjort så mycket roligheter med mina vänner, så som utomlandsresor, Summerburst, tjejkvällar m.m. Det är sådant jag lever på. Att jag sedan skulle träffa min kärlek i somras var bara toppen på allt. Är även tacksam att mina nära och kära runtomkring mig mår bra. 2016 har verkligen varit ett toppen-år och jag känner på mig att 2017 kommer bli minst lika bra!

-25 grader. Så kallt var det imorse när vi begav oss ut i backen. Inte ens stolsliftarna ville fungera i denna kyla, så det blev att ta knappliften upp till toppen. Hade väl gått smidigt om det inte vore för de ca 200 människor som var före en i kön. Lite senare under dagen kikade solen fram lite lätt, men inte tillräckligt för att värma. Så vi gick in på Toppstugan och tog oss en varm choklad. Backarna var dock superfina idag så det var så kul att åka!

Brrr vilka kalla dagar det har varit här uppe! Och ännu kallare ska det bli imorgon, -21 grader! Men det har ändå varit kul att få åka lite slalom och få vara här uppe. Nu har jag bäddat ned mig i soffan hemma i stugan under en filt, i hopp om att få tillbaka lite värme i kroppen.

JULI

Tog mig mod och bjöd in Markus på förfest // hade grillmiddag med tjejerna // var på LA-festen med mina tjejer // drack piggelindrinkar ute i sommarvärmen // käkade melon ute i solen & var nervös inför morgondagens första dejt med Markus // åt jordgubbar med farmor & farfar.

AUGUSTI

Blev firad av Malin & Lisa med middag // fick frukost på sängen på min 20-årsdag // åkte till Rhodos med farmor, farfar, Klara & pappa // hade 20-årspartaj ute på verandan // blev bjuden på mat av Markus // pussade på honom när jag kom hem från Grekland // var ute med mamma & Lillen på efterfesten.

SEPTEMBER

Åkte till mormor tillsammans med mamma och spenderade eftermiddagen där // var ute på härliga promenader // hade spakväll med Markus // hade lite festligheter hemma hos Malin & Simon // fikade alldeles för mycket // åkte upp till stugan med farmor & farfar och var ute i fjällen och vandrade // tog med mig Mikaela i bilen och åkte till Sthlm och såg på Justins konsert.

APRIL

Hade en heldag med Hanna där vi bowlade, åt glass och avslutade kvällen på China tillsammans med Elin och Lisa // umgicks med Saga och Malin // spenderade kvällarna på farmor & farfars glasveranda pratandes om livet // var i Smébacken och festade // åkte upp till Klara och hjälpte henne sätta upp en lampa, vilket tog en evighet // tog långa sköna bad i bubblet.

MAJ

Åkte ner till Gbg med Hanna för SB och spenderade 4 dagar där // hade utgång med mina fina tjejer // firade Lisa som fyllt 20 // umgicks lite mer med mina tjejer // satt vid Piren med Lisa och pratade om våra bekymmer // tog en spontan vinkväll efter jobbet // käkade glass med farfar // lunchade för mycket ute på stan med min donna.

JUNI

Åkte till Cypern med Lisa och hade en otrolig vecka där // firade att vi kom hem från Cypern (med tanke på flygstrejken) med en utgång // hade midsommarfirande på Karlberg med gänget.