Fyfan vilken helg!
Jobba hela helgen 4-13.30 så va helt förstörd.
Igår när jag kom hem så mådde jag inge vidare så jag ba la mig till sängs & skulle kolla på film men decka & sov hela dagen. Sen vaknade jag & gick en liten promenad & sen decka jag igen.

I lördags körde jag ett arm pass med en kompis & vart riktigt pepp nu har jag lärt mig lite & det kändes bra Lixom, så super taggad!

Idag blir det jobb igen som står på schemat & sen blir det ett benpass, som jag har längtat!!

Asså det här är min dröm! Känner nu att jag ska spara ihop pengar under sommaren & trimma till mina ben mer & sen blir det det här!

Shit förlåt!
Inte bloggat på fett länge nu, känns som att jag ständigt har grejer som jag måste fixa.

Igår va jag på gymmet en grym gym dag faktiskt, tränade mage & rygg, skit glad för att det kändes bra faktiskt.

Just nu sitter jag på bussen & ska jobba, jobbar 4-13.30. Sen ska jag till gymmet med en kompis så ska vi köra armar, skit taggad på & lära mig lite haha, armar känns som svåraste att träna, kanske inte är så men för inte till det, men nu sp kanske.

Ska försöka uppdatera igen senare om jag inte deckar.
Puss & hej❤

Godmorgon på er!
Sitter i högsta hugg beredd & jobba på bussen.
Denna vecka så är man ledig torsdag & fredag om jag inte minns fel.
Sen resten av dagarna så jobbar jag, har både mellan pass, stängnings pass & öppnings pass denna vecka.

Ikväll efter jobbet så blir det gymmet för min del, slutar 8 & då inbjuder jag veckan med ett benpass.

Nu ska jag göra lite uppdatering.
Är ledig nu i helgen tack & lov! Så passar på att fira min lediga helg på en liten mini semester.
Jag & Tova är påväg till Norrköping, vi ska bo på hotell inatt & sen ska vi ba ut & sen vad som händer i Norrköping & träffa lite folk.
Vi åker hem i morgon igen men att komma bort lite behövs så mycket!

Juste vägde mig i morse haha vågade inte men tog tjuren i hornen & gjorde det & vågen visade neråt!!!!! Super glad & tack & lov känner jag ba 😍😍😍

Resan har börjat & vi mår bra.
Tacksam för dem här stunderna i livet, uppdatering kommer senare

Arm passet gick väl inte som jag hade hoppats på! Sinnes armar är nog svåraste delen & träna kan jag tycka men jag försökte i alla fall & från nu kan det ju bara GP bättre & bättre eller hur?
Känner mig stolt dock, kör ben & rumpa, mage & rygg & axlar & armar denna vecka till skillnad mot alla andra veckor & sen massa Cardio, man må ju börja någonstans!

I morgon blir det upp i ottan & gå på ett zumba pass, sen ska jag hem & käka brunch & packa för lille resan. Mer får ni veta i morgon!
Puss & godnatt på er.

Hejsan!
Uppdatering direkt från jobbet faktiskt.
Så himla taggad på att det snart ska få bli Helg! 2 dagar ledigt, ska åka iväg & bara glömma allt & njuta!

Har ungefär 4.5 h kvar på jobbet sen firar jag in helgen på gymmet såklart.
Idag blir det ett arm & axel pass som skall invigas för första gången, är riktigt taggad faktiskt.
Aja dags för mig att dra tillbaka till jobbet.
Uppdaterar senare ikväll då :)

Trött tjej här.
Idag var det riktigt svårt att vakna.
Skönt att det är fredag dock :)
I helgen så är det min lediga helg & jag ska faktiskt vara ledig både lördag & söndag! Det ska bli så himla skönt då jag har jobbat som en tok på senaste tiden.

Igår så tog jag vila ifrån gymmet, mådde inte så bra & kände ba att jag behövde vila. Så jag & min sambo åkte ut på en liten bilresa & ba va.
Idag så är det träning på schemat igen. Ska träna mina axlar & armar efter jobbet idag & jag känner mig så sjukt taggad, aldrig gjort innan men snackade med en på jobbet igår & fick lite tips om vad man kunde köra så ska provköra nu första gången :)

Nu ska jag starta dagen med ett avsnitt av Lizzie mcguire, & ja ni läste rätt, haha. Älskar denna serie sen barnsben & sen ska jag äta något & dra till jobbet.

Vi alla längtar efter tanken!
Man vill kunna känna sig 110% nöjd & glad med sig själv.
Resan dit är skit svår & den kommer alltid & prövas.
Men kom ihåg att du är skit fin & ingen människa i världen borde få påverka dig på något sätt! ❤

Måndag:
Uppvärmning + ben & rumppass.
Tisdag:
Cardio.
Onsdag:
Uppvärmning + mage & ryggpass.
Torsdag:
Cardio.
Fredag:
Uppvärmning + armar & axlarpass.
Lördag:
Valfritt pass.
Söndag:
Vilo dag. Prepp dag inför nästa vecka!

Så ser mitt schema ut för tillfället.
På Cardio dagarna så kör jag lugnt bara men för att röra mig lite Lixom så ser det ut såhär.
Är dock nybörjare på det andra så är inte jätte bra men alla är vi nybörjare någongång!