Igår köpte jag present till papsen och hängde med Emma, Alice och Moa. Vi var på strandbryggan och åt en supergod lax och snackade skit och drack lite och sedan var vi på Fridays. Supermysigt :) Idag skulle pappa dra tidigare från jobbet så skulle vi hitta på något och ikväll bär det åt mot landet och bara mysa

Idag blev det en liten ärende tripp i värmen, det blev först en sväng förbi Handelsbanken och nästa vecka får jag hem dosan och kortet och allt till norska banken så det blir skönt, sedan var jag förbi Classe och lämnade sladden, därefter gick jag förbi jobbet men de behövdes inte så jag åkte tillbaka hem. Sedan så mötte jag en kille från tinder som verkligen pratade som Mys Ernst, ni vet Ernst lagar mat under julen och inreder en stuga? Hans röst var extremt ljus och lågt tonläge och superglad och trevlig som alla norrman, men han var ändå skön att hänga med, men rösten, jisses. Nu har jag ätit middag och ser lite Parneviks, snart blir det att orka börja packa. Jag måste först se till så allt till Rhodos är med, och sedan kläder till landet och packa i rätt ordning + orka bära skiten och inte få övervikt. WIsh me luck.

Idag var det en grymt seg dag, jag har bara städat och sett tv och sedan hörde jag med jobbet att jag inte ska jobba förrän i juli. Så jag bokade en tåg biljett till tisdag och sedan kom Lovisa och vi tog en promenad ner till campingen och handlade lite, sedan gjorde vi lite pannkakor och nu ser vi baka med manuela.

Snart, om EN VECKA åker jag tillbaka till Stockholm och för att dagen därpå flyga med Emilia till RHODOS. Vi har aldrig varit där och bor på ett fräscht hotell nära bargatan och stranden. Det var 2 år sedan sist vi var på party resa tror jag, och då var det verkligen katastrofalt mycket party och röj men grymt kul. Nu har jag inte festat på så länge så det kommer nog bli så galet röj och sjukt kul och säkert träffa på massvis med sköna people och ja, tagga!!

Nu har jag hållt fast vid det jag sa och har fotat en jävla massa idag. Vad har jag gjort? Jag var i Oslo city där det var kaos mycket folk för det var marknadsdagen som innebär en hel del rea. Jag hittade två par skor till halva priset och ett svart linne som jag tänkte ha med en kjol jag hittade häromdagen. Sedan tog jag en Jensen lunch och kopplade in nya Apple tv. Nu softar bara jag och Lovisa med nachos och tv.

Godemorgon folket. Nu är jag ledig i helgen och det är strålande sol, så jag tänkte ta en tur in till stan och köpa två skor till Rhodos, ta en glass i solen och fota lite och visa er Oslo. Imorgon kanske jag ska ta en tur i stan med någon tinder filur men det återstår att se. Nu ska jag komma ihåg att fota idag också, hehe ^^

​Idag var det såå mycket stress på jobbet med massa grupper som skulle äta lunch,  jag älskar att jobba under stress  när jag har koll på läget och vet vart allt är och hur allt funkar, och så är det inte direkt de första dagarna. Men det går bättre och bättre och nästa gång jag jobbar är på Måndag, i helgen kanske jag ska träffa någon tinder gutt men annars har jag inga planer, var även och hämtade en Apple tv påväg hem men så saknas en sladd, suck.

Idag hade jag min andra dag på Jensen och nu börjar mer och mer fastna, fixade flera beställningar helt ensam och allt gick ändå super, det enda svåra är burgarna för de är mest moment och pill. Super trevlig personal och tiden bara flyr iväg men imorgon är det dags igen. Nu kollar jag Hem till midgård men är dödstrött så blir nog sussa tidigt.

Idag var min första dag på uppläringen på Jensen och det var riktigt kul, grym kökschef som visade allt och förklarade lagom mycket och man nappade upp mycket. Sedan drog jag hem i spöregnet och somnade en stund och nu kollar jag Svensson och letar efter arbetsskor.

Idag flög jag tillbaka till Oslo och sedan har jag bara handlat lite, varit på banken och städat och fixat lite. Nu sitter jag och försöker få igång Quinyx men går icke så får hoppas det löser sig, imorgon ska jag börja min uppläring på Jensen så måste förbi och köpa arbetsskor innan passet men det ska bli riktigt skoj. Så nu läser jag igenom alla recept och kollar på Solsidan, så det blir bara en lugn myskväll och sedan jobba tre dagar denna vecka sen Rhodos nästa helg ^^