Bilden är snodd från Hildas indragen. Hehe;) börjat med programmet i dag och vi han med väldigt mycket faktiskt! Låten är så himla bra och det ska bli så jäkla kul detta:D

2 egobilder från hotellrummet. Ska ut och äta nu och det ska bli såååååååå gott!!! Dö hungrig haha! Får se vad vi hittar på i kväll, antingen tar vi det lugnt eller så går vi på en till Barrunda. Finns typ inga svenskar här men det är kul att dansa så vi får se vad vi gör😃

Här har ni 3 foton från fina Playa del ingles. Ska visa er mer foton sen. Stranden är mer än 5 kilometer lång och tillslut så smälter den samman med öknen som ligger på ön. Jättehäftigt! Ska vandra i den nån dag har vu sagt😃 har precis ätit varsin Margarita och ska gå ner till stranden nu och lägga oss och sola. Hörs i morgon☺☀

Bild tagen på tåget👍✌ stängde butiken i dag och som tur var skjutsade mormor mig till tåget annars hade jag aldrig hunnit med tåget till träningen! Så jobbigt när kunder inte respekterar att vi stänger klockan 6. Det klart man kan va kvar några minuter men 15 eller 20 över är inte okej och speciellt inte när man säger att man har lite bråttom... Men nog om det. Ska byta om till cheerkläder nu och sen träna och efter det hämtar mamma upp mig vid stationen och då åker vi till Elin. Vi sover väl antagligen en liten stund och sen kl. 03.00 åker vi!😃💃😁 ska bli sååå sköööönt!

Hade lunch med mig själv i dag för glömde ra med matlåda. Det funkar ju också men man känner ju sig lite ensam haha😄

Börjar inte jobba förrän 12 men fick ändå gå upp för att åka in till stan.. Sitter och tar mig en kaffe medans jag väntar på att klickan ska bli 07.30. Kan förresten berätta att det gick jättebra hos homopaten jag var hos i går. Fick medicin och vitaminer som jag ska ta. Ska även sluta med alla mejeriprodukter i 6 veckor. (Ingen choklad, glass, smör, mjölk osv osv.. Men det går ju om man vill och det finns ju dessutom så mycket att ersätta det med nu för tiden. Så nu hoppas jag att detta kommer att hjälpa:D

Har varit ute och gått en långpromenad med Troja och ska snart åka in till stan på läkarbesök. Hoppas verkligen att det hjälper denna gången. Har varit torr och konstig i ansiktet hur länge som helst och allt läkarna gör är att ge mig salvor som inte funkar.. Men denna gången känns de faktiskt som att det kommer gå bra☺

Har tränat i Skövde och sitter just nu och väntar på mamma. Ska nog börja packa lite i kväll tror jag. Åker ju till Kanarieöarna på torsdag😁 eller rättare sagt natten till torsdagen!✌😏

På bild har vi Martin och minna men det var betydligt fler från klassen med på middagen. Jättemysigt och roligt att så många kunde! Vicky var i Falköping och Emmie var utskriven från sjukhuset. Minna var på besök och hade lämnat Oslo för en helg vilket resulterade i utgång! Som också var väldigt kul!😃 Har haft en toppenhelg!

Hade myskväll med Elin i går och vi gjorde en riktigt god sallad! Kollade på film och sen sov hon här. I morses åkte vi in till stan och ja gick till badet med Lunnea. Dansade lite och sen åkte jag till Emmie och Minna! Var så kul att träffa dom!!😁 I kväll är det middag med klassen och sen förmodligen utgång!😃