Igår gick vi upp tidigt för åka till Mariestad och spela match. Lång resa till match vilket jag inte gillar alls, men resan gick väldigt bra. Efter första perioden låg vi under med 3-0. Och jag var så arg, domaren var orättvis och vi spelade så dåligt. Det var dålig stämning och mycket tjöt. Vi gick ut i pausvila och ändrade om i våran uppställning ganska ordentligt. Går in och vinner nästa period med 3-0 så ställningen inför tredje var 3-3.. denna pausvila var mycket bättre. 11 min in i tredje gör dom 4-3. Vi kämpade på, fick powerplay efter att dom mördade mig i sargen. Inget mål.. 18.30 får jag en kontring och Nelly hänger med mig, lägger den till henne och hon sätter den i bortre krysset. 4-4 med 1 min 30 sek kvar.. vi är överlyckliga och 19.14 händer samma sak. Vi kontrar och Nelly sätter den i bortre krysset. Såå himla Go seger! Bästa någonsin! Tränaren bjöd på mat efter och vi hade en fantastisk kväll tillsammans!!
På fredag dags att ladda om för derby!

Spa i Smögen med familjen. Var så mysigt, vi var på spa hela dagen, åt tre-rätters middag och bodde över på hotell. Vi fick detta i julklapp av mamma.

Vårgårdakampen. Alingsås tjejlag mötte vårgårdas tjejlag och damerna avslutade kampen. Vi vann med 4-1 i matcher.

Klippte av mig håret. Det var otroligt skönt Att klippa allt i samma längd. Jag har faktiskt inte klippt mig sen dess.

Silverparty och andra Goa fester med vänner. Så mycket trevligheter med folket från Crossfit Borgen.

Goa förfester med damerna i innebandyn. Har alltid så kul med dessa brudar. Denna kvällen blev jag nog dock nästan vräckt. Vi körde bergsprängaren på golvet.. även på efterfesten! haha..

Fick uppleva de otroliga. IBK Alingsås gick upp i allsvenskan. Den kvällen i partillebohallen var så sjukt magisk. Halva Alingsås var där och stöttade. Så fräckt när man såg hur alla blåklädda människor vandrade in i hallen.

Opererade min arm sista maj. Skönt att få operationstid men det var så jäkla jobbigt.

Jag åkte till Gävle. Träffade underbara människor och blev även tillsammans med killen i mitt liv. Det bästa valet jag gjort var att åka till Gävle denna sommar.

Ängelholm outdoor med brudarna. Vi spelade utomhus cup 3mot3 i Ängelholm. Det gick väl inte jätte bra men vi hade super kul. Jag kunde inte spela direkt med min arm men något byte gick ok.

Halloween, innebandyläger, modelljobb och thailändska landslaget på besök. Många roliga saker denna höst.

Bästa resan i mitt liv. Min och Andreas första resa ihop, den var magisk. Dubai!

Jul med honom. Hade en fantastisk jul, flera dagar i rad av kärlek och bra människor. Jag fick så mycket fina presenter.

Nu väntas bara en bra nyår med Andreas så är året överlägset de bästa på länge.

Sitter nu på tåget mot Alingsås från Stockholm.. först var det taxi till flygplatsen, flyg som dessutom var 1h försenat och sen hade vi 100km/h motvind så det gick en hel tank så fick stanna i Riga och tanka... ja supersegt, sedan blev det Arlanda express och nu SJ tåget.. Sedan blir det bil från Herrljunga-Alingsås och direkt in på jobbet. Ska jag meddela att jag bara sovit några nappar på 30 min också.. jaja några timmar sen ska jag dö i sängen!!

Jag har iallafall haft en grym resa. Varit lite dålig stundtals, lite stressmage lite huvudvärk och grejer men fy bubblan vad jag behövde denna semester. Behövde också den tillsammans med just han. Min pojk!

Nu har vi varit uppe med tuppen två dagar och hängt vid poolen. Nu har vi packat ihop och checkat ut.. ska en sväng förbi köpcentret innan vi åker mot flygplatsen.

• Mat, resa

Sitter och njuter av kvällsvärmen och wi-fi på starbucks nära resorten. Såg för en stund sedan att de ska vara -6 på måndag i Stockholm när vi landar så sitter gärna och njuter lite i linne nu!

• Mat, resa

Igår kväll gjorde vi resans sämsta beslut. Vi åkte till Deira som är den äldre delen av Dubai. Men också något helt annat mot vad vi upplevt under resan, en blandning av chinatown i New york och Thailand, fast bara muslimer. De drog i en och ville sälja allt. Små smala gränder in överallt. Försökte hålla oss på den stora gatan så mycket som möjligt också där mina bilder är tagna. Men eftersom torsdagar är som fredagar här nere, då deras helg startar var det nästintill omöjligt att få en taxi. Efter en stunds letande blev det Metro efter att ingen busschaufför kunde hjälpa oss... fick även byta och stället vi bor på nu heter Dubai Marine och är tydligen väldigt nytt så alla visste bara om Dubai Marina och det är fel..  så fick byta Metro och välja en hållplats vi kände igen och där vi tänkte att vi kunde få tag i en taxi.. så hamnade en bra stund senare i Dubai mall. På Metro var det även särskilda vagnar för kvinnor och män och självklart hann vi stå någon sekund innan vi upptäcker att det är en avdelning för bara kvinnor och barn. Andreas fick lite snyggt smita iväg.. var egentligen 100dhs i böter på det haha! Men ja tillslut kom vi hem och fick uppleva något kul också.

Men mamma, om du läser detta ska vi baka lussekatter när jag kommer hem för har köpt den "finaste saffran som finns" puss

• resa

450 gram burgare lyckades han trycka i sig. Jag är imponerad!

Det blev en kvällsrunda i labyrinten Dubai Mall, sjukt ställe!!

• Mat, resa

Igår satt vi precis vid vattnet och åt arabisk mat, drack gitt och rökte vattenpipa. 10 av 10!!