Vi hade ju inte ätit något efter att vi begav oss på vårt äventyr. Åt frukost halv tio sen runt tolv körde vi igång och planerade att äta när vi var framme alltså runt två kanske. Vi hade med oss frukt men som ni vet blev inget som planerat så efter tre timmar åkte vi hem och kom till restaurangen runt kvart i fyra. Så...hungriga var vi och så började solstingen komma fram då solen skiner och vi var där ute i ca fyra timmar i de öppna så solen stekte på. Så nu är vi röda som tomater och musklerna är trötta så vi ska bara vara in rummet nu!

Så vi skulle åka upp till ett berg idag, det var våra planer. Dock var alla liftar stängda men man kunde cykla om man nu orkade, det var en timmas cykling till stället vi blev tvungna att vända oss på och vi hade bara cyklat en tredjedel. Ser ni den röda pilen? Det blev vår slut destination då stigen smalnades av och där mötte vi två personer som förklarade att vi är inte på rätt väg. Så vi har krigat oss upp. Tror ni inte att vi är helt slut?! Men vi fick några fina bilder från utsikten och imorgon ska vi åka rätt!!

Klockan är tio och nu ligger vi här för att äntligen få sova. Kom fram till hotellet klockan åtta och vi gick till en närliggande restaurang då vi var jävligt hungriga. Bästa maten någonsin gick på 60 euro men det var gott och vi ska tillbaka dit på onsdag nog. Ska sova nu så pch imorgon ska vi fixa cyklar och pass till liften för att komma upp till berget.

Idag packar jag inför resan till Österrike. Vi åker iväg klockan fyra på morgonen och kommer tillbaka på fredag. Ska försöka filma nästan allt ögat ser så ni inte missar något heller. Jag hoppas verkligen att denna resa kommer ge oss underbara minnen och något vi vill komma tillbaka till. Så hejdå så hörs vi om en vecka!!

Som jag skrev till er igår mina kära vänner så skulle jag träffa en vännina sen dra och äta sen lunch/middag med henne. Liksom finally så träffades vi och kunde ha lite girl time, var på restaurangen nästan i två timmar och pratade om allt möjligt innan jag åker iväg till Österrike. Hade på mig min sköna klänning från BikBok och mitt underbara halsband som jag äntligen använde mig av. Blev proppmätt och självklart stannade vi till och tog massvis med bilder då det är ett måste för oss två när vi har fixat oss lite extra för dagen. Men ska fortsätta min lördag nu med att packa och förberedda mig inför resen.

Har fixat mina naglar. Vaknade sex imorse och hade bara lust att göra något nytt på mig själv så jag tog fram mitt kit av saker till att fixa naglarna och nu ska vi bara se hållbarheten. Men ska duscha nu, fixa mig sen iväg och äta en sen lunch med min vännina. Måste börja packa också för resan samt hitta tre/fyra olika looks då jag ska troligen...förhoppningsvis om det går som det ska på en liten photo shoot. Måste ta hjälp av mamma som har sånna ärliga åsikter om vad som är bra och inte. Det är vad som är planerat för kvällen samt morgondagen.