Hey guys<3!!! Lige et lille hurtigt indlæg, jeg tænkte bare at jeg lige kunne skrive lidt om mit look, så læs med.

Min skjorte-bluse ting som man binder i siden er fra H&M's børneafdeling. Den jeg har fundet som minder lidt er fra Only her, dog bliver den bundet i halsen og er nok lidt mere damet end min er.

Min lille cute halskæde med en lille nitte vedhæng på er fra Pilgrim. Den halskæde jeg har fundet minder faktisk ikke lige så meget om den jeg har på, dog er den også guld + den er ogå fra Pilgrim. Jeg har taget den fordi jeg synes at den er vildt cute her.

Mine solbriller er fra Dior og har den der ret seje cat-eye form som jeg personligt synes er den flotteste model, i hvert fald til mig. Jeg har fundet nogle som også er super cute fra Gucci her.

Et ikke så langt indlæg, men håber alligevel i kunne bruge det til noget :-).

Flyt din blog til Nouw - nu kan du importere din gamle blog - Klik her

Links: 1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER

Hey guys<3!!!! Nu er vi ved at komme ind i de meget kolde måneder, eller det har vi været i et stykke tid. Derfor har jeg valgt 6 sweatre som jeg synes er vildt cute og meget varme. Der noget (måske) for hver smag, dog har jeg valgt det i nogle lidt lysere farver, da man meget nemt kan komme til at tage en grå eller sort sweater på, i de meget grå vinter måneder. De har dog lidt af det samme mønster, 3 af dem har som i kan se det der flet mønster.

Jeg har også valgt nogen sweatre til en hver penge pung, da der både er dyre og billige.

XX Lærke

Hey guys<3!!! Jeg var faktisk også i New York i min sommerferie. Jeg var afsted med min mor, far og mine to kusiner.

Vi tog afsted lørdag d. 15 juli, altså kun 2 dage efter jeg var kommet hjem fra Dubai, og vi kom hjem igen onsdag d. 26 juli.

Vi skulle mellemlande i London også afsted til New York, turen var gået rigtig godt der var overhovedet ingen forsinkelser eller noget, lige ind til at vi kom til vores hotel kl 21:00 NY-tid. Vi havde bestilt et hotel hvor man først skulle betale når man kom der hen, men den hjemmeside vi havde gjort det på havde åbenbart ikke booket et værelse til os. Min far prøvede og ringe til dem, og de sagde hele tiden at de ville ringe tilbage men det gjorde de aldrig, så vi blev selv nød til at finde et andet hotel :-(.

Vi kom så til at bo på Hilton Garden Inn, det lå kun to gader fra Times Square. Det var faktisk et ret godt hotel med morgenmad inkluderet. Min yngste kusine Isabella og jeg boede på værelse med min far, min mor og Helena boede sammen.

Vi havde købt sådan et NewYorker pass som kunne bruges i 3 dage, så det gjorde vi de første dage. Vi startede med at gå hen til et mega hurtig speed båd, som vi også havde prøvet sidste år, den hed The Beast. Efter det gik vi hen og tog en hop on hop off bus, det tog 2 timer, så shoppede vi lidt og om aftenen gik vi op i Empire State Building.

Næste dag gik vi over Brooklyn Bridge, også kom vi til at shoppe lidt igen (ups ;-)) og om aftenen gik vi så op i Top Of The Rock.

På 3 dagen gik vi hen til Memorial og vi gik også ind på det museum om Memorial. Og tilsidst gik vi så over The high line. Vi var selvfølgelig også i Central park hvor vi spiste frokost.

Vi var faktisk også på stranden Coney Island en af dagene, det var den dag det var varmest.

Resten af dagene gik faktisk bare med shopping, for vi elsker alle fem at shoppe. Vi var både i Woodbery outlet og i The Mils Of Jersey Garden outlet. Ud til Woodbery lejede vi en bil for det var billigere end at tage bussen, Og til Jersey garden tog vi bussen. Og ja, vi shoppede meget ;-).

Til aftensmad var vi to af dagene ude og spise i Little Italy og resten af aftenerne fandt vi bare et eller andet random. Vi også henne og spise på den danske restaurant Great Northern Food Hall, hvor tingene er skrevet på dansk og såden noget. Vi bestilte en mega god flæskestegs sandwich.

Men det var ihvertfald en rigtig god ferie, som jeg håber kommer til at gentages igen :-).

XX Lærke

Hey guys<3!!!! Jeg tænkte at jeg lige ville skrive lidt om det her mega cute outfit, som jeg kunne finde på at have på til en konfirmation eller bare til en fin lejlighed. Nogen tænker måske at det er et lidt vovet look, men jeg synes bare at du skal springe ud idet og tage det på du har lyst til.

Jeg har ikke kunnet finde links til tingene, da de er ret gamle, men jeg har prøvet at finde noget der minder om.

Min slå-om skjorte er fra Vila og er faktisk min mors, hihi. Jeg synes den er cute fordi den har de der trompetærmer. Jeg har fundet en der ligner lidt fra Zalando her ​dog er den ikke samme farve.

Nederdelen er fra et mærke jeg faktisk ikke rigtig kender men det hedder Hennes Collection. Den minder lidt om en skoleuniforms nederdel, hvilket jeg synes er ret sejt. Jeg har fundet en nederdel som minder ret meget om den jeg har på, min har bare ikke lynlåslommer her.

Skoene er fra Givenchy og er omkring 6-7 cm høje. Jeg har dog ikke givet fuld pris for dem da de var sat ned til 500 Kr. Jeg kunne aldrig finde på at have høje sko på i hverdag i hvert fald ikke så længe jeg går i skole. Dem jeg har fundet til jer minder faktisk ikke så meget om dem jeg har på, men jeg har valgt dem fordi de er lidt unikke her.

Min lille lyserøde taske er en Louis Vuitton, den er måske ikke lige så praktisk, men den er god til fest. Tasken jeg har fundet er fra Decadent her, og er lidt i den dyre ende men  det Louis Vuitton jo også så det tænkte jeg var fint. <3

XX Lærke

Det er ved at være 4 måneder siden at jeg var i Dubai, men jeg tænkte at det alligevel ville være hyggeligt at høre om.

Jeg var i Dubai med min far, min veninde Celina og hendes storebror.

Vi tog afsted lørdag d. 1 juli og var hjemme igen onsdag d. 12 juli.

Vi skulle mellemlande i Istanbul og efter det videre til Dubai. Det var en lang rejse for først skulle vi vente 2 timer i Kastrup lufthavn også skulle vi flyve i 4 timer til Istanbul, i Istanbul skulle vi vente 2,5 time og tilsidst afsted til Dubai som tog 5 timer. Ca. 02:30 i dansk tid og i Dubai tid 04:30 var vi ved hotellet, så vi var meget trætte.

vi boede på et super lækkert hotel der hed Fairmont The Palm som lå ude på palmen, altså den ø-ting der er formet som en palme.

Dagen efter stod vi op kl 10:00 og lagde os ned ved poolen, og det var engenligt det vi lavede det meste af ferien, men 2-3 af dagene var vi dog lidt aktive.

Den første aften skulle vi mødes med nogle af min fars venner der var i Dubai samtidig med os. Og faktisk også næste aften mødtes vi med dem, spiste aftensmad og gik lidt rundt i centeret.

Vi var også ude og køre ørkensafari i ørkenen (no shit). Vi blev kørt ud til en lille by midt i ørkenen hvor vi skulle spise aftensmad og ride på dromedarer (det lignede lidt en beduinlejr). Senere på aftenen da det var blevet mørkt var der noget underholdning, det var ret hyggeligt.

Vi var også i et vandland der lå på palmen, ca. 20 min fra vores hotel. Vandlandet hedder Aquaventure Waterpark (Atlantis) og er kendt for deres rutsjebane Leap of Faith. Der er også en masse andre rutsjebaner fx nogle hvor man sidder i badering hele vejen og ind i mellem kommer lidt vilde bølger. Vi prøvede også en familie rutsjebane som efter min mening var ret så vild. Så det gik næsten resten af den dag med.

Hver aften når vi havde gjort os klar tog vi en taxa hen til et storcenter (DubaiMall) der lå en halv time væk. Så fandt vi noget og spise der og når vi så havde spist så kunne vi jo lige shoppe lidt ;-).

Alt i alt var det en rigtig hyggelig tur som jeg savner helt vildt, især her nu hvor det begynder og bliver rigtig koldt, så kan jeg tænke tilbage på næsten 45 grader + en rigtig god ferie. <3

XX Lærke

Jeg hedder Lærke, og er 15 år gammel.

Til dagligt er jeg bosat i København, hvor jeg går i 8 klasse. jeg har interesse for mode og elsker at rejse, hvilket også er det jeg kommer til at blogge om. Udover det vil jeg også bare fortælle om mit liv og hvad der sker i min hverdag.

Hvis i har nogle ideer til min kommende indlæg så kan i skrive til mig over direct på instagram her.

Jeg håber i vil følge med på min blog i fremtiden.