Nu ska jag leverera receptet på BÄSTA sommardrinken! Gjorde den på midsommar o den blev såå god!✨

Allt det som syns på bilden är det som behövs(+maaaaassa is såklart!), alltså :

⭐️Valfri alkohol
(jag tog litelite rom, men det går toppen utan också, nästan godare alkoholfritt tycker jag)

🌟Saften från limemarinerade jordgubbar

⭐️Flädersaft

⭐️ Strösocker

⭐️Sodavatten

⭐️Myntablad

⭐️Limeklyftor

Jag höftade lite med måtten på alla ingredienser o smakade av vartefter tills jag kände mig nöjd!😍

Denna drink är verkligen ett tips, passar så bra till midsommarfester, som fördrink på sommarfester, grillkvällar osv. Drack den första gången på en 25-års fest för några helger sen o då hade de dukat upp ingredienser så alla fick göra sin egen drink, såå mysigt!!✨

Godmorgon alla fina!🌙
Startade dagen tidigt med att åka från landet redan vid kvart i sju imorse. Åkte med hela familjen in till stan o nu sitter vi på världens finaste café på Valhallavägen🌵

Så god frukost!! Om några timmar ska jag vara barnvakt i några timmar, ska bli såhimla mysigt💕

Hoppas alla får en fin dag!!🌸

Summer. Inspiration. Fashion

Alla bilder är lånade från Pinterest

Just nu inspireras jag mycket av detta- flätade korgväskor, söta klänningar, slappa lite oversized klänningar, scarfs i håret, sköna sandaler, ljusa jeans med sliten kant och enkla smycken! 💘

Contains affiliate links

Lite favoriter som jag gärna hade haft med mig på semestern. Strandväska är i alla fall något som jag vill prioritera inför Gotlandsresan om några veckor där vi förhoppningsvis kommer hänga en del på stranden! ✨

ps. taggarna hamnade lite knasigt och huller om buller men tänker att de är lätt att förstå vad som är vad ändå, KRAM💘

Hej på er!!
Har haft en sån mysig midsommarhelg verkligen!! Ligger helt utslagen på soffan nu o ska strax äta middag, sen blir det nog tidigt i säng för är såå trött verkligen!✨

Hoppas ni alla haft en grym helg!!💕

Midsommarbilder kommer upp så fort jag kommit hem från skärgården igen o har wifi!!

Puss o Kram✨💘

Glad midsommar alla fina!!🌸
Min midsommar firas ute i Sthlms skärgård tillsammans med några vänner, så mysigt!!

Hoppas alla haft en fin dag!!💘

För ett par veckor sen tog min fina lillebror studenten! Gud vad jag grät när jag såg honom springa ut från skolan❤️

Han tog studenten på torsdagen o hela veckan innan förberedde vi med massa grejer, bland annat med att köpa heliumballonger✨ 🎈

Sätta upp tält o duka bord gjorde vi också ✨

Älskar bilden vi valde till hans studentskylt💘

Sen fyllde vi en balja med massa is som vi kylde öl o cider i. Så smart (och snygg) grej! 😍

Min supergulliga och fina mormor var finklädd dagen till ära! Gud vad jag tycker om henne❤️

Leo var också finklädd💘

Snyggaste paret Jossa o Gabbe kom förbi💘

Är så himla stolt över min lillebror och jag kan inte riktigt fatta att han blivit så stor o tagit studenten. Han kommer alltid va min gulliga lillebror som jag retas med o kör med som en storasyster ska göra hehe.✨

GRATTIS TILL STUDENTEN DANIEL❤️

Igår eftermiddag kom vi ut till mina föräldrars landställe ute på Ljusterö. Efter att vi fått i oss middag hoppade vi i oömma kläder o började måla insidan på uterummet. Nu har vi precis fått i oss en sen frukost och ska fortsätta måla så fort regnet lagt sig lite!

Hoppas alla får en superfin dag!!💘

Hej på er!! Nu har jag äntligen landat i Stockholm(kom hit för en vecka sen) och har sen dess haft fullt upp med att fixa och greja med min lillebrors student, varit på studentmottagning, inflyttningsfest samt ett dygn ute i skärgården som jag tänkte visa lite bilder ifrån. Full fart i en vecka helt enkelt! ✨ 💘

I torsdags tog vi bussen ut till Vaxholm för att äta lite lunch innan vi skulle bli upphämtade med båt ut till Ramsö. Jag åt en jättegod rödbetshamburgare med chevrekräm, picklad rödlök och mango/avokadosallad, mums 🌟

Båttur ut till ön 💘

På eftermiddagen efter att vi fikat och druckit kaffe tog vi en promenad över ön för att spela pingis och hämta dricksvatten! 🙌

Jag plockade ihop en bukett blommor längs vägen tillbaka. Så mysigt! 🌻 🌺 🌸

Jag tycker verkligen att Stockholms skärgård är det bästa som finns på sommaren. Det är så mysigt att gå runt osminkad i sköna kläder, gå promenader, bada, läsa en bok och dricka vin ute på terassen på kvällen. Blir så lugn och avslappnad av att vara därute. Imorgon åker vi vidare till mina föräldrars landställe för att måla en pergola i trädgården! ✨ 💘 🙏