Här kommer lite bilder från konfirmationen idag!

Vi började dagen med att äta frukost, fixa i rummen och bära ner vår packning till lobbyn. Sen hoppade vi in i bussen som körde oss till den första flygplatsen för dagen, vi åt lunch på flygplatsen och sen hoppade vi på flyget till London!

I London gick vi igenom säkerhetskontroller och checkade in vårt bagage igen, fick gå runt och kolla lite i affärer och vi åt även middag tillsammans. Sen hoppade vi på flyget till Köpenhamn och sen flyget till Stockholm. Vi landade cirka 00:00 och alla flygresorna gick väldigt bra! Sen hämtade vi bagaget, sa hejdå till varandra och sen hoppade vi in i taxis som körde oss hem!

Det har verkligen varit en sjukt bra resa!

Vi började dagen med att samlas och äta frukost. Vi hade en lugn förmiddag och efter lunch gick vi in till stan för att gå på en festival/marknad +glasspaus. Det var under middagen som vi fick det glada beskedet att flygbiljetterna var bokade och vi kunde få åka hem

Vi började dagen med att äta frukost och ställa ner våra väskor i lobbyn. Sen hade vi ett gemensamt avslut och hoppade in i bussen. Bussresan gick bra även incheckningen men det var när vi kom fram till våran gate som vi fick reda på att vårt flyg var inställt! Sen väntade vi i ca 5 timmar på flygplatsen och det var väldigt blandade känslor, några stressade, arga, trötta och andra glada. Tillslut fick vi reda på att vi skulle tillbaka till Corrymeela och spendera vår natt/dag där och det är vi väldigt tacksamma för!

Vi började dagen med att vi diskuterade olika frågor om konflikten.

Sen under eftermiddagen lekte vi "hungergames" och vi hade även vattenkrig, vattenkriget var sjukt roligt och det var väldigt uppskattat av alla.

Sen avslutade vi dagen med att ha en myskväll, vi mediterade och pratade om resan.

Vi började dagen med att besöka en inspelningsplats från den populära tv serien Game Of Thrones.

Sen åkte vi vidare till Giant's Causeway

Och sen till Carrick-a-Rede Rope bridge och sen avslutade vi dagen med en fantastisk lägereld!

Vi började dagen med att diskutera "upstanding" och "bystanding", vi kollade på olika klipp och diskuterade i smågrupper efteråt.

Efter lunch fick vi fritid fram till middagen. Vissa av oss gick till berget Fairhead, vi mötte en fantastisk utsikt och fick en promenad på fem timmar. Och några andra valde att spendera sin tid i stan.

Vi avslutade dagen med ett pass om tro och vi hade även meditation vilket många uppskattade!

Under fjärde dagen besökte vi bland annat ett ungdomscenter och parlamentsbyggnaden.

Kollade på väggmålningar och år lunch utanför Titanic museet.

Vi kollade även på muren och fick en timmes fritid i Belfast.

Vi började dag 3 med att ha "Arts and crafts", vi ritade och diskuterade. Efter det körde vi olika samarbetsövningar innan det var dax för lunch. Efter lunchen pratade vi väldigt mycket om konflikten och vi alla fick en större inblick av den. Sen så kollade vi på en film som hette "Mickybo and me".

Nu gör vi oss redo för att åka in till Belfast!

Vi började dagen med Chaos, vilket är en lek då vi var uppdelade i lag och sprang runt över gården för att leta efter ledtrådar. Det var väldigt uppskattat och roligt. Sen hade vi olika teambuilding-övningar, vilket gjorde gruppen starkare.

Efter lunch gick vi in till stan, Ballycastle. Där åt vi glass och gick senare till en strand för att spela capture the flag och senare under dagen hade vi ett pass om konflikter. Vi fokuserade mycket på mindre konflikter och hur man reagerar på dom.

Just nu gör vi oss redo för en ny dag i Corrymeela.