Hej alla!
Under den senaste veckan har det varit många korta inlägg för att när jag skriver alla inlägg är det oftast sent på kvällen och man är jätte trött men jag ska försöka bättra mig.

Men idag vaknade jag vid 9 och gick och tränade i gymet och sedan åt hotell frukost. Jag duschade och fixade mig sedan åkte min familj och jag till mormor och morfar för att hämta dom och åka på en bil tur.

Min morfar älskar det och därför åkte vi till min mormors gamla gymnasium typ som ligger utan för Lund i något som heter hör tror jag de hette och där har dom gjort den gamla matsalen till en restaurang så vi åt där och nu är det inte längre ett gymnasium.

Jag var inte så hungrig för att jag åt en stor frukost innan vi åkte så jag drack lite te. Sedan åkte vi vidare till Båstad och där åkte vi förbi vårt hus och drack te och åt popcorn sedan åkte vi tillbaka till Lund och därefter gick vi på en pizza restaurang som heter VED. Så jag har typ åkte bil hela dan.

På restaurangen tog jag en Margarita och en cola zero. När vi hade ätit klart gick vi hem och kollade på tv. Men nu ligger jag i sängen och ska sova som vanligt puss och godnatt.

hej alla
När jag vaknade duscha jag och tvättade håret. Sedan åt jag en stor hotell frukost och sedan hade vi lite bråttom till vårt tåg som vi skulle ta till Köpenhamn. Min familj tog en taxi till tågstationen för att sedan ta tåget.

När vi kom fram mötte vi upp våra familje kompisar och sedan gick vi och shoppade lite.

Vi åt också en god lunch på ngt ställe och jag tog en toast men man fick smoothie till och lite andra grejer som gurka och jordgubbar.

Sedan shoppade vi lite till och därefter gick vi till tivolit i Köpenhamn! Det var så kul där, vi åkte väldigt mycket och jag hade ju aldrig varit där så det var jätte roligt men det var fruktans värt kallt men ändå blå himmel och sol!

Sedan tog vi en taxi till en asiatisk restaurang med vårrullar och nudlar och sånt, där åt jag vårrullar för jag var inte så hungrig efter vad jag hade ätit under dan. Sedan tog vi en taxi till tågstationen och köpte varsin glass och satte oss på tåget alla tillsammans och åkte tillbaka till Sverige. Sen tog vi en taxi från lunds centrala station till vårt hotell i Lund. Det har varit en hel dag i Köpenhamn och det var jätte mysigt plus att våra familje kompis mamma fyllde år idag så vi firade henne lite också.

Men vi har kommit hem från allt och nu ligger jag i min säng och ska sova.

Hej idag har jag gjort mycket grejer så jag berättar kort fattat.

Jag vaknade kl 8 och åt hotell frukost och sen tränade jag i gymet som finns här på hotellet. Jag har tagitvlite bilder ifrån hotellet som ni kan kolla in! Där nere alltså.

Men sedan duscha jag och åkte till mormor och morfar för att äta lunch. Efter lunchen gick jag en promenad och därefter åkte min familj och mormor och morfar till resten av våran la grande familia, alltså resten av min släkt på mammas sida.

Vi åt 3 rätters och hade jätteroligt. Nu är vi hemma tillbaka på hotellet men mina föräldrar skulle gå till en kompis men jag och mina syskon ville inte hänga med.

Jag ville bara säga att om ni är i Lund så tycker jag att ni ska bo på The More Hotel. Dom har gym och världens godaste mat och fin reseption och lobby.

Nu vill jag sova godnatt

hej alla
Idag har jag fått höstlov!

För det första vill jag bara säga att denna text skrev jag igår i bilen men kunde inte lägga ut de för att jag inte hade något wi-fi men nu är jag på hotellet i Lund och kan lägga ut inlägget så detta är från igår!

Men imorse vakna jag kl 8 och jag gick upp och duscha och tvätta håret. Jag började 9 så jag sprang till bussen och kom fram till skolan kvart i nio. Idag hade började vi med so sen Sv, sen so igen och till lunch blev det halloumi burgare sen hade vi idrott och sen slutade vi kl 13:20, de var sååå skönt.

Efter skolan åkte jag, Sofie, Hedvig och Viggo till NK och kollade på zara och gick sedan till sephora. Jag köpte ett puder och en foundation inte för att jag kommer använda de så mycket men kände bara att jag ville ha en eftersom jag hade presentkort där.

Sen åkte jag hem och packade klart de sista och där efter åkte jag och hela min familj ner till Skåne!

Vi sitter nu i bilen och kommer vamen vi kommer bo på min morbrors hotell i Lund. Kommer göra ett samarbete med dom imorgon. Men iaf vi har ätit på max och jag testade deras nya halloumi burgare med avokado. Den var så sjukt god men nu är det 4 timmar kvar till Lund!

Men imorgon ska jag och HELA min släkt på mammas sida äta middag med varandra!

Eftersom jag inte har bloggat på ett tag ska jag göra de nu. Eller det var senast i måndags hiihii. Men idag har jag varit i skolan efter allt som har hänt men behövde gå lite tidigare och hoppa över svenskan för jag behövde hem och vila. Men idag har jag inte gjort något speciellt i skolan.

Efter skolan träffade jag molly och hon hjälpte mig med min läxa och sen gjorde vi slime och kollade på Paradise hotel.

När molly gick så packade jag för imorgon ska jag till något jag inte kommer att berätta...

Men jag berättar imorgon, medan jag packa Face tima jag med Charlotte, Ella och pratade sedan med en kille, ja hjälpte han med ett prov han ska ha imorgon.

Men nu ska jag sova så vi hörs imorgon puss
💋 och sorry för lite och dålig bild men tog inte så mycket bilder idag.

Hej idag har jag bara varit hemma hela dagen för att vila min hjärnskakning. Det har varit väldigt tråkigt för att jag har inte fått använts min mobil eller min dator eller kollat på tv. Så därför har jag städat mitt rum, min garderob, tvättat mina beauty blender och mina smink borstar. Jag har även duschat och tvättat mitt hår. Jag har också kollat på youtube samt gjort en frappucchino med grädde och kolasås hihiii.
Recept längre ner på bloggen!

När klockan var strax efter 2 hade vi slutat skolan (vi slutade extra tidigt för vi hade tema dag idag) så kom några kompisar och överraskade mig med glass och fanta!

Paula, Sofie, Nika, Irma och Selma kom och hälsade på mig! Det var så mysigt vi satt och åt varsin glass i min säng och drack fanta. För dom visste att jaa inte kunde äta något hårt hahaha.

Men det är de jag har gjort idag. Imorgon kommer jag och stanna hela ifrån skolan men imorgon ska jag och pappa åka till doktorn och kolla lite saker som jag berättar imorgon!

Godnatt
😘

Hej jag tänkte berätta om min vecka lite kort bara då det kommer inte bli så långt:

Måndag:
I måndags träffade jag en kompis och vi gick en promenad på gärdet efter skolan och på kvällen gick jag på taverna brillo med mamma och jag tog en pizza och hon tog en sallad.

Tisdag:
Min klass skulle åka till Eriksdalsbadet och simma. Sedan hade vi 3 h rast! Då åkte jag och Paula hem till mig och åt nudlar och drack cola. På kvällen hade jag gympa träning i Bromma. Wihhoi

Onsdag:
Jag gjorde bara läxor hela eftermiddagen och sedan gick jag på träning i Engelbrekts hallen.

Torsdag:
Jag pluggade och sen träffade Ella på kvällen och vi cyklade runt på Strandvägen på kvällen vid solnedgången.

Fredag:
Efter skolan träffade jag molly och Elsa och vi köpte lussebullar och julmust hehe. Sedan kollade vi bara på film hela kvällen.

Lördag:
Jag spelade tennis och sedan hade jag gympa. Sen hände ngt väldigt läskigt. Jag skulle göra en dubbel volt och fick mitt knä in i ögat. Så ambulansen fick komma och jag åkte till sjukhuset och har en hjärnskakning så ja får egentligen inte hålla på med min mobil, dator eller kolla på tv
😴de har svullnat upp jätte mkt så ja knappt kan se på de ögat och jag slog i min käke så jag inte kan tugga så ja dricker smoothie typ hela tiden Hahahaha så kommer ej till skolan för ja kan ej äta eller knappt se hahahahahah.

Söndag:
Har bara legat i sängen och lyssnat på olika podcaster för jag måste vila min hjärnskakning.

Vi hörs imorgon då jag inte kommer till skolan efter allt detta. Hade.

Puss

Idag har jag hatt en jätte mysig brunch med min kompisar och det var som födelsedags brunch. Ni kan kolla menyn i bilderna;)

Men när alla gäster hade gått så städade jag och min kusin upp allt. Sedan kollade jag på kläder eftersom när jag fyllde år (den 14sep) så fick jag en dag på Mall Of Skandinavien med lunch, fika och shopping med min gudmor! Så därför kollade jag på internet om det var något speciellt ville kolla på när vi ska dit.

Kl 6 åkte jag till träningen med mina kompisar Ella och molly. Kl 9 åkte vi från Bromma till Östermalm för att åka hem. Nu har jag städat alla lådor i mitt skrivbord och städat hela rummet och lite i garderoben.

Men nu ska jag sova så vi hörs imorgon!

Detta blir ett sent inlägg men idag har jag varit på middag på ciao ciao grande för att Selma min kompis har fyllt år!!!! Idag har jag inte gjort något speciellt förutom att sluta 13:20. Jag åkte till fältan och köpte en present med mina kompisar Hedvig, nika och Paula. Sedan åkte jag hem och träffade jag kusin och så gick vi en promenad med hans hund Sally som är en labrador. Jag mötte upp nika därefter och sedan gick vi till mig och kollade på Netflix samtidigt som vi fixade oss inför middagen. Nika o jag mötte upp Astrid. När vi kom till Selma så hade vi för drink och sen gick alla till ciao ciao och åt pizzor! Sedan gick vi tillbaka till Selma och åt efterrätt. Men nu har jag och nika kommit hem och nu ligger vi i sängen och masserar varandra och lyssnar på musik. Nattiii

Dagens out fit:
Tröja: zara
Jeans: Levis

Hola! Idag har jag haft mitt matte prov och spanska förhör och det var jätte enkelt. Men imorse åkte jag till Charlotte för att äta frukost och fixa oss. Idag hade vi oktober fest så vi åt tysk mat typ och sånt. Dom hade även fixat matsalen så att det var vimplar och torkade höst löv på borden. När jag slutade så åkte jag hem och gjorde en frappuccino (receptet finns i förra inlägget). Jag har bara chillat idag och lagat middagen som var köttfärssås och spagetti. YAMMY. Jag har även städat mitt rum och jag hämtat min syrra på dagis och vi handlade också på vägen hem. Nu ligger jag i min säng och ska sova. Godnatt