Hade endast en riktig lektion idag som började vid två tiden, så skönt. Satt dock kvar en stund efteråt och försökte ta tag i lite sista plugg. Lova följde sedan med hem och vi la oss vid poolen. Badade, solade och lyssnade på podd hela eftermiddagen. Uppräckte även att vi har kattungar som bor bakom några stenar vid poolen, hur mysigt?!? En väldigt lugnt dag helt enkelt, perfekt.
Kraam

Började med att vid halv ett att träffa Veronica på frukost. Det blev ännu en gång Organic café och även denna gång var de fantastiskt. Så mysigt att hinna sätta sig ner och bara prata med henne, hon är underbar. Vi gick sedan efter någon timme till stranden och volleybollen. Det var inte supermånga där denna gången men det var en mysig skara. De flesta drog sedan hem vid sextiden men Fredrik, Enar och jag valde att utnyttja alla soltimmarna på stranden. Vi låg kvar där tills efter 8 då vi gick skilda vägar. Hamnade hos Sigge en stund och chillade där innan jag drog mig hemåt till värdis. En väldigt mysig dag verkligen och nu är de bara att förbereda sig för skola imorgon.
Kraam

Några bilder från fredagens strandfest med temat Coachella. Så roligt att alla gick in för de och det blev en så lyckad kväll.
Kraam

Mattenationella... lika jobbigt att göra varje gång och oftast ännu jobbigare att få tillbaka. Men men, detta va vad jag gjorde hela förmiddagen i skolan. Det gick väll bra antar jag men man vet ju aldrig. Har iallafall släppt det provet nu och är bara glad att det är över, skönt.
Gick direkt efter provet tillbaka till Elin och vi la oss direkt vid poolen. Idag har det varit över 28 grader!!! Kan ni fatta(?), det är hur varmt som helst verkligen. Vi låg iallafall där i några timmar tills Elin brände sig och jag blåste bort.
På kvällen gick vi till Conrados och satte oss för middag, så gott verkligen. Detta var sista kvällen som Elin är här vilket är jättetråkigt. Känns som hon har varit här i flera veckor samtidigt som det känns som tiden gått så fort. Men det är inte långt kvar tills jag träffar henne igen.
Kraam

Man kan tänka sig att en ekonomiare som har mattenationella om mindre en 12 timmar kanske skulle spendera hela dagen med att plugga. Men icke som icke. På eftermiddagen åkte Elin och jag istället in till Malaga för att spendera kvällen där. Vi strosade runt, shoppade och åt tapas vilket var så mysigt. Nu är det bara att hålla tummarna och så får vi se hur de går imorgon.
Kraam

Imorse stod klockan på 06:45 och vi småsprang ut till piren. Där satt vi och kollade på soluppgången, som jag förvånansvärt nog aldrig gjort i Spanien. Det var superfint verkligen och värt att gå upp så tidigt för.

Efter en timmes sömn efter soluppgången igen så gick vi och åt frukost. Eftersom Pan verkar ha semesterledigt så valde vi att äta på Organic café även idag. Så gott även denna gången så vi båda va supernöjda. Vi gick sedan och la oss vid poolen innan vi begav oss till Elins gamla värdis. Hon är så trevlig verkligen och där fick vi även lunch i stora mängden. Nu är vi båda tillbaka på hotellrummet och vilar oss lite inför kvällen. Blir en tripp till Malaga och också middag där, det ska bli så mysigt.
Kraam

Direkt på morgonen vid nio gick Elin och jag till Organic café och åt världens godaste frukost. Har bara ätit där en gång innan men det är verkligen så gott och så fint där. Kan hända att det blir frukost där snart igen.

Vi åt lunch på Asian Fusion för att lyxa till de ännu mer och sedan la oss vid poolen. Båda somnade i solen och vaknade upp aningen brända haha. På kvällen gick vi in till kyrktorget som kvällen innan och satte oss nu på Picoteo. Ett så mysigt ställe så där satt vi och åt tapas, mums. Vi mötte sedan upp Lova, Bella och Jenni på stranden vid solnedgången. Där satt vi ett tag och bara lyssnade på musik och pratade, verkligen så mysigt. Är så glad att Elin är här!
Kraaam

Äntligen är hon här och som jag har längtat! Vid tretiden landade Elin i Funkan och oj vad glad jag är att se henne. Inte träffat henne sedan jullovet så det var så roligt. Vi har ett hotellrum på Pyr och där ska vi bo hela veckan. Ska bli underbart att bara få umgås med henne och veckans planer tar vi som de kommer.
Kraaam

Har haft en av dom bästa helgerna på länge, spenderandes med världens finaste vänner. Jennis familj har en lägenhet i Puerto Banús några veckor om året och vi fick låna den i helgen. Vi åkte då upp vårt gäng på sex tjejer för att spendera hela helgen där. Vi åkte direkt efter skolan och landade i lägenheten strax efter sju. Vi lagade mat (pasta pesto såklart) och sedan fixade oss inför kvällen. Det blev en lång och rolig natt, så mycket bättre än i Funkan. Dagen efter var vi alla ganska trötta och vi låg bara och slappade hela dagen. Var på stranden lite, sov i lägenheten, shoppade och åt de vi behagade. På eftermiddagen kom även Lova och joinade vårt gäng vilket var jätteroligt. Vi började sedan göra oss iordning för ännu en utekväll och även den blev väldigt lyckad.

Söndagen blev också en lugn dag vilket var väl behövligt. Tog en fika på Pablos vid stranden innan vi på eftermiddagen tog vårt pick och pack och tog bussen tillbaka till Funkan.
Kraaam

Idag fyllde världens finaste Veronica 17 år och det skulle såklart firas. Vi träffades ett stort gäng vid halv nio tiden och satte oss med filtar och ljus nere på stranden. Där myste vi hela kvällen och bara hade det underbart. Lyssnade på musik, åt och bara pratade om allting. Så lycklig lottad att ha vänner som dessa att spendera detta året med.