Vi var med bussen til Chiang Rai, hvor vi tilbragte to dage med at se "the Golden triangle", et opium museum og det imponerende flotte tempel "the White tempel". Dog var den bedre oplevelse i Chiang rai vores tur på katte cafe 🐱🐱😂

Derfra tog vi til nationalparken Khao Yai, hvor vi var på en halvdagstur da vi ankom og på en heldagstur dagen efter. Her så vi blandt andet en flagemusegrotte, så 2 million flagemuse forlade deres "hjem" ved solnedgang for at jage aftensmad, krokodille, gibbonaber, en Hornbill, en elefant - ja det var en ret fed oplevelse!
Og nu er vi så endt på øen Koh Chang, hvor vi bare slapper af de sidste 4 dage vi har før vi vender snuden mod Myanmar 🛩🛩
PS vi er alle blevet meget solskoldet, så dagen i dag er bare gået med at lægge i skyggen og smøre os selv ind i aloe vera 😅😅 dog har vi det godt og humøret fejler ingenting 🙌🏽🙌🏽

Vi ankom til Chiang Mai med natbussen🚌 🌙Der fik vi indlogeret os på et lækkert hostel baan Khun! Det ligger meget centralt og blandt en masse andre hostels.🏘
(Og her bor vi for 20 kr om dagen 🙌🏼🙌🏼) der bor nogen flere på hostels og hostelmutter er super flink til at hjælpe!

Chiang Mai er en meget mere behagelig by, til trods for den er den største by i den Nordlige Thailand. Folk virker bare til at have bedre tid ⏱
I går var vi oppe og se Wat Phra That Doi Suthep, det er et tempel på et bjerg, du skal bestige 304 trin for at komme derop.! ☀️
Vi så et kendt asiatisk band, eller det tænker vi de var, eftersom der lige pludselig var et hav af asiater, der løb meget begejstret efter dem i et forsøg på at få et billede 📸 louise blev trimlede ned og gik ind i en af dem!

Vi slappede af i en blomster park, da vi følte for bare at nyde tilværelsen!

Vi var på en to dags trekking tur, hvor vi blandt andet skal besøge et elefant reservat, en lokal stammelandsby og prøve bamboo rafting 🏕🏕 første del af turen gik meget opad, der syntes mine lunger ikke at det var fantastisk sjovt! Men senere gik det op, ned og ligeud og det var meget OFF Road! 😄

Så vi fik travlt for vi skulle videre med aftenbussen til chiang rai!

Det var alt for nu ✌🏽

Så ankom til Thailand med en lækker flyvetur på 2x 6timer med et lille stop i Qatar. Vi er i live 💪🏽💪🏽

Vi blev hentet i lufthavnen og transporteret direkte til vores hostel, såå det var pænt nemt 😌😌 Louise kom først fra New Zealand ved en halv et tiden.

Første dag, har vi brugt på først at søge om vores visum til Myanmar, derefter har vi bare udforsket Bangkok lidt. Bangkok er en utrolig hektisk by, samtidig med det er 35 grader, så man får hurtigt lyst til at tage væk herfra 😂 Derfor slog vi hovederne sammen og planen er derefter at vi tager nattoget til Chiang Mai 🚞🚞
Her er lidt billeder!

December kan være hård og trættende både pga vejret, det er den kolde tid, og arbejde i weekenden... men jeg syntes faktisk ikke det er så slemt igen, især ikke fordi jeg sørger for at ses med skønne venner og hygger med familien! For to år siden brugte jeg december måned på at gå ledig, tuller rundt og virkelig hygge mig. Det var bare lige mig! Haha men for at komme på et andet emne; så er der nemlig kun 8 uger til vi rejser! Og jeg glæder mig mere for hver dag der går :)

Turen går langt væk og længe eller ihvertfald over 4 måneder 🙈😁 vi smutter simpelthen til Thailand, Myanmar, Singapore, new Zealand og USA!

Vi betalte flybilletter sidste i september og jeg glæder mig så meget!! Jeg går og tænker på hvad jeg skal have med og hvad jeg skal nå inden jeg tager afsted(selvom det først er den 5 februar) ih altså det bliver så vildt! 😄

Der kommer flere opdateringer 😁🙈🙌🏼🌍

Jeg syntes jeg har travlt fortiden, men det fordi jeg lige pludselig er blevet 'voksen' og har er fuldtidsjob med en masse ansvar! Det er selvfølgelig super fedt, og jeg lære så meget! Jeg syntes da det er en vild tanke at nogen stoler så meget på MIG! at lille jeg kan gøre lige præcis hvad jeg sætter mig for.

Jeg er en tænker, og jeg tænker utrolig meget over ting. Jeg føler også meget og jo ældre jeg er blevet jo mere har jeg lært at kontrollere det. Jeg kæmper stadig med det, men kommer igennem det med god støtte og altid bare at snakke om tingene.

Så jeg skal bare forsat blive bedre til at trække vejret og tænke positivt! :)

.. Items i mit skab lige nu!

Disse strømpebukser og min Dr.Martens er bare fantastisk!
Bukserne er et fund fra Guts gemmer i Vejle og toppen er fra Pull&bear.
Buksedragten er fra en vintageshop i Paris i det jødiske kvarter og ih hvor er jeg glad for den!
Den røde kjole er en min mor har haft da hun var ung. Det giver den stor betydning for mig.

Til sidst har vi bomberjakken, den har jeg selv syet og designet, stoffet fandt jeg i min mors gemmer og faldt bare pladask for det! Jeg må sige jeg er lidt stolt.

Hej Verden!
SÅ prøver jeg lige endnu en gang, på blogging. Jeg er færdig til december som elev i Bestseller og skal ud og rejse derefter og finde ud af hvad jeg så vil med mit liv. så jeg kan bruge bloggen som rejse blog/ dagbog. Men indtil da tænker jeg at det kunne være sjovt at vise lidt af min hverdag engang imellem.

søde sandaler med plateau er et hit igen til sommer! jeg vil ihvertfald anskaffe mig nogen ;-)
Denne top minder mig om sommer, jeg var hjemme ved en skøn veninde i Randers, vi skulle i byen og jeg var heldig at få lov og låne hendes sequin butterfly top og gode gud jeg følte mig heldig og godt tilpas! Jeg fik komplimenter for at se lykkelig ud, sådan! hehe. Jeg havde en rigtig god aften, i skønt selskab, højt humør og lækkert tøj.