Jeg har fra den 15/01/2017 fået lejlighed i Århus, og jeg er så spændt! Det er første gang jeg flytter hjemmefra og det bliver vildt. Der er mange ting jeg føler, følger med når man skal blive 'voksen' for eksempel; det at flytte hjemmefra, få en u…

Blog på mobilen - Blog via mobilen - Nouw har en af markedets bedste blogging apps - Klik her

Et sted hvor du hurtigt kan føle dig meget lille, blandt de mange høje bygninger! Vi brugte første dag på at gå rundt på times square og hen til central park! Der var rigtig lækkert vejr og vi nød Jazz, sodavand og sol! Anden dag var sightseeing! V…

Vi tilbragte ti dage hos Lottes hostfamilie fra dengang hun gik på highschool. De bor i en lille by chester i Illinois. Først var det lidt underligt at skulle lade som om man er hjemme, når det er et sted, med mennesker, jeg aldrig har mødt før. Me…

//Washington Hvis der nu var tvivl om the Capitol er det Washington. Der tilbragte vi tre dage, i en Airbnb som var lettere klam men billig! Det var et dele rum men heldigvis var vi alene! Vi skulle jo kun sove i rummet så vi overlevede og brugte a…

California! Vi ankom til LA med flyet fra Fiji. Det var noget af en udfordring at finde vores hotel, som åbenbart var lejligheder, men vi fandt det! Dagene i LA gik stærkt, den ene dag gik vi utrolig meget, over 30 km, ind til byen og udforske! Vi …

Fiji time! Er noget vi har brugt de sidste 7 dage på. Og det har bare været lækkert, vi har ø hoppede med en cruiser, som sejler rundt til alle øerne, så vi har været på tre øer udover fastlandet. Vi startede på en af de øer, der var længst væk Gol…

Resten af sydøen! Siden sidst, har vi rejst med kiwi bussen ned af vestkysten på sydøen i New Zealand. Her har vi blandt andet prøve at surfe i westport (det lykkes lotte at komme op og stå på brættet, mens jeg kom op på knæerne 🙌🏽🙌🏽) Det var v…

Sydøen er så fiin, vi var så heldige at tage færgen fra nordøen, mens stormen Debbie stadig hyggede sig i New Zealand, så i stedet for at se delfiner svømme ved siden af færgen, brugte vi hele turen med hovedet i en papirpose 😷😷 Men til sydøen vi…

SWEET AS! Vi har nu set hele nordøen! 🤙🏼 Det næste efter Hot water Beach var Waitomo. Det var et hyggelig overnatning med eget værelse hvor vi slappede af, gik en tur og fik en is😉 Undervejs til næste by stoppede vi i Hobbiton! Og vi var begge p…

Siden sidst har vi nu tilbragt en uge i Auckland, en rigtig dejlig by! Vi har shoppede lidt igen..💸 været kulturelle på kunst museum 🖼 og i en fantastisk smuk park i Auckland domain! 🌿 Pga Justin Bieber tog et smut forbi Auckland var vi hjemløse…