Idag har varit en varm dag, växlande väder mellan sol och regn från en himmels som öppnat sig. Man blir genomvåt på 4 sekunder. Men visst är det härligt att stå i ett regn när det är varmt ute?... NJUTER
Så vi har solat, badat, läst, ätit och varit på en fisketur. Först var jag inte alls taggad... nä vi struntar i det... vi myser bara...
MEN... jag har lovat mig själv att jag ska testa och jag ska göra för jag vill inte ångra mig efteråt så jag följde snällt med... och hade jättekul...
JAG fångade första och den största visade det sig sen när kvällen var slut👏🏻
Efter turen blev det middag och ett glas i baren innan det nu är dags att släcka lampan.

• 46 Readers

Känner lugnet börjar lägga sig och jag njuter varje sekund. Vi solar, promenerar, spelar badminton så svetten fullkomligt rinner om en och då är det skönt att slänga sig i det turkosa vattnet. Har börjat vänja mig med småhajarna som är runt omkring en🦈.
Vi snorklar, läser( är på bok nummer två nu)dricker Icecoffe(ljuvligt gott) äter massa god mat och njuter av dryck. Har Yatzyturnering och bara njuter av varandras sällskap ❤️💏

• 96 Readers

Känslan av att vakna på morgon, öppna balkongdörren och kliva rakt ut på stranden och känna denna underbara värme🌞🏝
Promenad runt ön... det var en promenad på 2 km. 👣
I havet har vi haft sällskap utav 5 småhajar. Först var jag lite reserverad men sen gick jag ner och snorklade med dom.
(Lalle var redan i)
Efter lunchen spelade vi lite badminton innan det var dags för lite mer sol.
En restaurang finns det på ön men maten är helt fantastisk!
Efter middagen är det lite barhäng och idag var det livemusik där.
Kvällarna blir ganska tidiga då man vill nyttja dagarna till max🏝🌞💏🍺🍷

• 20 Readers

Så var den här, dagen som är vår❤️Dagen vi vill dela med människor vi älskar.
Vi vaknade tidigt och gick för att äta frukost. Sen var dagen igång... hämta blommor, duka det sista, bruduppsättning, fotografering vid Vättern innan kl var 15 och det var dags att kliva in i kyrkan. Det var vackert och känslosamt och så fina låtar från Frida som gick rakt in i hjärtat❤️
Middag på Huskvarna Stadshotell och en fantastisk kväll med Daniel som toastmaster som han skötte med bravur. Tal som fick mitt hjärta att svämma över av kärlek. ❤️
Mina fina, vackra barn, jag älskar er så otroligt mycket. TACK för allt ni gjort för oss för att vår dag ska bli perfekt! Ni är underbara💕💕
Till min familj,släkt och vänner som delade vår dag. TACK för att ni finns i våra liv💕💕

Idag kom Carolina, Jonas och Alicia på besök. Vi mötte upp Lalle hos farmor för att visa upp lilla Alicia. Eva och Jan var också där så det var jättekul😀
Fikade tillsammans innan vi åkte hem för att äta middag ihop.😊

I fredags kom Emy, Leo, Lovelia och Emys vän Adina upp för en tripp till Ullared. På fredagskvällen tog vi en långpromenad innan Idol. På lördagen stack tjejerna iväg och vi hade Leo hemma. Han och jag åt lunch på Mc Donalds och gick sen på Loppis. Leo var så nöjd 😊
På kvällen hade vi bjudit in Micke och hans tjej och pojke. Carolina, Jonas, Alicia och Jonas mamma Jenny. Vi åt middag ihop. 😍 Emy och Adina var inte hemma förräns halv ett på natten. Fy😂Tur att jag inte följde med😂😂

Ikväll blev det kanske sista grillningen... som vanligt glömmer jag att fota så ingen bild på det ... men en bild när vi spelar kort blev det iallafall 😀👍🏼

• 114 Readers

Har gosat med den lilla tjej idag❤️❤️

Började dagen med att åka till Jönköping och kolla in höstmarknaden.
Lalle tog en sväng till landet medans vi gjorde det för att plocka lite svamp.
Spelade lite kort och grillade med mor och far innan det var dags för musikalen Från Broadway till Duvemåla. Den var jättebra👏👏