Våran Söndag bestod av en tidig morgon då vi skulle med tåget till Göteborg som gick 4.30. Som vanligt så startade inte denna resa på topp då tåget var 1 timme försenat, vilket sög eftersom det ända vi kunde göra var att sitta på tågstationen 1 timme. Efter en lång tågresa så kom vi äntligen fram till Göteborg (tåget var faktiskt i tid dit tro det eller ej) och det första vi gjorde var att ta oss till vårt hotell och checkade-in. Därefter skyndade vi oss mot Liseberg för att hinna med så mycket som möjligt innan Hov1 skulle börja (btw they killed it like always.) Efter en heldag på Liseberg la vi oss på hotellrummet och chillade där innan vi gick och la oss.

I dag har vi bokat tåg och hotell och ska till Göteborg på söndag. Detta blev ganska spontant, men det är oftast då det blir som bäst. Vi kommer även att åka till Liseberg och det ser vi mest framemot då vi älskar att åka karuseller, men även för att Hov1 kommer att uppträda då. Självklart kommer vi att blogga där ifrån! Ses vi inte imorgon så ses vi nog först på Söndag morgon/ Lördag natt (Tåget går 4.30)

Hej! I onsdags åkte vi till Stockholm och spenderade två dagar där. Resan började inte så bra eftersom att Emma försov sig så vi missade tåget, men det blev ändå bra tillslut då vi sprang in i några kompisar från Stockholm som vi ej har sett på ett tag. Turen fortsatte då vi fick checka in direkt när vi kom till hotellet och inte behövde vänta något. Efter incheckningen så tog vi den obligatoriska shoppingrundan som inte resulterade i så mycket shopping, men det mysigt ändå. På torsdagen gick vi upp rätt tidigt för att hinna med frukost och sedan dra oss mot Gröna Lund där vi mötte upp några kompisar. Det finns inte så mycket att säga om den här dagen eftersom vi bara gick runt och åkte karuseller hela dagen.

Här är bilder från när Karro briljerade i minigolf

Här var vi i en kompis stuga vid vattnet, vi hade ej värmen på våran sida där av den snygga klädseln

Förra lördagen tittade vi på Miriam Bryant på Furuvik, även fast hon var lite krasslig i halsen får hon 10/10. Vi besökte även Pinchos och det var som vanligt väldigt gott

Vi är två tjejer från Gävle som har umgåtts i 8 år, och har velat börja blogga under en längre tid. Så vi bestämde oss för att börja och se om vi tycker att det är roligt. På den här bloggen kommer vi att skriva om mode, resor ovh våran vardag, du kan också förvänta dig en hel del bilder. Hoppas ni kommer att gilla den och Häng mè!