Hello,


Jag har haft massor av tid på gymmet och ute i skogen!


Nu är det så att jag inte varit så jätte aktiv här på bloggen men skriver nu.


Ni har fått två inlägg och jag hoppas att ni följer dem och börjar känna er starkare.

Snart kommer resultatet bara ett par veckor kvar.

Idag så tänkte jag ge er lite magövningar och det är samma sak här 50 reps och 3 st set.

Gör detta nu i två veckor utan break och ni kommer få en starkare buk inför andra övningar jag kommer ladda upp till er fitness människor.

Nu kör vi!


// Katja


Design your blog - select from dozens of ready-made templates or make your own; simply “point & click” - click here!

Likes

Comments

​Hej ny start på veckan och nya tips på övningar. I detta inlägg behöver jag knappast skriva något då bilden säger allt. Ge järnet i 6 veckor varje dag utan vikter. Känner ni att det är för lätt och att ni inte blir flåsiga efter dessa nio övningar så ta en sandpåse och använd fria vikter. Nu har jag lagt upp tre inlägg om hur ni snabbt får resultat sköter ni detta och följer var eviga dag i den tidsperiod jag angivet. Så kommer ni se resultat. Just ben är härdade då vi använder dem varje dag med maximal vikt. (Kroppsvikten.) Så 6 veckor utan VILODAG.

Lycka till och kör hårt så ses vi om fem veckor på stranden.


// Katja

Likes

Comments

​Hej igen, 


Fin överdel kräver vältränade axlar övningen ni ser på bilden är en perfekt övning det räcker med 2-4kg på varje hantelvikt. Nu gör ni 3 set vardera sätt ska innehålla 50 st repetitioner. Om ni gör detta i fyra veckor från och med dagen ni startar med 1 dags vila varje vecka så kommer resultatet fram.


// Katja

Likes

Comments

Att bara gå till gymmet för att cykla 60 minuter och bränna 500kcal hjälper er inte att nå era mål utan det ska vara jobbigt.


Minns ni när vi var 8-15 år gamla vi kunder springa göra upphopp spelar killerball oavbruttet. Hur många av er som läser detta idag orkar göra det?

Vi har glömt bort konditionen utan räknar bara kcal på våra fina maskiner på gymmet vilket inte kommer resultera i resultat om du inte kör en special kost på lax och sallad i fyra veckor.

Jag själv springer idag 7-10km per dag vilket resulterar i att jag har en slank figur och bra uthållighet.

Nu springer jag sju dagar i veckan vilket kan vara extremt för en del.

Resultat med mina rutiner visas direkt på kroppen efter tre veckor.

// Katja

Likes

Comments