YES, snön smälter bort, våren är kommen och skönt häng med härliga människor är vardag. Här är lite pic's från senaste två veckorna. Knus!

Ischgl v12

Lite från Benediktes och Mattis sista dag, de åkte hem i lördags. Och från gårdagens Hütten Rally med guider och hotellpersonal :) härliga dagar!!

Natten till onsdag v 11 så natthikeade vi, ett gäng säsongare, för att se fullmånen samt soluppgången. Det var magiskt, tufft att gå uppför men helt klart värt det. Kristin följde även med, så kul! Vi tog taxi till st Christoph och gick sedan upp för den blå pisten, den är snäll och inte allt för lång. Vi hamnade på ca 2100 m höjd, hiken tog ca 1h och vi va totalt ca 20 personer. Både fullmånen, soluppgången och första åket ner i pisten(innan öppning!!) var GRYMT😃👌🏽

Dåligt bloggande av mig på sistone. V 11 var familjen på besök och Kristin bodde hos mig, resterande familjemedlemmar bodde på hotel Alpenhof där vi även åt middag alla dagar. Dock inget på onsdagen då middagen tog plats i mitt boende med alla roomiesar. Trevligt, trevligt! Vi stod på skidor från liftöppning till stängning och lyckades även hinna med afterski alla dagar! Fullspäckad vecka minst sagt. Vi hade strålade sol och bra pister hela veckan, stort plus och alla var nöjda. Vi var i både sonnenkopf, Zug, Lech, Zürs, Stuben och på Rendl. Här kommer lite bilder från den toppenveckan. Puss och Kram!

Igår lyxade vi till det och gick till Rodel Alm och åt tvårätters och drack snaps👏🏽😍

Senaste två dagarna har det öst ner regn, all snö regnar bort. Hemskt! Men avslutande neonfest har hunnits med(kul när alla går bananas med neonfärger) och en himla massa mys. Bland annat med våra veckisar som har varit på besök. Fanny och Isa.

WOW, vilken födelsedag jag hade i tisdags. Vi firade mig på kvällen den 6e med förfest hos oss och sen utgång. Alla härliga människor sjöng för mig vid 12 slaget. På tisdagsmorgonen vaknade jag av fin-sång 2,0 och pannkakstårta av mina roomisar. Som toppen på i:t så hade det kommit sååå galet mycket puder, ca 50cm. Så hela dagen blev det puderåkning, bland annat i Nassereinskogen. Fantastiskt!! Eftermiddagen och kvällen spenderades med boendet+några andra. Vi åt pizza och Alex och Rosanna bakade tårta. En mysig och perfekt födelsedagskväll 😃

Helgen och starten av denna vecka har varit fantastisk, massa puder och en drös med härliga bilder!

Bildbomb från dagens fantastiska åkning. Idag tog jag snowboarden och åkte en sväng i Stuben, för att sen möta upp Alex och Olle. Vi hittade 6-7st fina åk. Magiskt!

Ingen snö i kära st anton idag heller, men imorgon kommer det ett bra dump så på lördag blir det bättre åkning. Såå idag tog jag, Tove, Alex och Philip en roadtrip till Innsbruck och hade det himla trevligt. Mycket skratt och så lite nödvändig och mindre nödvändig shopping, en lunch på IKEA hann vi även med🙌🏽

Åkningen idag var inte mycket att ha tyvärr, jag och Tove kom tillbaka hem redan vid 12 och då storstädade vi lägenheten med grabbarna. Sen gick vi en sväng i byn och köpte lite nödvändigheter, kom hem igen och färgade håret på varandra. Ikväll kommer det lite folk hit då Anna fyller år. Trevligt, trevligt! :)