Vi besökte en hamn som är ett riktig turistpalats. Små affärer, restauranger, caféer, vit strand och massa så platser där familjen kan umgås.

Det var riktgt mysigt men jag tycker att det är tråkigt med turistställen.

Men vi bestämde att nästa gång som vi har en ledig dag så ska vi ta båten över till en liten ö som har massa spännande smådjur.

Jag är nästan frisk idag det är bara lite irriterar i halsen. Vi har fortfarande två veckor kvar gör så skönt att inte hela resan blev förstörd.

Vi har väldigt tur med vädret. Precis när vi kom fram till Perth så slog sommarvärmen till trots att det fortfarande bara är vår här.

Imorgon börjar vår första träningsdag här. Hoppas att jag är fullt frisk tills dess.

Kram

Vi landar 23:10 fredag kväll i Perth.
Nu är vi på tåget som ska ta oss till Köpenhamns flygplats. Under vägen kommer vi att mellanlanda i både Dubai och Singapore innan slutdestination Perth!

Jag kommer att uppdatera med massa bilder här. Hoppas att ni vill följa mig och Nicholas på vår resa.

Kram på er

Jag hade 1 timmes väntan i Göteborg och där hittade jag ett jättemysigt café som serverade frukostbuffé. Det var helt magiskt! Precis sådan mat jag gillar! Det fanns Scones, smoothies, frukt, grönsaker, granola, bullar och ägg! Mums!

Nu har jag 2,5 timme kvar på en buss sen får jag äntligen träffa Nicholas

Yes nu är jag äntligen på väg mot Åland! Det ska bli fantastiskt skönt med en veckas semester. Hela min sommar, från mitten av maj till mitten av augusti, har bestått av jobb.. plus lite träning då. Okej kanske inte bara jobb, jag var iväg en sväng till Linköping med mina gamla klasskompisar i mitten på juni <3

På Åland ska jag umgås med min sambo och hans familj. Imorgon ska vi äta kräftskiva och gå på en konsert med Jill Johnson. Nästa helg vankas det bröllop då Nicholas storasyster Cassandra ska gifta sig med sin Niklas.

Ska lägga ut massa bilder från Åland!

Kram på er

Första pingispasset på flera veckor. Det kändes bra att komma tillbaka till hallen och roligast är det såklart att träffa alla igen :)

Efter träningen käkade vi på ett av mina favoritställen i Halmstad som heter Spis & Deli. Jag åt en fetaostgratinerad zucchini med blomkålsris och Alex åt en blomkålspizza med kyckling. Mums!

Jag skulle egentligen vara ledig under eftermiddagen och fixa/ stöda hemma men Arenan ringde in mig så det fick bli en jobbkväll istället.

Måndag

Träna pingis. Fika på stan med Alex. Träna cirkelträning. Tvätta.

Tisdag

Rabalder 09:45-18:15. Springa Nissan.

Onsdag

Utegym med fokus på armar. Rabalder 11:45-18:15.

Torsdag

Pingis eller gym? Golfarenan 16:00-20:00

Fredag

Rabalder 09:45-16:15. Packa till Åland. Cirkelträning.

Lördag

08:18 resa till Åland.

Söndag

Kräftskiva + Jill Johnson konsert.

En bild från dukningen och sånghäftet från i lördags <3

Jag har svårt att beskriva gårdagen med ord. Jag är en kännande människa och jag känner extremt mycket för min familj. Detta relaterade till ett okontrollerbart vattenfall från mina ögon som aldrig slutade. Jag vet inte om jag var glad, ledsen, arg eller lycklig. Kanske var jag allt på en och samma gång.

Jag trot att alla skulle beskriva det som en väldigt lyckad fest. Det var många skratt, god mat, trubadur och grymma toast-masters som såg till att alla kommer att minnas den här festen.

Grattis mamma och pappa <3 Er bästa tid är nu

Detta är två bilder på mina favoritplatser som jag passerar när jag går min promenad runt Nissan.

Nu är jag påväg till Åmål för att träffa familj och vänner. Mamma och pappa fyller båda 60 i år och detta ska vi fira ikväll med en 120års fest! Jag sitter just nu på tåget och jag är framme om 30min. Jag är riktigt pirrig i magen och jag sitter och småler lite för mig själv när jag tänker på hur roligt vi kommer att ha ikväll. Lokalen som vi ska vara i är samma lokal som vi hade alla discon i när jag gick i mellanstadiet. Jag minns att jag var en riktigt jävel på tryckare. Jag vann till och med förstapris i tryckare på ett disco för många år sedan, jag är lika stolt än idag.

Kram på er!

Då vad det dags för andra blocket på min träningsplanering. Kommande två veckor har fokus på styrka där första passet igår bestod av backintervaller.