Bild på min jobbplats. Inte illa.

Midsommaren susade förbi och jag tog inte en endaste bild. Vilket inte alls är likt mej. Största orsaken är att mitt minne i mobilen är fullt och så har vi då min dator som har varit sönder. Så har inte haft något ställe att överföra dem för tycker inte om clouds.
Ska se om jag får tag på några bilder som jag kan slänga upp senare.

Jobbet har rullat på som vanligt och på kvällarna har vi chillat hos någon. Det har hänt en massa saker men som tyvärr inte är bloggbara. Så ni får nöja er med denna ytliga uppdateringen tills vidare.

En trött karin.

Har varit på hotellet 12 timmar idag för att få allt att rulla på igen. Olivia den fösta simläraren har åkt hem och nu har den nya börjat. Skönt att slippa kämpa ensam! Nu ändrar vi ett som annat för att förbättra upplägget om simskolan och det börjar ta sig. Härligt!

Något däremot som är mindre härligt är att min datorskärm har gett upp totalt. Så nu hamnar jag försöka fixa den här på något sätt eller iaf försöka rädda alla bilder, om det går. Sen blir det att skicka den till Finland med hopp om att få den fixad och börjar fungera igen som vanligt.

En annan rolig sak här är att några av oss har börjat träna tillsammans. Jag har varit och sprungit intervaller men en kaveri på stranden en kväll och i förrgår hade vi först två styckna som drog lite dans för oss och sedan drog en annan styrketräning och efter blev det intervallet på stranden. Då träningspassen var gjorda stretchade vi en längre stund. Är verkligen så nöjd över detta! Får hoppas att det håller i sig, verkligen. För att bränna bort all gratis bufémat haha.

Vi hörs!

Kram Karin

Kom hem från jobbet och kände mej äcklad av mitt slitna hår. Frågade Julia om hon kunde klippa det och plötsligt drog hon fram en halvrostig sax och en kniv haha. Sen blev mitt hår några centimeter kortare och så mycket bättre! Det låter brutalt men Julia kan verkligen klippa.

Kram Karin

Lördag som betyder ledig dag var vi på en roadtrip till östkusten här på Mallorca. Vårt första stopp var Cuevas Del Drac, dvs en grotta. Jag har varit där en gång tidigare för flera år sedan men det var roligt att besöka den igen. Vi lunchade sedan vid Porto Cristo och sen körde vi vidare till en strand, Cala Mondrago. Där var det så vackert!! Vilket inte synns på bilderna.

När vi hade solat och simmat klart körde vi till vårt sista stopp som var Ikea. Efteråt åkte vi nöjda hem.

Kram Karin

Fredagen spenderades på stranden efter jobbet. Olivia och jag chillade först på beachen och vi båda somnade en liten stund haha.
Tillbaka i lägenheten fräschade man upp sig lite och vi gick ett gäng via butiken för att köpa godsaker och sedan till stranden igen. Där var vi hela kvällen och det var så mysigt!

Kram Karin

Allt är bra här. Soligt och otroligt varmt! Simskolan rullar på med men det har varit en del motgångar. Jag har träffat fina nya vänner och jag har bott i Mettes rum nu i en vecka pga min kämppis har familj på besök.
Det är full rulle under dagen och på min lediga tid har jag chillat på stranden för att det är så varmt i lägenheten. Vad mer? Jag har äntligen fått internet till min mobil så nu kommer jag hoppeligen att blogga aktivare bara jag har tid.

Kram Karin

En mysig bild från gårdagens bbq som vi blev bjudna av min kämppis föräldrar. Det eskalerade lite med vattenkrig så det var roligt haha. Annars gick hela gårdagen ut på att planera inför morgondagen.

Idag har vi haft de två första simlektionerna och det var toppen!! Härligt att få vara i poolen istället för att jobba inne på kontoret. Det är mycket jobb men roligt.

Kram Karin

Vilken härlig dag det var igår!! Vi steg upp relativt tidigt och gick till Royal Beach med Mette och mötte upp de andra där. Så goda drinkar, toppen sällskap och härlig vy. Vi chillade där hela dagen och efteråt gick vi hem och mötte den nya simläraren. Äntligen börjar det påriktigt!
Kvällen spenderades i gamla stan med middag och senare gick vi och såg solnedgången på muren. Toppen!

Kram Karin

Bilder från Lördagen. Vi åt middag vid en fin restaurang vid hamnen och efteråt mötte vi upp några andra och drog vidare på förfest. Det var en toppen kväll som slutade på Alcudias clubbar.