Tänka sig vilket lov jag haft!! Hunnit med precis allt jag har velat, så det känns faktiskt inte så dumt att träffa kompisarna i skolan imorgon. Såhär såg mitt lov ut i lite bilder<3

Efter Kap Verde hann jag även med att åka upp till Millsan i Åre. Lördagen var ju helt fantastisk, bortsätt från att jag glömde mina stavar på skidbussen haha, det är så typiskt mig!! Så jag åkte iaf utan stavar hela dagen, men det gick faktiskt bra och var till min förvåning kul förutom att det såg knäppt ut, haha.

Till lunch idag åt jag Crepes, möömmma.

Tjosan! Idag har vädret varit hur bra som helst! Strålande sol från morgon till kväll. De tidigare dagarna har varit väldigt molniga, så det var på tiden att solen kom fram.
Jag och mamma åt supergod middag på en Italiensk resturang ikväll. Jag åt skaldjurs-pasta och mamma pizza, m m mmm.
Imorgon har jag och mamma tänkt att hyra cyklar tror jag. Vi har inget speciellt ställe att se eller cykla till men vi har sett ganska många cykla runt här på ön och det ser så himla roligt ut! Haha nu låter det som att jag aldrig sett en cykel eller cyklat förut men så är ej fallet. Kändes bara kul för att det var så längesen nu xD
Aja, vi får se hur det blir. Klockan är halv nio på kvällen nu så jag antar att det är läggdags för mig och mamsen nu. Alltså det är helt sjukt hur tidigt vi somnar på kvällarna men vi är så himla trötta! På mornarna får vi verkligen kämpa för att inte gå upp innan åtta. Haha, men nu är jag som sagt väldigt trött, så godnatt!!

...och fram kom solen. Gick från att vara den blekaste människan här till den rödaste på bara några timmar. Haha gud, jag har verkligen underskattat solen! Sen finns det inga parasol heller så har verkligen legat i solen hela dagen och typ inte ens trott att den tagit något. Lol dom varnade tom för det igår, att man inte känner hur stark solen är för att det blåser. Ack så rätt dom hade...
Till lunch åt vi iallafall på härligaste stället, så himla gott var det också!
Nu ska jag fortsätta sola dum som jag är, men med en sjal på det brända. Ansiktet har jag ju inte bränt(än så länge), så det ska få lite mer sol :P

Hojhoj! Ligger just nu vid poolen och försöker få lite sol på min bleka kropp. Tror helt ärligt att jag är blekast på ön, iaf top 5! Igår kväll samt idag nu på morgonen har det varit lite molnigt, men väderprognosen säger att det ska spricka upp snart så jag hoppas att den inte ljuger!
Resan gick bra, vi har ett stort och hotellet är fint. Så nu ska jag bara njuta av semester, vi hörs nog något snart! Hejdooo

Hallöö! Har haft världens längsta dag känns det som. Den började med vaccination, sedan sprang jag till skolan där jag även höll ett tal vilket var skönt att få avklarat. När skoldagen var slut gick jag på stan med mamma för att fixa de sista sakerna innan resan, så nu är allt det klart vilket känns väldigt skönt! Längtar!! Utöver strandskjorta, bok och tofflor fick jag även med mig en mössa, halsduk, blus och ett par Acne-jeans. Rea är ju livet.

Avslutar dagen med "plugg" och te hos Cornelia tillsammans med henne och Karin. Ska snart gå hem för att sussa, hostar som en galning så sömn är behövligt. Vi hörs en annan gång, HEJ

Hejsan! Just nu ligger jag i sängen och ska alldeles strax släcka lampan för att sussa. Men innan det tänkte jag skriva lite.
Så igår var jag som sagt på lagmiddag vilket var väldigt gott och trevligt. Medans resten av laget gick till kanslit för avskedsfest när middagen var slut, så åkte jag och Moa mot Sportis. Väl där hade Lina fixat jättefint och jag hade superkul!! En av kvällens stora höjdpunkter var varmkorven, eller i mitt fall varmkorvarna haha, som vi fick vid 12 snåret. Det var faktiskt nästan lite för gott och efter fyra korvar fick jag hejda mig själv.... När vi kände oss klara på festen så var vi ett gäng som åkte till mig för att dricka te och prata i min källare. Ett väldans bra avslut på kvällen.

Idag däremot har jag bara hunnit med att äta pannkaksfrukost med Hannah, sova samt träna. Blö, vilken seg dag. Men imorgon är det måndag och det ska bli kul, kom dock på att jag måste vara på skolan redan 8.15 och skriva klart en labbrapport jag inte lämnat in(hehe, skulle vart inne på julafton). Så det var ju lite jobbigt men det är väl bara att göra antar jag. Har skjutit upp den på tok för länge, haha.
Men nu säger jag godnatt, ma höres

#dreamteam, hur kommer det sig att vi inte vann en enda gren??

Helluu!! Just nu sitter jag på tåget påväg hem från Åre. Gud det var verkligen hemskt att lämna en dag som denna!!💔 Jag och milly kom upp klockan sju imorse och var i backen redan klockan åtta. Väl där så var det helt un-der-bart, rosa/orange himmel, kallt och finast före. Först upp på skutan var vi också. Nej alltså viiilken morgon!! Men som sagt så är jag påväg hem nu, vilket faktiskt inte är så dumt, egentligen. Då det är pga en rolig sak, nämligen Linas födelsedagsfest(!!) samt en lagmiddag. Så det är inge synd om mig, ska även fixa mig hos Ebba innan, treevligt!
Men nu hade jag inte så mycket mer att säga, mer än hörs hej!!

Hellööö. Har haft världens segaste dag. Gjorde att fysikprov imorse som gick jättedålig, sedan så trodde jag att min matte var inställd och att vi hade hål, men icke. Såklart hade dom fixat en vikarie åt oss så vi hade lektion iaf, dagens största besvikelse. Sedan ritade jag hela eftermiddagen, vilket kanske låter kul men skenet bedrar. Fult blev det också.
Snart ska jag ut i kylan med min hund och efter det så ska jag, tro det eller ej, dansa. På onsdagar har vi ett friskispass då vi brukar träna styrka/kondition, men eftersom att vår tränare är bortrest, har hon istället fixat så att vi ska dansa. Vet inte vilken typ av dans det är men jag vet att jag kommer ha det otroligt svårt oavsett dans, haha! Är så orörlig man kan bli. Men, men, det blir säkert kul!

Då jag aldrig tar några bilder får dessa duga. Dom är från i somras, då jag, Karin och Oskar åkte till Axel och tältade. Vi tog båten till en liten Ö och slog läger där tillsammans med myggorna. Har aldrig varit med om så mycket myggor som det var där, man fick verkligen panik. Överallt var det mygg, hur man än gjorde. Men som tur var så lyckades vi ha det väldigt mysigt iaf.<3

Hellöö, i skrivandets stund sitter jag hos Ebba och dricker te. Ska sova här inatt vilket såklart ska bli väldans mysigt. Imorgon ska vi upp tidigt för att kämpa på med tennisen som vanligt. Båda två har det som i-val och det är faktiskt riktigt roligt, trots att vi är långt ifrån proffs. Efter tennisen är tanken att Ebba ska toppa mitt hår, kan sluta hur som helst men hoppas att det blir hyfsat ändå, haha. Sedan på kvällen ska jag till åka till Hissmofors för att fira bästa Tilda, då hon fyllde 18 idag(!!!!).

Idag slutade jag iaf väldigt tidigt, redan tio i två. Så sedan dess har jag hunnit sitta i lyan, läst i biblioteket, gått på stan med Ebba samt ätit middag med Ebba. Med mig från stan hade jag jag till min förvåning, en vit spetstopp ish. Har inte hittat något på stan på evigheter så det var ju trevligt minst sagt.
Men nu, efter att ha nämnt Ebba mer än 100 ggr(egentligen bara tre) i detta inlägg, så säger jag godnatt!!

Ebba och jag :-)

Jag o Millsan på förfest hos Agnes.

Min o Millsans mysiga söndagsfrukost.

Min kaffe efter en middag på Athena med ma o pa.

Värt att nämna är också att världens bästa(!!) mamma fyllde 50 år i lördags! Vad vore världen utan dig va??