God søndag formiddag!

Jeg har igennem den seneste periode fået en MASSE produkter til håret og har derfor også fået mange nye favoritter. Jeg har lavet en video hvor jeg viser jeg mine yndlingsprodukter til håret lige nu, så i kan få noget inspiration og idéer til nogle produkter, hvis der er noget bestemt til håret i går og mangler. Har i spørgsmål til andre hårprodukter, som jeg ikke nævner i videoen, er i velkommen til at skrive.

Jeg håber i vil nyde videoen!

LÆS MIT TIDLIGERE INDLÆG OM MINE FAVORITTER TIL HÅRET FRA KERASTASE: Favoritter til håret

Design din blog - vælg mellem masser af færdige skabeloner på Nouw, eller lav din egen: "peg og klik" - klik hér!

Sponsoreret

Så har jeg endnu en video til jer! Jeg har været så heldig at blive tilsendt Juli måneds goodiebox og hvorfor ikke vise jer på en video, hvad der gemmer sig i boksen?

I kan finde denne måneds goodiebox, Summer Fling, HER .

Jeg håber i kan lide videoen, skriv gerne om i selv abonnerer og hvad i bedst kunne lide i juli måneds goodiebox.

Contains affiliate links

Jeg har nu haft en uges ferie i Skagen og tager tilbage til København onsdag i næste uge. Jeg har haft en masse at se til denne uge, selvom jeg har haft ferie. Ugen er har været fyldt ud med gode aftaler og jeg har haft lidt fart over feltet.

MANDAG
Mandag var jeg med en af mine veninder på stranden til beachvolley. Vi var dog ikke med, heldigvis, jeg ved slet ikke hvordan det ville have endt. Vi sad i stedet som tilskuer med en lille øl og Mokai, haha.

TIRSDAG
Jeg lavede min første vlog, som i kan se lige HER - Jeg lavede ikke noget specielt om dagen, men skulle til morfars 84-årige fødselsdag om aftenen, som endte ud i en lille bytur med mine fætre, min ene fætters kæreste og min søster.

ONSDAG
kl. 12 skulle vi til farmors fødselsdag, hvor vi egentlig bare spiste hele dagen. Farmor går aldrig ned på mad, hun laver faktisk altid alt for meget, så efter vi kom hjem efter 6 timers spisning, så skulle jeg altså have en lur. Aftenen blev brugt på Hyttefadet i Skagen, så endnu en lille bytur, blev det til.

TORSDAG
Jeg var ikke helt ædru da jeg vågnede, men det var der ikke tid til at tænke over, for mor og far havde planlagt en overraskelse til mig og Karina. Vi hoppende ind i bilen, ved 14 tiden, mig med en brækpose i hånden og så afsted til Uggerby. Vi skulle sejle kano! Turen til Uggerby var ret slem for mit vedkommende, men så snart jeg satte mig i kanoen, så havde jeg det fint igen.

FREDAG
Efter nogle heftige dage, vågnede jeg op med ondt i halsen og det var ikke om morgenen, men kl. 03.00 om natten. Vi havde snakket om at tage til Fårup Sommer land Fredag, men vi var alle smadret efter kanoturen så vi blev hjemme.

LØRDAG
Var jeg stadig syg, men bestemte mig alligevel at mødes med min veninde, som jeg ser ret sjældent nu hvor vi bor i vidt forskellige byer. Vi snakkede selvfølgelig om alt og ingenting og derefter tog vi ned og fik noget kinesisk med min søster og min mor, så hyggelig!

SØNDAG
Vi var i Farm Fun, noget som er kendt som et sted man tager små børn hen, haha. Men Karina, min mor og jeg, tog ud og så på dyr, kaninuger, geder, æsler osv. osv. Jeg tror at Karina og jeg er så vild med det, fordi det minder os om vores barndom. Vi brugte dog kun to timer derude.

Godformiddag og god fredag til alle!
Jeg holder stadig ferie og slapper af herhjemme i Skagen, jeg var btw ude og sejle i Kano i går i Uggerby Å, men det er ikke det det skal handle om i dag! Jeg har nemlig lavet min første vlog, som jeg vil dele med jer her! Jeg håber at i kan lide videoen!

Subscribe til min youtube-kanal HER

Jeg er nu i Skagen og holder ferie ved familien herhjemme. Det passer med at jeg er hjemme i uge 29, den uge hvor der nærmest er flest mennesker i Skagen og en masse fes og farver.
Mandag aften lavede jeg nogle lækre sommerdrinks uden alkohol, som vi nød herhjemme.

Lemonaden er virkelig let at lave og smager fantastisk!

Du skal bruge:

3 citroner
2/3 af en bakke jordbær
vand
4 tsk sukker

Sådan gør du:

1. Kom 2/3 af en bakke jordbær i en blender sammen med en dl vand og blend det sammen til at det bliver en flydende masse.
Pres derefter saften ud af de tre citroner, du vil ca. få et glas citronsaft.

2. Put 4 tsk sukker i et rystebæger, hæld vand i til at sukkeret er dækket og ryst det sammen til at sukkeret er opløst.

3. Hæld jordbærmassen, citronsaften og sukkervandet i en karaffel, fyld derefter karaflen halvvejs op med isterninger og derefter vand. Rør det hele godt sammen og vupti, så har du den lækreste jordbær lemonade.
Enjoy!

Jeg har i den sidste måneds tid været helt vild med disse 3 LÆKRE produkter fra Kérastase! Jeg har brugt shampooen og hårmasken fra Kérastases Discipline serie.

Kérastases Discipline serie har fokus på det uregerlige og kruset hår. Jeg ved ikke om det kommer til udtryk på nogle af mine billeder, men mit hår er fra naturens side rigtig kruset. Det kan ikke rigtig finde ud af om det vil krølle eller bølge, så efter et bad hvor jeg føntørrer og reder det igennem, så ligner jeg altså en kvindelig udgave af Hagrid fra Harry Potter filmene, haha!
Når jeg bruger shampooen, starter jeg med at massere den godt ind i hovedbunden og derefter giver et skyld med bruseren og skummer det ellers ud i længderne i resten af håret. Shampooen og masken dufter fantastisk!

Masken bruger jeg ca. 2-3 gange om ugen og lader den sidde i håret så længe jeg kan, for at den giver så meget pleje som muligt! Jeg gør det evt. når jeg barberer ben, eller når jeg bruger en ansigts- eller bodyscrub.

L´incroyable blowdry er et stylingsprodukt, hvilken er fantastisk! Du putter produktet i håndklædetørt hår og føntørrer det så. Hvis vi laver en metafor for hvordan produktet virker, så er det lidt ligesom stearin. Når produktet bliver varmet op, af f.eks. en føntørre, et fladjern eller et krøllejern, så kan man forme det som man vil og når produktet er kølet ned igen, holder det formen. Ligesom hvis du former et stearinlys imens det er tændt, og slukker du lyset og stearinen bliver kold, er formen den du har lavet og nu urokkelig). Så du kan flade det den ene dag og krølle det den anden, uden at krøllerne forsvinder, fordi du har fladet det dagen før.

Så har min søster og jeg tilbragt en uge på Rhodos i Grækenland! Vi kom hjem i søndags og jeg er nu tilbage på arbejdet for en lille uges tid, inden jeg igen holder 2 ugers ferie og rejser hjem til Skagen.

Vi boede på hotellet Poseidonia, hvor vi havde all inclusive hvilket selvfølgelig var rigtig lækkert!

Vi var både inde i Rhodos by og ude og se den smukke Ø Symi, som er kendt for de pastelfarvede huse. Det var så smukt og så varmt!

Da jeg opdagede at Rhodos havde en Sephora, så blev jeg jo mega glad. Karina synes jo at det er ret sjovt at jeg går så meget op i beauty, så hun var nødt til at tage et billede af det store smil, jeg havde på læberne.

sponsoreret

Hej venner!

Idag er det blevet tid til at vise jer månedens goodiebox! Goodiebox er, hvis nogen herinde ikke skulle kende til det, en boks man modtager hver måned fyldt op med goodies, hvilket mainly er beauty. Der kan dog forekomme noget spiseligt eller lidt pynt (som i denne måned er et hårbånd) i boksen.

Personligt elsker jeg idéen med at man hver måned kan modtage en gave til sig selv, uden at vide hvad indholdet er, SÅ LÆKKERET!

Et medlemsskab hos goodiebox koster 169 kr. om måneden og så for du altså produkter for en værdi langt over dette beløb. Juni måneds goodieboks har en værdi på 590 kr. men koster altså kun 169 kr. Du kan melde dig ind HER .

Juni måneds goodiebox hedder Festival fever og er et slags "survivalkit" til din tur på festival, hvilket jeg synes at teamet har gennemført ret godt! Der er en makeupfjerner i rejsestørrelse, dry shampoo, neglelak, shavinggel, en lille blush + mini kabuki brush dertil, en detox mask og sidst et hårbånd.

HÅRBÅND
smukt rosa hårbånd, som jeg tog i brug lige da jeg åbnede boksen, haha! Perfekt, hvis du gerne vil have lidt ekstra til outfittet, ikke har tid til at sætte håret eller bare godt kan lidt at have håret væk fra ansigtet (f.eks. hvis du skal ud og tage sol).

PURE CLAY DETOX MASK - LOREAL
En prøve på en af Loreals Pure Clay masker, som går ind og renser huden i dybden og fjerner snavs og urenheder. Som goodiebox selv skriver, ville den være lækker efter en uge på festival!

MINI KABUKI BRUSH - BELLÁPIERRE
Denne mini kabuki brush er perfekt til festival eller til at have med på ferie! Den fylder ikke meget og børsten er en multibrush, altså den kan bruges til næsten alle puddere, god til at have med on the go.

EMITÉ MAKE UP (DAHL)
Smuk sommerfarve til neglene! Jeg overvejer at lakere mine negle på tæerne med denne nye farve, så de er smukke når jeg tager på ferie! Jeg vil sige at farven er en stærk koral"orange" (har vist selv fundet på den farve, men den beskriver altså farven bedst, haha*).

MICELLAR CLEANSING WATER - BIODERMA
JA JA JA! En af de bedste flydende makeupfjernere der er lavet! Rejsestørrelsen er perfekt, så den røger direkte ned i kufferten og med til Rhodos!

INTIM EASY SHAVE GEL - RSFU
Shaving gel fra RSFU, perfekt størrelse til at have med på festival eller ferie. Denne shaving gel skulle reducere hudirritation, hvilket vel altid er et plus, ikke? Derudover er den fugtgivende og mild for huden.

DRY SHAMPOO - GIRLZ ONLY
Jeg ved ikke om jeg behøver at sige så meget. Dette er en tør shampoo, perfekt når du ikke når at skylle håret inden arbejde eller hvis du f.eks. har tendes til fedtet hår.

BLUSH (PEACH BELLINI) - MODELCO
Fin pigmenteret blush i ferskenfarvet, med lidt shimmer. Minder om Orgasm fra Nars, bare at denne her fra MODELCO er mere orange i farven.
Orange blush er god, hvis du vil have den mere naturlige friskhed til ansigtet, da den ikke gør dig pink at se på. Organge/peach blender mere naturligt ind i huden og giver en super flot farver til dine kinder!

God weekend!

Så er ferien bestilt og vi venter bare på at det bliver uge 27 nu!

Min søster og jeg bestilte i går ferie til Rhodos i Grækenland. Vi har gået og snakket om det her de sidste 2 måneder, men da min søster lige skulle have sine eksaminer på plads, så er det først nu vi har kunne bestille ferien. Vi skal bo på et lækkert hotel tæt på centrum og havet. Jeg glæder mig utroligt meget til at komme på ferie, 1) fordi at der har været utrolig meget at se til her i København i de snart 2 måneder jeg har boet her og selvfølgelig 2) fordi jeg glæder mig til at tilbringe en hel uge med min søster!

Min søster bor normalt i Aalborg, så nu ser vi ikke hinanden ligeså meget som før, så det bliver så dejligt at have en uge i hinandens selskab.

Jeg købte for lidt over en uge siden, nogle lækre sager i Magasin! En lip palette fra Anastasia Beverly Hills og en All Nighter setting spray, en heavy metal glitter liner og en water-resistant lip top coat fra Urban Decay.

Jeg købte setting sprayen i en rejsestørrelse, da jeg ville prøve den først inden jeg købte en hel flaske. Men jeg kan allerede nu fortælle at jeg er in love! Den er så god at jeg skal have fat i den normale størrelse også! Rejsestørrelsen købes HER til 110 kr. og normalstørrelsen HER til 215 kr.

Lip paletten købte jeg i forbindelse med et shoot, hvor vi lavede gule læber på modellen. Paletten giver en god farvepigmjentering, men jeg synes at den er lidt drøj i brug og derfor lidt svær at arbejde med. Jeg skal lige prøve at eksperimentere lidt med paletten for jeg synes at det er nogle super fede farver! Paletten koster 550 kr. og kan købes i Sephora.

Lip top coaten, mener jeg var en limited edition, hvilket er ret ærgerligt! Du kan putte den overpå enhver læbestift (helst matte, tænker jeg) og så giver den en helt ny farve til læbestiften. Den jeg købte hedder "White Lie" og er selvfølgelig hvid med et blåligt skær, superflot til en rød læbestift! Køb den HER til 145 kr.

Heavy metal glitter lineren er superflot om den er alene eller ovenpå en anden liner. Jeg er så vild med lineren lige i øjeblikket, den giver bare dét ekstra til makeuplooket om det er til fest eller i hverdagen! Jeg har købt lineren i sølv " Glamrock" som du kan finde HER til 155 kr.