I torsdags efter jobbet åkte jag och Amanda ut till hennes sommarstuga för att dricka lite gott, äta lite gott och bada i sjön. Otroligt mysigt, det var inte sista gången jag följde med ut dit!

Fredagen den 21 juli, jag jobbade mitt sista pass på fitness24seven, jag gick på 3 veckors ledighet och våran underbara Ullis fyllde 25 år!! Jag fick en "bok" av Amanda med massor bilder på oss i, en liten annanas-ljuslykta (SÅ fin) och skumpa. Fredagen var riktigt riktigt bra, äntligen slutar jag på jobbet som är alldeles för osocialt för mig, det är alldeles för lite som händer men jag är stolt över att jag höll mig kvar där i 10,5 månad. Nu blir det full fart i butik om 3 veckor! :)

På fredagkvällen efter jobbet kidnappade vi Ullis för att fira hennes 25årsdag med middag på Enjoy. Supermysig kväll, vädret var perfekt och 25åringen verkade nöjd!

I går var vi på Enjoy och käkade födelsedagsmiddag för svärmor. Lax blev det för mig, den var tipptopp. När vi var klara gick vi hem till födelsedagsbarnet på tårta.
Helt galet att jag jobbar min näst sista dag idag på fitness, jag räknar ner så det heter duga. Vilket ni säkert märker haha! I kväll blir det bubbel. Kram

Produkter, Smink, Tips

Hej onsdag och EN vecka kvar tills vi sitter på planet till sol och värme.

Detta är vad jag använder som bassmink.

Concealer: Pro Longwear från MAC, jag har färgen N20.

Foundation: Här finns det 2 alternativ, ska jag t.ex. jobba på gymmet eller bara till vardags använder jag BareMinerals puderfoundation där jag har färgen fairly light. Ska jag på fest eller vill ha en finare bas är det Teint Miracle från Lancôme som gäller, den är BÄST!! Jag har färgen 010.

Puder: Använder jag Lancôme så har jag Loos Powder Milk från Makeup store över till BareMinerals har jag faktiskt inget över.

Ögonbryn: Just nu använder jag brynskugga från Rapide, färgen medium/looney.

Contouring: Face Form Contouring & Blush Palette från Sleek, färgen Medium 374.

Rouge: Jag har världens finaste rouge från BareMinerals, färgen heter Vintage Peach.

Sitter och kollar igenom taxfree-katalogen inför resan. Kanske att jag beställer något, har sett en fin väska, lite skönhetsprodukter och dom goda salta lakritspingvinerna!! I såna fall tänker jag köpa pingvinerna och unna mig de efter kk.joggen.
Tränade efter jobbet idag, ett knä som inte är på sitt bästa humör men löpningen gick ändå helt okej. Nattinatti!

4 dagar kvar med idag inräknat!! Sista dagen själv. Kroppen har redan gått på semester, huvudet är segt och det hände inte ett smack här igår så lär inte göra det idag heller. I kväll ska jag träna och efter de lär jag väl inte orka mycket mer än att fortsätta förbereda lite blogginlägg!

I går sov vi tills vi vaknade, eller vi sov tills jag vaknade och sen hoppade jag lite på Jacob tills han vaknade! Vi pysslade lite under dagen och sen åkte vi till Jacobs bror med familj, kramades med barnen, jag blev frisör till Jacob, Simon och Vincent. Tycker det är jätteroligt att klippa men önskade att jag kunde så det blir perfekt. Vi käkade middag och blev kvar där tills det blev mörkt ute. I kväll ska jag försöka förbereda lite inlägg för veckan. Kramsi

Frukost i stadsparken, tåg till Norrköping, escapehouse, lunch, uppdrag på stan, poledance, till hotellet för uppfräschning inför middag och sen utgång på Kopparhammaren. En riktigt rolig möhippa som var perfekt planerad, så kul att vara med! Snart är det bröllop!! Gissa vem som ska sminka och fixa hår💁🏼👰🏼

Helgen har vart perfekt! Kommer inlägg om det senare idag. Nu är det sista veckan på jobbet!! Det känns grymt bra, sen går jag på semester och semestern börjar med att Eva och Sebastian kommer hit. Bättre kan det inte bli!

Ja det stämmer, jag har bara 1 vecka kvar på fitness nu!! Galet vad fort de går, ska bli sååå skönt att gå på semester!! Skulle inte skada med det redan nu hehe. Mysig fredag på er!

Facelook

Så var det torsdag och snart helg. Helgens planer är lugn fredagkväll, fartfylld lördag och lugn söndag, så skönt att ha en lugn söndag. I dag började dagen med fransar hos Amanda (ligger just nu och får de fina faktiskt), fortsätter med jobb och kommer avslutas med att pryda naglarna med lite färg hos Angelique. KRAM