​lite blandade bilder från japanresan i sommras.

Nu, äntligen har jag orkat redigera bilderna. Förlåt för att det har dröjt så lång tid. Jag har tyvärr haft mycket annat i huvudet sen jag kom hem, så det har därför inte blivit av att jag satt mig ner för att redigera. Kollade igenom alla bilder och valde ut några som får tala för resan, såååååå underbart bra var det!! Kan inte beskriva med ord hur mycket jag skulle vilja göra om det!!

Tänkte göra ett par inlägg om resan framöver så ni kan ta del av mer. Delar upp det i lite olika kategorier eller platser och lägger ut lite då och då. kram!

Lägger ut några selfies bara. Tänker att jag tar en bloggpaus tills jag kommer hem om några veckor eftersom jag bara kan lägga ut mobilbilder nu vilket jag hatar. så när jag kommer hem kan ni förvänta er underbara bilder från kameran och de kommer aldrig ta slut på bilder, hehe. Om ni vill följa min resa så kan ni alltid kolla min instagram, kajsahageber. pussaroch kramar!

Bilder från tåget till Kastrup

Första flyget till Doha,Qatar som ca 6h

Andra flyget till Tokyo som tog ca 9h. Maten va extremt äcklig så när vi kom fram var jag både svintrött och hungrig. Blev dock donken eftersom allt annat var stängt

Hej, har nu suttit på ett flyg i ca ett dygn, eller ja inte på samma flyg. Flög från kastrup och mellanlandade i Qatar. Och nu äntligen är vi framme, hotellet skulle nog inte kunna bli mycket bättre och allt är bara hur bra som helst. Imorgon ska vi nog gå lite på tokyos gator skulle ja tro, så de blir kul.

När jag kom hem igår efter en dag vid beachvolleyn och en pratstund och middag hos towe, gjorde jag i ordning jordgubbar och mjölk, mycket kärlek till det.

Idag enligt planerna blir det mer beachvolley och ikväll en liten planering inför japan, bara 10 dagar kvar nu (!!!) Ha en bra dag!

Onsdag eftermiddag runt 4 rullade bilen mot Gullbranna. Vi kom fram ungefär 6, åt, kollade i huset (bodde hos Moas morbror) och gick sedan ner till stranden. ch HERREGUD, ja blev helt stum, har aldrig sett en finare solnedgång, sååå vackert.

Dagarna har spenderats på stranden, med massor av sol och bad, har faktiskt fått lite färg och har nästan solat bort min shortsbränna från beachvolleyn

​Och till sist alla underbara kvällar/nätter. Otroliga konserter, lyckan när man dansar, skriksjunger, knuffas runt, svättas och pressas mot ännu svättigare människor, så undebart helt enkelt. Innan konserterna myste vi runt på festival området, åt glass och bara njöt av att det var varmt. Helt fantastiska dagar med älskade vänner jag sent kommer glömma. Ha de bra, puss!

Vaknade runt 9. När solen skiner så blir mitt rum outhärdligt att sova i, så sjukt varmt.

Gjorde iordning frukost nyss dock, maaassa frukt och gott, älskar frukost på lov då man har tid att göra nått gott.

Dagen består av att packa, för imorgon åker jag och mina vänner till Gullbrannafestivalen. Ska även baka något som vi kan ha med oss. Nån gång på eftermiddagen ska jag nog bada med några kompisar, blir en hel del sola med kanske. Ikväll är det träning och då kommer Sofia (!!!!!) Hon har varit utomlands i 3 veckor så är cirka jätteglad och taggad på att träffa henne. Ha det bra!

beachskolan förra veckan // en sovmorgonsbild // förgårs promena

​kinamats hämtning // en fin kväll vid Domsand // efter skolavslutningen

Kvällens mat: grillade, hemgjorda hamburgare. Har varit hemma hela dagen, tog en promenad efter lunch och hjälpte sen till med kvällsmaten. Känner att jag äter väldigt nyttig mat nu förtiden, fitness som jag är, haha.

Går och lägger mig tidigt ikväll för imorgon ska jag spela beachvolleyturnering med Fia. Kram!

Ni anar inte hur länge jag har letat och velat ha dessa ursnygga skor från Adidas. Under våret har jag letat igenom varenda affär men dom har aldrig funnits i stl 38. Så igår när jag skulle köpa ett par andra skor, typ gymnastikskor till japan, så kollade jag såklart storleken på dessa skor och de va 38 (!!!!!!!) Är så sjukt glad!

Idag ska jag va hemma tror jag, sola och ta det lugnt. Vi ska nog sätta upp våran pool så det blir kanske ett dopp i den med. Ha de bäst!

​Shoppingen avslutades med hemhämtning av kinamat, så gott. Hittade dock inte jättemycket i stan men hittade mitt någonsin bästa köp, skojar inte, kan inte vara mer nöjd och glad över ett köp. Vad det är får ni se imorgon.

Nu ska jag ut och grilla med några härliga underbara vänner. Ha de bra!