• Snapchat
  • Blogkeen
  • Nouw

Earrings from @JFRSE #jfrse

Med rabattkoden: KAJSA20 = 20% på hela sortimentet hos JFR.se (gäller ej rea).

Hej! Nu har jag inte bloggat sen jag var i London hehe. Men har mest jobbat och inte gjort något speciellt. Men just nu iallafall på Kreta med familjen. Så ni vet hur de går till, mestadels bilder med lite text. Så får ni helt enkelt följa med på min sol och bad semester.

Vi kom hit i torsdags så har snart varit här en vecka, så de kommer några inlägg nu på rad med bilder från den senaste veckan! Men vi börjar med dag 1 som var i Fredags. Då vi landade sent på torsdagen så den dagen försvinner.

Har ni sett mina fina nya röda naglar, såå kär i dem!

Sista dagen i London spenderades framförallt på en marknad i mysiga Notting Hill! Vi gick och tittade och njöt av de nästan för varma vädret (29e grader!!!).

Till lunch åt jag paela från ett av matstånden, gudomlig! Köpte även en läder väska som de kanske kommer upp bilder på någon annan dag, då den är så söt!

Sedan till efterätt blev det tre macarons, mums!

När vi kände oss klara i Notting Hill åkte vi vidare för att titta på Big Ben och London eye. För det är ju ett måste, hehe.

Och som avslut på dagen gick vi på en teater, School of rock. Det var verkligen en upplevelse och sjukt vad duktiga dem var!

Så det var min London resa mest i bilder. Vilken stad! Men gillar mitt lite mindre händelsefulla Malmö en del med! Snart åker jag utomlands igen och självklart får ni följa med då!

Just nu sitter jag på ett plan påväg till London! Sååå taggad. Men tänkte bara slänga in ett extremt annat kul inlägg. Jag håller nämligen på att bli spinning instruktör på Nordic Wellness. Jag skrev på kontrakt tidigare i veckan och ska gå utbildning i Stockholm i Augusti! Sedan är det bara att droppa in på mina pass ;)

Dag 2 i London bestod av shopping och lite kultur. Men mest shopping. Vi tillbringade nästan hela dagen på Oxford street.

Tröja och Spets Bh Gina / Byxor Dr Denim / Skor Adidas / Solglasögon And other stories / Hårband Primark

Sedan efter vi shoppat klart besökte vi Buckingham Palace.

Vi kom hem väldigt sent till hotellet. Så middag blev en drink och lite plock på en resataurang vid vårt hotell. Supergott!

Hej! Är nu hemma från London. Vilken underbar stad. Det blev det tre roliga men utmattande dagar. Sammanlagt gick vi 5 mil, hehe de är en del. Tänkte nu i 3 olika inlägg mest dela med mig av bilder från dem olika dagarna och skriva kort vad vi gjorde. Så enjoy!

Vi anlände vid hotellet första dagen vid 11 tiden. Och direkt efter vi checkat in åkte vi till Camden. Där vi åt lunch och gick omkring i lite stånd och affärer. Super mysigt!

Till lunch blev det italienskt, jag tog någon pasta med ostsås. Den var väl helt okej. Men sedan delade jag och mamma på bruschetta som aldrig kan slå fel!

Sedan några timmar tog jag en supergod mango och ananas smoothie i ett stånd på matmarknaden som fanns där.

Sedan på kvällen gick vi mest runt i Paddington city där vi bodde.

Jacka Mango / Tröja Levis / Jeans Cubus (egna slitningar)

Godmorgon! Nu går vårt plan om 30 min. Såå grymt taggad! Åt en mumsig overnightoats på flygplatsen till frukost. Vi hörs i London!

Slänger in en bild från Claras student som jag och mina underbara arbetskollegor var på igår. Mysigare gäng får man leta efter!

Körde precis mitt sista gympass för den här veckan då jag åker till London med familjen om några timmar! Är så extremt taggad och mycket fotande kommer de bli kan jag lova. Så ni lär inte missa något! Just sådana här tillfällen jag har bloggen till, perfekt!

Min lördag var liksom fredagen en fest. Jag jobbade på dagen sedan på kvällen var det dags för 18 års fest för min kompis Hannes med massa goa vänner. Dock bytte jag ut mitt röda läppstift mot en röd body istället som jag är så himla kär i.

Tvingade Markus att ta några bilder innan vi stack, vilket han kanske inte var så glad i men han ställde snällt upp!