Bästa Malin och jag igår på en bar på söder.

Nu börjar alla långsamt börja röra sig tillbaka till stan. Länge sedan många var hemma samtidigt känns det som. Igår blev det en liten het together med squadet. Vi var först på Medis och sen en liten mindre bar i närheten. Jättehärligt att se mina vänner igen! Det blev en tidigt hemgång redan vid 12 vilket var himla skönt. Jag vaknade upp vid 10 imorse och kände verkligen för en dag i solen så nu sitter jag på bussen hem till pappa där jag tänkte sola på bryggan under dagen. Ikväll möter jag upp tjejerna igen för att sedan dra på en fest tillsammans.

Our last days in spain

Hej! Är tillbaka i Sverige nu efter en såå välbehövlig semester i Spanien. Gud så varmt det har varit. Efter vår vecka i Iznate åkte vi för lite stadsliv på hotell i Fuengirola. Superhärligt!

Nu är det slut på semester och jag är tillbaka här som vanligt! Har lite kul saker och berätta angående hösten. Yay! Berättar senare idag.

Fina soluppgången morse.

Halloj!
Detta var då sista dagen här i Iznate (byn där vi bor). Idag har vi pressat, kan jag lova er. På eftermiddagen kom några familjekompisar hit och hängde hos oss och åt även middag på en av byns små restauranger. Imorgon bär det av mot Fuengirola och kanske marbella. Vi flyttar alltså in på ett fint hotell på stranden imorgon vilket ska bli himla nice. Där bor vi tills vi ska hem! Får se hur det blir med hemresan, kaaanske blir det så att jag stannar ända till 17e augusti om planerna går som de ska. Mer om det då isåfall! Nu ska här sovas.

God kväll på er hörni!

Idag har CI bara spenderar dagen hemma vid huset. Vi har bara 1 dag kvar här nu innan vi far bort vidare mot Fuengirola och marbella. Ska bli skönt med omväxling trots att jag faktiskt kärat ner mig lite i det inhemska Iznate. Jag har läst en hel del i dag, i skuggan då det varför fruktansvärt varmt idag. Just nu läser jag Alex Schulmans bok om hans uppväxt "glöm mig" heter den. Kan verkligen rekommendera men helt galet sorglig. Den handlar om hans hemska uppväxt med alkoholiserad mamma från tidig ålder. Gripande bok verkligen.

outfit

Till middagen hade jag på mig mina nya skor från stradivarius (älskar den butiken), kjol från pull and bear (även den härifrån) och sedan ny blus från zara. En hel outfit härifrån!! Toppade detta med mitt älskade armband från Balenciaga

Btw, vad tycker ni om mina gula naglar? jag älskar dem!!!!!!.

Fina palmer! Som man saknat.

På restaurangen. Började med en mojito innan middagen. Beställde calamares!

Mina calamares! Mumma

Jag och Mamma! (Namnsdagsbarnen) <3

Vi åkte ner till kusen nedanför byn vi bor i som heter Benajarafe. Supermysig liten kuststad där vi varit innan också! Vi åt middag på stranden. Supermysigt verkligen. På vägen hem stannade vi och handlade och jag kunde inte hålla mig från att slå till på ett par riiiktigt snygga solglasögon som jag är såsåså nöjd med. Imorgon får ni bilder på dem. Nu ska här sovas, är alldeles matt av solen.

Hej godingar!

Har verkligen pressat idag med baktanke att jag knappt fick en enda solstråle på mig igår. Detta har resulterat till en ganska så bränd Kajsa. Jag är dock van. Idag har jag och mamma namnsdag! Grattis till oss!!! Så vi ska ner till stranden och äta middag ikväll. Vad gör ni??

Idag har det faktiskt varit mulet hela dagen, enda dagen vad vi kan se på väderprognosen. Vi åkte till ett shoppingmål redan vid 11 för att fixa naglar och shoppa. Dessvärre hade nagelsalongen otrevlig personal som inte kunde ett ord engelska så det slutade med att vi köpte en massa nagellack och redskap själva och fixade dem hemma i huset istället, blev bra ändå!

Har shoppat en del som jag gärna visar upp när jag kommer hem. Om Ni vill? Nu ska jag dova för att orka upp och sola imorgon.

Äntligen wi-fi!!! Har haft lite strul med internet men nu är det på banan.

Jag befinner mig just nu uppe i bergen ovanför Malaga. Iznate heter byn. Det är helt sjukt varmt! Vi har endast legat vid poolen sen vi kom hit och tagit lite shoppingpaus under eftermiddagarna! Köpt en massa fint. Idag är det mulet så vi får se vad vi gör idag! Skulle vilja åka ner och fixa mina naglar. Ska uppdatera bättre nu framöver!

Boatlife

Blev tyvärr inte så mycket båtåkande förra året heller... svårt att få ihop allt. Men jag hängde en del på båten och solade. Skönt när det fläktar vid vattnet. Sen åkte vi ut några småturer men jag hoppas faktiskt att få segla lite mer kommande somrar.

Italiano

Pappas egna koncept "italiensk afton" var något som förkom mycket förra sommaren. Vilket betyder plockmat! Han gillar att sätta stämpel på sina middagar. Kul faktiskt!

Rihanna i Stockholm

Nu kanske ni tror att jag ska berätta att jag var och kollade på Rihannas konsert men jag jobbade faktiskt på hennes konsert. Jag blev tilldelad uppgiften att vakta bakom scenen och hennes loge. Riiiktigt coolt att se vad som händer bakom scenen och se alla dansare byta om och springa upp. Något coolt jag kommer komma ihåg länge! Jag var ju trots allt närmast henne ;)

Gran Canaria

Jag var på Gran Canaria tillsammans med Olivia och Mamma. Vi hade en supersoft vecka där vi bara solade, badade och gick på spa hela dagarna. Sån semester behöver man alltid!

Contains affiliate links
maria nila rea 199 kr

klicka på bilden ovan för att komma till produkten direkt,.

Alltså silver shampoo och balsam i all ära men silver mask är 100 gånger effektivare enligt mig. Tro mig när jag säger att jag har testat allt. Denna har jag hållit fast vid sedan gång ett jag testade den vilket var nu över ett år sedan och jag hittar ingen bättre.

Det står att den ska vara i 3-5 min men mitt hår är så otroligt tjockt så jag har de i längre än så för att se ännu mer skillnad (skulle dock ej rekommendera de). Nu är denna otroliga produkt på rea så om ni vill ha väääärldens bästa silverinpackning så klicka hem den nu!