Idag blev det lite extra mys

Hej, det blev ett sent inlägg idag. Kom hem för en timme sedan efter en lång kväll inne i själva staden Torrevieja. Super fint där också!

Eftersom en i gänget för jag åker med fyller/fyllde år idag/igår (välj själva) så åt vi på en super fin och god resturang vid namnet El Méson. Rekommenderar det stark om ni kommer hit. En riktigt cool resturang, stället fick mig att tänka på ett fängelse samtidigt som ett kungligt hus. Maten vi beställde tog de in och stekte köttet framme på bordet. Efter maten gick vi in i vinkällaren och tog lite drinkar där, super fint och mysigt ställe.

Efter en lång kväll tog vi kidsen en taxi hem till lägenheten och föräldrarna åkte på ett annat håll.

Kramar från Torre!

Godkväll!
Idag vakna vi upp till ett molnigt Spanien så vi bestämde oss för att ta en roadtrip till saltsjöarna. Detta är då rosa sjöar med bara salt. Extremt fint och coolt ställe så om ni är i Torrevieja rekommenderar jag att ni åker dit och känner på vattnet.
Efter det tog vi oss vidare till KFC, inget favoritställe men så fick det bli idag. Sedan åkte vi hem och jag slängde mig direkt i poolen för var extremt varm.

Ha det bääääst!

Bilder från stranden!

Igår valde vi att åka till en annan strand än den vi brukar vara vid. Tyckte denna stranden var betydligt finare och mysigare, för att det var som en liten 'viadukt', inga stora vågor och det blåste inte så det va väldigt nice.

Sedan på kvällen var det dags för att gå ut och äta hela stora gänget. Vi hade bokat bord nere på strandpromenaden, jättefint och supergod mat. Efter det gick vi vidare till en annan lite bar nere på stranden. Med detta sagt så vill jag säga att gårdagar var extremt bra, precis som alla de andra men gårdagen va lite extra bra.

Bilder från restaurangen!

Idag var vi tillbaka på vår egna lilla strand, la mata! Har inte bränt mig nu på 2 dagar så det känns både bra och skönt. Vågorna idag var ganska höga och både det ena och det andra hände, allt från toppless bra till volter pga vågorna...

Nu i eftermiddags/kväll har vi girls varit på ett litet shoppingcenter. Hittade inte så mycket, är väldigt trött efter solen så ville egentligen bara hem och få i mig mat.
Nu är vi hemma och ska äta mat, hoppas ni har det bra hemma i Sverige så ses vi.
Kramis, Julia!

Bara för att det är lördag idag så tänkte jag lägga ut en massa bilder, har tagit ganska många bilder idag som jag vill dela med mig av.

Godmorgon!
Jag gick upp strax efter halv 8 och tog mig ner till stranden för en liten powerwalk. Det var riktigt najs att få igång kroppen när man ändå bara ligger och degar i solen om dagarna. Blev faktiskt förvånad att det var så mycket folk ute. Men det är inte lika kul att vara helt själv ju.

Nu ska jag byta om till bikini, smörja in mig och promenera ner mot stranden igen.
Ha en bra dag!

Dagen igår va awesome!
Vi var framme i vår lägenhet vi hyr vid 12 tiden, satte in väskorna och byta direkt om till bikini för graderna var över 30. Vi gick ner till stranden, åt lunch och sedan sola och bada lite grann. Riktigt skönt, som jag längtat.

Sen mot eftermiddagen åkte vi och handla dricka, snacks osv, packa upp väskorna och även vila lite för vi alla var extremt trötta efter resan.

På kvällen mötte vi upp kompisar på en bar och drogs oss sedan vidare till en Kina resturang för lite kvällsmat. Super gott, åt nudlar med räkor. En helt underbar kväll, önskar vi hade fler sådan i Sverige. Puss!

Godmorgon på er! Sovit gott? Själv har jag sovit cirka 3 timmar.
Gick upp vid 02.00 och vid 03.00 satt vi i bilen påväg mot Köpenhamns flygplats för att sedan flyga mot Alicante, Torrevieja. Flyget går 06.35 och nu sitter vi och har precis käkat lite frukost och dricker den standard starbucks frappinon.

Nu får ha det toppen bra så hörs vi senare ikväll när vi kommit fram!

Idag är ingen vanlig dag, för idag fyller min pappa 44 år.
Imorse när jag vaknade gick jag direkt bort till pappa för att käka god frukost. Sen körde vi och köpte blommor, extremt tråkigt... och vid 13 tiden stack jag hem igen, åt lite lunch, städa mitt rum och packa lite det sista.

Nu har vi nyss ätit kvällsmat och ska snart åka och lämna Leo OCH SEN ska jag hem och sova för jag e jääättetrött och vi ska upp redan halv 2 så jag vill ha lite extra sömn känner jag.
Ha en fortsatt bra dag så hörs vi förmodligen imorgon, kram!

Hallåja!

Dagen började med väldigt tråkigt väder så jag drog på mig långa byxor och en hoodie. Kanske inte så smart val av kläder om man kollar på vädret nu, sol och väldigt varmt.
Idag har jag fortsatt packa, fast jag packar ändå inte går mest runt och kollar på alla andra... (jag kommer så glömma något) sen har jag varit på väla, fixat sista grejerna innan onsdag och även kollat vad det är för fel på min telefon... ingenting såklart!
Nu har vi precis kommit hem från Påarp där vi fick god mat från grillen och rabarbemuffins! Jag ska även hitta ett handbagage som inte är för stor eller förliten... wish me luck :))