God morgen fra Amsterdam!

Jeg skulle egentlig vært i Tyskland nå, men siden KLM bestemte seg for å kansellere flyet er jeg fortsatt i Amsterdam og her skal jeg bli en stund. Det er 7 timer til neste fly drar, om ikke også det blir kansellert da. Utrolig kipt at dette måtte skje akkurat nå idag. Vi har vært oppe siden 02.30 i natt og er veldig trøtte og slitne. Jeg hadde sett frem til å gå rett i sengs når jeg kom til Tyskland, men det ble en stor endring i planen nå.

Da vi fikk vite at flyet var kansellert er det ikke så mye vi kan gjøre annet en å få booket oss om til et annet fly. Så det gjorde vi. Deretter dro vi opp til KLM loungen for å høre om det var en mulighet for at vi kunne sitter der inne og slappe av de 7 timene nesten 8 vi skulle vente på flyet. Men nei, det kunne vi altså ikke.... Noe jeg syer er utrolig dårlig gjort av de, men jaja det er KLM vi snakker om, så kanskje ikke så rart.

Nå har vi funnet oss en cafe/restaurant vi sitter og spiser frokost på. Maten er veldig god her. Vet ikke helt hva mer som skjer videre, bortsett fra at vi må vente i noen timer. Kanskje jeg tar meg en tur rund her på flyplassen og kikker i butikker.

Flytt bloggen din til Nouw - nå kan du importere den gamle bloggen - klikk her!

Hei!

Som dere vet dro jeg fra Spania til Kaunas på torsdag. Jeg landet i Kaunas ganske sent, så det eneste vi rakk å gjøre den dagen var å spise. I går startet dagen med trening, senere dro vi til et kjøpesenter, Akropolis, og spiste middag. Der hadde jeg også avtalt å treffe ei utrolig koselig venninne som bor her. Først dro vi på shopping og etter en stund satt vi oss ned og tok en kaffe. Jeg har savnet henne utrolig mye, så det var veldig koselig å se henne igjen.

I dag har vi gjort det samme, vi har trent og spist. Nå ligger hele gjengen rett ut i hver sin seng og chiller før vi skal ned til byen.

I morgen drar vi videre til en annen by i Litauen. Vi skal på en danse camp i Trakai. Det ser jeg veldig frem til.

Ha en fin ettermiddag!

Julie<3

Dette er siste dagen min her i Spania før jeg drar videre til Litauen. Dagen min startet med at vi dro på et marked ved stranda "La Mata". Jeg gikk med bestevenninnen min Ida, det var utrolig koselig.

Etter markedet, dro vi noen få timer på stranda. Det var kjempestore bølger og strømninger, så vi fikk beskjed av badevakten at vi ikke kunne gå lengre ut enn at vannet rakk opp til knærne. Vi rakk også å bade i bassenget til Idas fettere, for de hadde leid en leilighet i nærheten. Vi koste oss masse og hadde det utrolig gøy!

Her kan dere se noen bilder:

Nå holder vi på å ordene i stand til vi får besøk av tante, onkel, og kusinene våre. Jeg gleder med masse til å se dem igjen selv om det ikke blir så lenge. Jeg reiser jo imorgen.....

Men nå får jeg nesten gå å hjelpe til med å gjøre klart til gjestene våre

Kos dere<3

Hei!

Da har vi kommet oss i land og har fått installert oss i leiligheten vår etter en fantastiske seiltur til Ibiza med besteforeldrene våre. Planene for i dag er egentlig bare å chille ved bassenget og så dra på et kjøpesenter på ettermiddagen. Hva skal du i dag?

Her er noen bilder fra ferien så langt:

Håper alt er bra:)

I går dro vi inn til byen San Antoni på Ibiza med gummibåten. Vi ligger nemlig på svai litt utenfor havna. Vi gikk rundt og kikket i butikker, kjøpte is også gikk vi langs strandpromenaden. Det var utrolig gøy å se hvor fint det var der med flotte strender og koselige gater.

Da vi skulle hjem funket ikke motoren til gummibåten, så vi var streng tatt nødt til å ro tilbake til seilbåten igjen. Det var masse store turistbåter, seilbåter, motorbåter og taxibåter som kjørte rundt akkurat der vi skulle prøve å ro, hahah. Det gikk utrolig sent fremover, og jeg tenkte at dette kom til å ta noen timer. Heldigvis stoppet to gutter, som tauet oss tilbake til seilbåten. Ble veldig sjokket med en gang da de sa at de visste hvor vi hadde lagt til. Trodde ikke vi hadde laget så mye støy, hahahah. Da de hadde sluppet oss av, kjører de til nabobåten vår, en enorm stor motorbåt, så da skjønte jeg hvorfor de visste hvor båten vår varJ

Det var utrolig snilt av dem å plukke oss opp, det hadde tatt lang tid om vi skulle ro tilbake, gummibåter er ikke de beste båtene å ro .

Nå er vi på vei til en ny øy kaldt Formatera, gleder meg veldig til å kommer frem å se hvordan det er der. Har sett noen bilder fra øya og det ser utrolig fint ut.

Bare å følge meg videre på snapchat: juliebjerkaas

Ha en super fin ettermiddag!

Hei alle sammen,

Her er litt bilder fra de første dagene av ferien min.

Etter trenings campen i Danmark, fløy jeg til Alicante og møtte familien min i Punta Prima.

I dag etter å har seilet i 24 timer har vi ankommet Ibiza. Seilturen gikk veldig fint, mye bedre enn jeg så for meg. Hadde ikke trodd vi skulle seile hele veien over på flatt vann.

Planen fremover er å seile innom litt forskjellige øyer før vi drar til bake til Punta Prima igjen. Nå vi kommer dit skal vi bo i leiligheten vår noen dager, før jeg drar videre på en camp i Litauen, mens resten av familien blir igjen i Spania.

Dere kan følge sommeren min er snap: juliebjerkaas

Nå s et det på tide å spise middag.