innlegget inneholder reklame

Hei!

I dag fikk jeg endelig tid til å gå til frisøren. Det var utrolig godt og få tatt etterveksten igjen. Jeg gikk selvfølgelig til den samme frisøren som jeg alltid gjør "Hairdresser_ks". Hun er utrolig dyktig og jeg har aldri vært så fornøyd som jeg er når jeg kommer derfra. Hairdresser_ks ligger inne på duofrisør som ligger i Skippergata 41 i Kristiansand, utrolig sentralt og greit:) Det er så koselig å komme inn dit, flotte lokaler masse positive folk,som gjør at du føler deg virkelig velkommen. for meg er det også en utrolig avslappende atmosfære som gjør at jeg virkelig føler meg hjemme der.

På onsdag skal Duofrisør være med på arrangementet "Gadefest i Skippergada" ! Jeg anbefaler alle som har mulighet til å komme til Skippergada onsdag 21. Juni fra kl. 15-20. Det kommer til å bli utrolig gøy. Håper på å se dere der<3

Design bloggen din - velg mellom mange ferdige maler på Nouw, eller lag din egen – pek og klikk - klikk her!

God morgen!

I går kveld kom jeg hjem igjen fra Bergen. Jeg har hatt det utrolig fint, og det var så koselig å møte vennene mine igjen<3

Vi har virkelig hatt det gøy, vi har spist god mat, slappet av på cafe, og så har vi shoppet litt. Jeg fikk også være med å trene på HILL, danseklubben i Bergen, det var topp. Jeg savner dere i Bergen allerede, skulle gjerne vært det litt lengre, men får håpe det ikke er så lenge til vi treffes igjen.

Planene min idag er å få pakket ut av koffertene, og så skal jeg trene. I ettermiddag skal jeg på fotoshoot. Temaet er #sommer. Det ser jeg frem til. Været i dag er supert, så jeg glede meg kjempemye.

Nå håper jeg bare at været holder seg så fint gjennom hele dagen:)

God Søndag!

God morgen!

Som dere sikkert vet er jeg i Bergen. Jeg bor hos bestevenninna mi Mathea:) I går dro vi til sentrum og kikket litt i butikkene, før trening. Etter trening dro Mathea, ei annen venninne Lydia og jeg hjem til Mathea igjen.

Vi hadde det utrolig koselig. Da vi kom hjem hadde mammaen til Mathea lagd en kjempegod pizza. Det er seriøst den beste pizzaen jeg har smakt!

Senere på kvelden hadde vi boblebad. Vi koste oss med jordbær, som vi dyppet i smeltet sjokolade, vi kuttet opp vannmelon .og i tillegg hadde vi is. Det var så utrolig deilig og kjempe koselig.

Her kan dere se noen bilder fra kvelden vår.

Hei,

Hvordan går det?

Jeg beklager at jeg ikke har vært så aktiv her i det siste, men det har vært en veldig hektisk periode med eksamener trening, og konkurranser. Heldigvis begynner ting og roe seg litt nå.

I dag reiste jeg til Bergen for å besøke ei venninne. Flyet jeg skulle ta hadde avreise 09.05, så da tenkte jeg at det passet perfekt om jeg dro hjemme fra 07:40. Det tar i utgangspunktet 20min og kjøre til flyplassen hjemmefra, så da tenkte jeg at jeg hadde god tid.

Men selvfølgelig skulle det være verdens lengst kø, akkurat i dag når jeg skal reise. Jeg stor 2 timer i kø fra vågsbygdsenter og til byen, som det egentlig bar tar 5 min å kjøre.

Det endte opp med at jeg ikke rakk flyet, og jeg måtte drive å styre i bilen med å få byttet til et senere fly. Jeg må innrømme at jeg ble utrolig stresset der jeg satt. Å miste fly er noe av det verste jeg vet, det er så utrolig irriterende og det blir så mye ekstra styr.

Heldig vis gikk det bra til slutt, og jeg har nå kommet meg til Bergen!

(innlegget inneholder reklame lenker)

Sommeren nærmer seg og det mye som skjer for mange av dere; sommer fester, bursdager, avslutninger og mye mer. Så idag tenkte jeg å vise dere en super fin og enkel hårfrisyre som passer til alle anledninger. I denne videoen har jeg brukt stylingverktøyet "Easy wave" fra Babyliss. Jeg ble overrasket over hvor enkelt det var å få til nydelige bølger med denne bølgetanga.

KJØP "EASY WAVE" FRA BABYLISS HER:

Produktene til Babyliss kan du få kjøpt hos en rekke forhandlere. blant annet hos Ellos, Elkjøp og Power.no. Så det er lett tilgjengelig for de fleste.

GIVEAWAY!!

Nå kan du også vinne "Easy wave" fra Babyliss! Det eneste du trenger å gjøre er og fortelle meg hvilken anledning du ville brukt stylingverktøyet i og hvorfor akkurat du bør vinne det og du er med i konkurransen!