Hej! Klockan är sent på kvällen här och vi har avnjutit en god middag på en resturang vid havet.
Idag har det vart såå bra väder, så nu är vi lagom brända och bruna. Något som jag gillar här i thailand är att dom säljer så mycket vid stranden. Både frukt, majskolv och bananpannkaka etc.. Så det vi gör är väll att bada, sola, kicka boll och äter otroligt god mat samt dricker gott.

Efter en helt felfri flygresa utan turbulens och att tiden gick så snabbt så är vi äntligen framme. Det tog oss dock 3 timmar från att vi landa till att vi hade checkat in på hotellet. Men vi gick ner till havet på en gång då det fortfarande var ljust ute, tog oss en klassisk pad thai som middag och sen gick vi och kika i den lilla staden.
Klockan är bara kvart i 8 här men vi är såå trötta då vi inte fick många timmars sömn på planet. Så nu ska vi sätta på en film och sen sova. Kram!.

Jobbade till 18, sedan skyndade jag mig hem till mamma då vi skulle kolla på håkan. Vi köpte biljtterna i veckan men då stod det att det var skymd sikt. Men vilka platser!!! Jag tycker våra platser som vi hade var bättre än att sitta rakt framför scenen, då vi kom närmare.
Men vilken konsert!! Hade faktiskt inga förväntningar då jag redan har sätt honom så många gånger och på ullevi vilket var helt magiskt. Men att se honom i en arena och att man satt så nära scen var så bra.
Bästa av allt var när han gick på på läktaren och ställde sig bredvid mig och mamma! MAAYgaad vad jag smällade av.

Om ni vill se videon så gå in på min instagram där den ligger uppe.

​Hejsan på er!

Det har gått ett bra tag sedan jag uppdaterade er. Har haft fullt upp konstant hela tiden, jobbar oerhört mycket hela tiden. Men nu är jag inne på min sista vecka för redan nu på fredag åker jag till Thailand!! Äntligen så får bara jag och Emil åka iväg långt bort, inte tänka på jobb utan bara att få njuta av sol och värme. Ska bli så underbart skönt.

Idag är jag ledig och håller på att tvätta för fullt, samt städa. Har vart på apoteket och köpt mediciner för 200kr vilket kan vara bra att ha med sig. Ska försöka packa, hämta mitt pass då jag var tvungen att skaffa nytt för mitt skulle gå ut i Februari.
Jag tycker det är så mycket mer man måste planera innan man ska åka iväg på en resa nu när man bor själv. Som att tömma kylen, städa, ingen tvätt osv... haha.

(Jag har nu alltid en kopp te i handen, haha!. )
Har blivit förkyld, så vill bli så frisk som möjligt så snabbt som möjligt.
Idag när jag vaknade så snöa det ute!, så himla mysigt. Älskar snön och vintern så är på riktigt myshumör. Har tänt massa ljus i lägenheten och ligger i soffan och kollar på så mycket bättre. Tittar på Freddies avsnitt.. ett av de bästa hittills!<3

När Emil kommer hem så ska vi åka förbi Allum och sen vidare in till stan för att fira pappa som fyllde år igår!!. Världens bästa och finaste människa<3

En ny frisk, blommig doft som jah fick med mig hem från jobbet. Såå fin!!

Godmorgon på er! Vaknade upp själv idag då Emil jobbar till 4. Men igår hade vi en god stor frukost tillsammans, sen spenderade jag dagen igår hemma hos mamma med henne. Senare på kvällen kom pappa hem så åt vi en god middag tillsamman, var så längesen jag var med dom själva.

Jag får se vad denna dag har att erbjuda, men blir middag ikväll och på dagen ska jag ta det lugnt för Känner mig lite små sjuk och det hinner jag inte med!

Min fina hämtade upp mig efter jobbet och nu håller han på med maten. Han är nu ledig två dagar och när han börjar jobba igen så går jag på min ledighet..
Idag kom äntligen "dofttorget" upp på Åhléns, nu har vi maassor med olika doftpaket, så himla fina!.
Sista jobbdagen är för mig imorgon, sen äntligen har jag jobbat mina 6 dagar.

Nu ska vi avnjuta kvällens middag, lite vin, och kolla på Bron!! Vi har två avsnitt kvar och vill inte att serien ska ta slut, den bästa serien har jag sett och antagligen kommer att se.
Kram på er!.

Godmorgon. Börjar kl 12 idag med och slutar 19, då underbart med sovmorgon.
Tog mig en good smoothie och en macka till frukost, nu ska jag börja fixa mig och sedan åka in till stan.
Jag kommer jobba enormt mycket innan vi åker i början av december. Kram.

Alltså bästa!. I lördags kväll så jobbade både jag och Emma på Åhléns. Jag stängde vid 18 och efter det tog vi bilen hem för att fixa oss för kvällen. Vi var tillbaka i stan vid halv 10 tiden och satte oss och Emils vänner på the pelican och vad där tills vääldigt sent. Slutade med ett besök på Lasse på heden och en taxi resa hem.
En väldigt go aw för mig och Emma som var uppe tidigt och jobbade söndag igen.