Här kommer en blogg från när jag Alice och Wilma flög till Alicante! :)

På flygplatsen påväg hem från Palma köpte jag en ny flarra av en av mina favorit parfymer<3

Ikväll har vi sista kvällen här i Palma och är så glad över den här resan och så tacksam för en så nära relation med mamma och mormor❤️

Har det så himla bra här nere! Jag är dålig på att skriva vad vi gör har jag märkt men det beror på att jag gör ett försök till en liten semester vlogg! Tycker det är så himla kul att klippa ihop videos så ska prova det där med youtube.

Igår åt vi middag på "La Perla" i Santa Catalina. Jag förstod verkligen hypen sekunden jag tog förstatuggan. Så sjukt god mat och grym service! Miljön var så mysig också, det var som att vara hemma hos någon på middag. Jag tog Tryffel risotton med scampi som var magisk och mamma och mormor åt en varsin saffrans pasta med scampi. Till maten drack vi supergott vin och vi avslutade med deras "grand finale" med massa olika efterrätter! Även dem var sjukt bra. Tipsar verkligen om att gå dit om ni är i Palma nån gång!

Härom dagen innan jag gick på semester så drog jag och mina kollegor till Wienercafeet på afternoon tea! Det var så trevligt att sitta ute och dricka bubbel och käka scones och andra sötsaker. Sjukt hur mätt man vart på allt! Senare drog jag Louise, Schyler och Malin till Strandvägen 1 och drack lite drinkar och till sist till riche. Jätte mysig kväll och underbara flickor!❣️

Vi sprang in i en svensexa och mormor skulle självklart va med på en bild!

Lunch på "The living room" inne I Palma stad.

Mamma hjälte kirrar vatten!

Idag har vi varit hurtiga och gått in till Palma stad i 35 graders värme. Det var kämpigt men till slut kom vi in till smeten och satte oss rätt snabbt på en nyöppnad resturang som visade sig vara startad av 3 svenskar! Det var halv bra mat med dåligt innehåll i salladen tyckte jag men nyttigt iaf :)) Sen kollade vi lite i affärer. Mormor hittade en piké på hennes favvoaffär Lacoste och jag en jacka på Zara. Sen var vi tvungna att ta taxi tillbaka till hotellet då mamsen skulle på massage. Sen dess har jag legat i sängen och pratat med min bästa Livan och planerat min födelsedag och hur jag ska fira den. Älskar att planera och är inne och kollar dekorationer på partykungen och försöker bestämma tema!🎉

• Resor

Känner verkligen lugnet av att vara här! Så himla nice att bara få ta allt som det kommer. Vi käka frukost bufe imorse vid 9 och sen la jag mig vid poolen och läste min nya bok och solade en stund. Sen drog hurtiga jag till gymmet! Trodde verkligen mina saker skulle ligga i väskan hela resan men najj najj! Nu ska vi ner och käka middag! Ha de bäst, ciao!

Utsikten från vårat hotellrum.

En bild från middagen, mamsen och mormor drack lite rötjut. Själv var man sugen på en kall cola och vart kallad "niño" resten av middagen vilket är barn på spanska :))

Så fin solnedgång.

Framme på Mallorca, Palma<3 Hann vara hemma 10 dagar innan jag, Mamma och Mormor åkte hit för att koppla av lite. Älskar verkligen Palma, det är en blandning av allt verkligen! Både stad med shopping, nattliv(inte för att jag lär slå klackarna i taket med mamma och mormor) och mysiga cafer och resturanger och på samma gång mysiga stränder och nice beachclubs. Känns så skönt att få komma hit och ha kvalle tid med mina favoriter.

• Resor

Emelie och jag har haft den lugnaste dagen idag. Vi tog sovmorgon till 1 och käka frulle på hennes altan och efter det la vi oss i soffan i matkoma. Vi såg dokumentären "What the health" den var riktigt intressant och både jag och Emelie är sjukt lätt påverkade av dokumentärer så efteråt vart vi så taggad på att bli veganer :') nån timme efter kom Johanna och Isa och vi köpte sushi. Höll länge! Älskar verkligen dem tjejerna vi har alltid så kul ihop! Nu är jag hemma efter ett dygn med mitt allt och ska ta en dusch och gå och lägga mig! Grym måndag