Idag har vi besökt staden Lindos. Det var en jävla massa backar att gå i och väldigt komplicerade vägar eftersom de låg vid bergen.
Vi gick och kollade lite i staden och sedan tog vi oss ner till en strand där vi låg och solade resten av dagen.
Nu har vi nyss käkat och sitter i receptionen med mobilerna och är sociala haha.
Imorgon blir det antagligen bara att ligga vid poolen eller stranden, kram på er!

Idag har vi hyrt bil och åkt till Anthony Quinn beach, vilket är en väldigt fin strand, och nu ikväll åkte vi in till Rhodos stad och käkade & gick runt och kollade i butikerna, mysigt. Slänger upp lite bilder här nere.

Idag har vi legat vid stranden & solat och badat hela dagen, gick även till gymmet och tränade ett hårt pass med Hannah.
Nu ikväll käkade vi på hotellet och sen drog vi ut mot ett litet centrum en liten bit ifrån hotellet, där gick vi och kollade lite & sen satt vi oss på en bar och drack goda drinkar.
Imorgon ska vi hyra bil och utforska Rhodos, kramisar!

Nu är vi äntligen på Rhodos! Vi kom fram till hotellet vid 12.30 tiden i förmiddags och de är verkligen super fint, fräscht och stort, älskar det!
Idag har vi legat i solen & sen bara slappat på rummet, för vi alla var väldigt trötta.
Kom nyss tillbaka efter en promenad runt hotellet & stranden och ska strax gå in och sova.
Ska försöka uppdatera så mycket jag kan i veckan, kram!

Denna dagen har bestått utav att packa & fixa inför semestern imorgon. Känns så underbart att äntligen komma iväg ifrån tråkiga Sverige & få lite sol i stället, har kollat vädret och det ligger runt 30 grader nu, så najs!
Så inatt ska vi gå upp runt 02.30 för att åka till flygplatsen. Vi hörs antagligen när jag är framme på Rhodos, kram på er!

Igår och idag har jag varit ledig ifrån jobb, skönt!
Så igår drog jag, Tova & hennes kille över till Danmark för att festa, dock var de inte särkilt kul så vi drog hem igen runt ett.
Idag har jag för de mesta bara tagit de lugnt. Var en sväng på väla med Elin innan, vi kollade bara runt lite, köpte ett nytt liquid lipstick ifrån nyx, super fin färg!
Nu ikväll har vi käkat pizza & följde med Hannah in till stan för hon skulle hämta sina nycklar.
Imorgon är de jobb igen, men sen är de äntligen helg & inte nog med det så åker vi till Rhodos på söndag! De ska bli vääldigt skönt!
Puss & Godnatt!

Läppstiftet jag köpte

Idag har de inte hänt jätte mycket. Jag är så enormt förkyld så orkar egentligen inte hitta på så mycket. Men jag & Elin tog tåget in till Ängelholm innan idag och satt oss på ett café & käkade glass, mys! Sen tog vi tåget hem igen efter typ 2 timmar kanske. Nu är jag hemma igen & har nyss käkat. Blir nog bara att kolla någon film och försöka bli frisk nu ikväll.

Igår var det midsommar och det firades väl. Först fira vi här hemma med familj, släktingar & Elins familj. Vi käkade god mat & hade lekar. Sen runt 20.00 stack vi till Nyvång på en fest och kom sen hem därifrån runt 01.30 inatt.
Jag är lagom trött idag & orkar inte ta mig upp ifrån sängen, så kommer nog spendera resten av dagen här, haha. Måste dock städa rummet..
Hoppas eran midsommar också var bra, puss!

Igår jobbade jag till 15.30 & efter de tog jag bussen till väla och träffade saknade Anita. Vi gick där i typ tre timmar och shoppade & snackade en massa, mysigt. Kom hem runt 20.30 & då stack jag ut och träffade Elin & Tova, vi satt oss på skolan och pratade ut om en massa saker, så skönt!
Vi sov hos Tova inatt så kom nyss hem och nu ska jag fixa mig inför midsommar firande med släkten & Elins familj, och sen fest ikväll, är så taggad!

Igår blev de en liten roadtrip till emporia med Elin, köpte bara en kjol & en tröja (lägger upp bild i ett annat inlägg). Efter emporia åkte vi till Landskrona för att träffa några kompisar, vi typ satt mest & snacka och gick rundor. Sen kom vi hem igen runt 22.30.
Idag har de varit jobb sen 7 imorse och slutade 15.30. Är helt slut nu, & ser inte jätte mycket fram emot att jobba onsdag & torsdag också, haha.
Men nu ska jag ta de lugnt resten av kvällen, hoppas ni haft en bra dag, puss!