Igår efter morgonskiftet fixade jag mig ganska snabbt och körde iväg mot närpes och eddies villa där filicia hade sommarträff. Där gjordes allting som hör sommarfesterna till, en rolig kväll med trevligt gäng!

Efter helgen blev det 4 dagars jobb och så var jag ledig fredag igen. Efter jobbet i torsdags åkte jag raka vägen till vasa. Där var också jessica, tessa, hanna och julina så hann träffa dem snabbt och gå i lite butiker. När fredrik slutade jobbet fixade jag hamburgare och så tog vi det lugnt innan vi for på bio, jag och pojkarna. Nya spiderman kollade vi, tyckte den var riktigt bra! Efter bio somnade vi ganska snabbt. Fredagsmorgonen började med hotellfrukost tillsammans med saknade emelie. Satt där och diskuterade om allt möjligt. Innan jag åkte till lappfjärd igen gick jag i butikerna och visst fick jag med mig något hem, även denna gång. Åh saknar nog vasa, ska bli skönt att börja skolan igen hehe.

Denna vecka har gått otroligt snabbt, förra helgen var det tomatkarneval och jag var ledig. Fredagskvällen spenderades hos nadja och simon på förfest med ett gäng trevliga människor och sen tog vi taxi in till centrum. Blev inte en så lång kväll för mig eftersom jag var så trött från jobbet men endå en lyckad kväll. Lördagen började med sovmorgon och därefter for jag med mamma och pappa samt farbror och hans sambo och åt till red&green. Sen följde jag med pojkarna som skulle och simma. Sedan stod fotismatch på schemat innan det var dags att börja förfesta hos fredrik. Även ellinor och julina kom till fredrik så det var skojj! Resten av kvällen spenderades i tältet, en bra helg hade jag helt enkelt!

Idag har fredrik och jag varit hela 3 år med varandra. Imorgon jobbar jag kort dag så då ska jag köra iväg till vasa och hälsa på honom och vara där till fredag när jag är ledig. Ska laga god mat och gå på bio iallafall så inte några stora saker men alltid något.

Jag har haft en riktigt mysig helg fast jag har jobbat sju till tre båda dagarna. I fredags när jag var ledig träffade jag upp nadja på red&green för mat och prat. Därefter var vi till arom dit jojjo också joinade. I lördags när jag slutade åkte jag direkt till villan och njöt av solen. Bakade en tårta, åt god mat och var till jungman på en med flickorna. Idag åkte jag också till villan efter jobb och tog det bara lugnt. Nu ska jag se serie på ipaden innan jag somnar till duggandet på villataket. Myyys

Hejsan! Denhär veckan har bestått av jobb från måndag till torsdag men idag är jag ledig vilket är perfekt eftersom vädret är toppen. Har just ätit frukost och nu ska jag gå ut och njuta av solen. Mamma och pappa har också kommit hem från en vecka i kroatien så skönt att det är något liv i huset igen. Tråkigt att va ensam en hel vecka i ett tyst hus haha. Imorgon börjar ett 7 dagars arbetspass så idag ska här njutas! Ha ett bra veckoslut allihopa!

Midsommaren kom och gick, i fredags var jag med robin och sabina hela dagen eftersom de kommit hem från sverige. Så kul att umgås med dem igen! Sen körde jag iväg till fredriks föräldrars torp, där dom bjöd på drömmig tårta. Sen gjorde jag och fredriks mamma och mormor blomkransar. Efter det körde vi iväg till patrik där resten av fredriks gäng var. Umgicks med dem en stund innan det var dags att åka hem för att orka med morgonskift på lördan.

Efter jobbet på lördan vilade jag en stund innan jag packade för att åka till villan. Dit kom sen en hel del folk och firade midsommar. Trevligt trevligt!

Några bilder från förra veckan, jag ha solat, chillat på villan med julina, varit och sett på match till töjby, varit en snabbvisit till vasa och i lördags hade vi hyrt en badtunna, så vi badade med tjejerna. Trevlig kväll blev det och tur med vädret hade vi. Nu har en ny vecka börjat och idag har jag varit ledig. Har mest tagit det lugnt och ikväll har jag varit på glass.

Alla kvällar gick vi som sagt ut och åt till olika restauranger. Dom flesta vi åt på var vi riktigt nöjda med. Bäst tyckte vi om en restaurang som såg ut som en trädgård, mysigt! Nästsista kvällen var det dock grekisk afton på hotellet så vi åt där då. Marcus tog en hel del gopro bilder, sista bilden är på sanne haha. För det mesta var det riktigt fint väder, en dag var det mulet så då var vi till staden Chania. Annars är jag riktigt nöjd med resan, bra sällskap och bra väder!

En dag bestämde vi oss för att hyra en bil och köra till elafonissi, som är en populär strand, den låg ungefär 60 km bort och vägen dit var väl si sådär haha. Man körde högt uppe i bergen hela tiden och för det mesta fanns det inte något staket och på vägen rymdes just och just bilen. Fin utsikt var det iallafall, dock får man ju aldrig det lika fint på bild. På stranden låg vi mest i solen och vissa snorklade. Vattnet var tyvärr ännu ganska kallt denhär tiden på året men det gick nog när man varit i en stund. Vägen tillbaka trodde vi var bättre eftersom vi skulle ta kustvägen men nej. Den var ännu värre och kurvigare haha. Nåja vi kom iallafall tillbaka till platanias efter många om och men.