Vi har haft överraskning för jessica och julina som snart åker utomlands på utbyte. Vi var ALLA 8 samlade fö engångsskull i sommar. En fin kväll med bästa vännerna med mat, bastubad och förstås massvis med skratt. Lånat två sista bilderna av julina och ellinor.

Det har varit lappfjärdsdagen och lavadans. På fredan var vi först och åt till red&green och sen kollade vi på laffjöl games i regnet. På lördan jobbade jag och efter många om och men åkte jag ut på lördagskvällen. Förfestade hos jessica innan vi cyklade till lokalin där det vara lavadans. På söndan jobbade jag kvällsskift.

Har faktist varit otroligt dålig på att fotografera vad jag gjort denna sommar. Har för det mesta jobbat och blivit fast i game of thrones (som jag först inte alls hade tänkt börja kolla på). Har också varit till vasa och hälsat på fredrik när jag varit ledig någon dag. Denhär helgen har jag jobbat och idag har jag varit ledig. Så efter jobbet igår åkte jag till vasa. Hann också träffa emelie snabbt idag.

Nu väntar fem sista dagarna av sommarjobbet och på söndag bär det av utomlands en vecka med emelie, martina och nadja. Kämpa på sista jobbveckan!

Efter marknadhelgen jobbade jag fyra dagar och så var jag ledig tre dagar. Så efter jobbet på torsdag körde jag iväg till vasa. Där träffade jag upp julia, gick i några butiker, var till stenhaga, var till faros och myste förstås med min fredrik. På lördan åkte vi iväg till powerpark och hade en kul dag där.

Direkt vi kom hem från powerpark åkte fredrik och jag till adelinas villa. Där blev det bland annat kubbspelande, njutande av kvällssolen och en hel del skratt. Riktigt fin kväll!

Det största som händer på hela sommaren eller året? i kstad är förbi, nämligen sommarmarknaden. Jag var faktist ledig både lördag och söndag. Så efter många om och men blev det endå att fara ut på fredag. Började hos mårten och sen for vi till olivia, därefter till tältet. Avrundade kvällen vid 1 tiden för att orka lördag också.

Efter att jag vaknat upp på lördag åkte jag nästan direkt till marknaden med jessica och philip, gick runt där några varv innan det var dags att åka hem och förbereda inför kvällen. Fixade lite småplock och bål innan folket började rulla in till mig. En perfekt förfest med trevligt folk och fint väder blev det. Klockan nio kom taxin efter oss och så for vi och tog ut förköpsbiljetten och dom som inte hade biljett köade till tältet. När alla fått biljett fortsatte vi mellanfesta hos julina innan vi begav oss till tältet igen. Där spenderades resten av kvällen, lite yrande runtom på torget också som vanligt.

Igår efter morgonskiftet fixade jag mig ganska snabbt och körde iväg mot närpes och eddies villa där filicia hade sommarträff. Där gjordes allting som hör sommarfesterna till, en rolig kväll med trevligt gäng!

Efter helgen blev det 4 dagars jobb och så var jag ledig fredag igen. Efter jobbet i torsdags åkte jag raka vägen till vasa. Där var också jessica, tessa, hanna och julina så hann träffa dem snabbt och gå i lite butiker. När fredrik slutade jobbet fixade jag hamburgare och så tog vi det lugnt innan vi for på bio, jag och pojkarna. Nya spiderman kollade vi, tyckte den var riktigt bra! Efter bio somnade vi ganska snabbt. Fredagsmorgonen började med hotellfrukost tillsammans med saknade emelie. Satt där och diskuterade om allt möjligt. Innan jag åkte till lappfjärd igen gick jag i butikerna och visst fick jag med mig något hem, även denna gång. Åh saknar nog vasa, ska bli skönt att börja skolan igen hehe.

Denna vecka har gått otroligt snabbt, förra helgen var det tomatkarneval och jag var ledig. Fredagskvällen spenderades hos nadja och simon på förfest med ett gäng trevliga människor och sen tog vi taxi in till centrum. Blev inte en så lång kväll för mig eftersom jag var så trött från jobbet men endå en lyckad kväll. Lördagen började med sovmorgon och därefter for jag med mamma och pappa samt farbror och hans sambo och åt till red&green. Sen följde jag med pojkarna som skulle och simma. Sedan stod fotismatch på schemat innan det var dags att börja förfesta hos fredrik. Även ellinor och julina kom till fredrik så det var skojj! Resten av kvällen spenderades i tältet, en bra helg hade jag helt enkelt!

Idag har fredrik och jag varit hela 3 år med varandra. Imorgon jobbar jag kort dag så då ska jag köra iväg till vasa och hälsa på honom och vara där till fredag när jag är ledig. Ska laga god mat och gå på bio iallafall så inte några stora saker men alltid något.

Jag har haft en riktigt mysig helg fast jag har jobbat sju till tre båda dagarna. I fredags när jag var ledig träffade jag upp nadja på red&green för mat och prat. Därefter var vi till arom dit jojjo också joinade. I lördags när jag slutade åkte jag direkt till villan och njöt av solen. Bakade en tårta, åt god mat och var till jungman på en med flickorna. Idag åkte jag också till villan efter jobb och tog det bara lugnt. Nu ska jag se serie på ipaden innan jag somnar till duggandet på villataket. Myyys

Hejsan! Denhär veckan har bestått av jobb från måndag till torsdag men idag är jag ledig vilket är perfekt eftersom vädret är toppen. Har just ätit frukost och nu ska jag gå ut och njuta av solen. Mamma och pappa har också kommit hem från en vecka i kroatien så skönt att det är något liv i huset igen. Tråkigt att va ensam en hel vecka i ett tyst hus haha. Imorgon börjar ett 7 dagars arbetspass så idag ska här njutas! Ha ett bra veckoslut allihopa!

Midsommaren kom och gick, i fredags var jag med robin och sabina hela dagen eftersom de kommit hem från sverige. Så kul att umgås med dem igen! Sen körde jag iväg till fredriks föräldrars torp, där dom bjöd på drömmig tårta. Sen gjorde jag och fredriks mamma och mormor blomkransar. Efter det körde vi iväg till patrik där resten av fredriks gäng var. Umgicks med dem en stund innan det var dags att åka hem för att orka med morgonskift på lördan.

Efter jobbet på lördan vilade jag en stund innan jag packade för att åka till villan. Dit kom sen en hel del folk och firade midsommar. Trevligt trevligt!