Förra torsdagen åkte jag och 3 andra tjejkompisar till Gotland. Jag hade kvällen innan varit hos en kompis och druckit lite cava så hela resan började med att jag var lite bakis... Vi kom fram till Gotland vid 3 tiden, handlade mat och besökte systemet sedan åkte vi till stugan. Jätte mysig resa, på fredagen tog vi en promenad till Tofta strand där vi gick på stranden och tog lite härliga bilder. Det var kallt och blåsigt men det var de värt, riktigt fin utsikt fick man se.

Vi åkte där efter till Vibble för att handla mat och på vägen tillbaka åkte vi förbi Högklint där man kunde se hela Gotland. Vi var där ca 15 min innan det blev för kallt sen sprang vi tillbaka till bilen.

Efter Högklint kände vi oss inte riktigt klara så självklar när Pippihuset låg ca 5 min därifrån så skulle vi dit.

Först när vi kom fram så stod vi bakom grinden och så såg man huset på ca 100 meters avstånd, vi tog lite bilder och tänker där efter åka tillbaka till stugan... Vi gick till bilen och såg en dörr som vi sprang och ryckte i för att se om det var öppet vilket vi egentligen inte trodde men av någon anledning var det olåst och vi springer runt där inne helt ensamma och har tillgång till allt kul man kan hitta på i hela området. Piratskepp, slänggunga och mycket mycket mer.

Vi blev som barn igen och lekte med allt innan vi hörde en bil och rusa ut därifrån vilket var synd för vi kände oss inte helt klara men aja bättre än inget.

Utan att tänka på det imorse ser jag nu att min matlåda (som inte är med i bilden) mina hörlurar, mina skor, min tröja och min vattenflaska har exakt samma färg.

Kan inte ljuga och säga att jag inte gillar rosa men inser nu att det verkligen syns, inget negativt alls.

Jag vet att de finns andra färger men ni vet känslan när man hitta en speciell färg som passar en lite extra bra, då vill man ha alla kläder i den färgen, så är det med mig och rosa.

Vad tyckte ni? Sett alla avsnitt och det är så bra. Håller tummarna att en säsong 5 kommer och att den kommer snart.

Har alltid varit besatt av ansiktsmasker och liknande, känslan att få en mjuk och ren hud. Men senaste året har det varit mycket snack om blackheads (pormaskar) enda sens några i USA släppte en svart ansiktsmask har jag blivit besatt att inte ha pormaskar.

Så 1 gång i veckan kör jag med den masken och då och då använder jag mig av Nivea pore strips. Nu finns det en del som är känsliga mot detta så kommer ej Länna ut några bilder.

Kan verkligen tipsa om den, såg en tjej på pinkroom som la ut en bild på när hennes pappa (bergsprängare) hade använt den och kan lova att den gjorde skillnad på honom.

Det gör lite ont att ta bort det men med tanke på vad den gör för skillnad så är det värt de! Har hört rykten om att man kan få stubb eller att håret som rycks bort växer ut som mörka hårstrån men absolut inget jag märkt av och jag gör detta 1 - 2 gånger i veckan.

Efter två långa dagar med lite sömn har jag äntligen fått sova ut! Igår var vi ute och åt middag jag och familjen med faster. Super mysigt, vi var på djurgårdsbrunns världshus, jag körde så blev en Fanta för min del. Vi fick 5 rätter men jag fotade bara tre stycken av någon anledning? Nu ska jag iallafall ta mig upp ur sängen, tyckte inte jag sovit så länge först kl var bara 11:30 när jag vakna men fatta efter ett bra tag att den egentligen är 12:30 så nu ska jag upp och göra lite frukost/lunch.