Header
View tracker

Hej på er! Har inte uppdaterat på ett tag men det är väl inte kul att läsa om ingenting. Jag var ute och nattåkte lite bil och hade trevligt med ett par vänner så jag blev kvar i sängen lite längre än jag brukar :) så nu ska jag äta någonting och göra mig i ordning så får jag se vad som händer sen! Puss och tusen kramar!

Design your blog - select from dozens of ready-made templates or make your own; simply “point & click” - click here!

Likes

Comments

View tracker

Nu sitter de på! vad tycker ni?:) själv är jag jättenöjd, älskar träningskläder med attityd! så vet ni någon bra hemsida länka på. jag har medium och kom i de dom var bara lite tajta. om man inte vill att de ska sitta jätte tajt kan man ta l men själv är jag nöjd med m.

Här kommer lite bilder.

Likes

Comments

View tracker

hej på er! jag ligger fortfarande i sängen är helt nyvaken. när jag kommer upp ska jag gå ner och hämta mina fina nya träningsbyxor som kommit, senare ska jag åka ner till stan och hämta ut biljetter för månadens medlemskväll på sf. ikväll vid sex har vi ett aloe vera event där vi har fina erbjudanden, berättar om produkterna och en massa skoj, kommer med bilder från det senare i ikväll :) . sedan blir det väl det vanliga, träning, en film kanske får se vad kvällen har att erbjuda. puss och tusen kramar!

Likes

Comments

Hallå! Vad har hänt idag?:) själv har jag varit ute och fixat lite, träffat mamma, kollat på film och lite så. Satt och kollade runt på träningskläder och kände att jag behövde ett par nya då mina börjar gå sönder. Vad tycker ni

HISS ELLER DISS?

Likes

Comments

Hej på er! Vill ge er ett jättegott och jättebra tips på kvargpannkakor!

DU BEHÖVER

100g naturlig kvarg
2 ägg
1 tsk bakpulver
Vatten

Så här gör du!

Blanda allt i en bunke och vispa ihop och stek!
Passar jätte bra med bär till.

Hoppas det smakar kram

Likes

Comments

Brukar inte skriva och rekommendera filmer så ofta men den här är ett måste. såg nyss en film som heter " jack of the red hearts" den får 10/10 den var verkligen helt underbar att se! och med ett bra budskap. filmen handlar om en tjej som är i ganska mycket trubbel med polisen och har tappat sin väg. Hennes syster går från foster hem till foster hem och hon vill göra allt för att dom ska vara tillsammans så hon ljuger om sin identitet för att få ett jobb att ta hand om en autistisk flicka på 11 år. det börjar med att hon inte bryr sig så mycket om denna flickan men med tiden så växer hon mer i hennes ögon. kan rekommendera den här stort! står absolut med på top 5 listan på bästa filmer för min del.

Likes

Comments

Hej på er! Idag är jag hemma från jobbet och kommer vara hela veckan, måste träffa en läkare på fredag och hoppas på att de godkänner till sjukskrivning. Som ni såg i rubriken så har jag nått som heter hypermobilitetssyndrom, ett lättare ord för det är överrörlighet. Det innebär att mina leder är mjuka och klarar därför inte av lika mycket belastning som de borde utan att jag får jätteont. Då kan ni tänka er barnskötare det sliter ganska rejält på lederna. Har jobbat där i ca 2-3 månader och mina leder har gett upp. Fortsätter jag med det nu kommer de bli värre än vad de redan blivit. Men jag kör på som vanligt med livet och försöker lista ut vad jag skulle kunna jobba med utan att få dessa problem. Puss och tusen kramar!

Likes

Comments

Jag har delat med mig av mitt tränings schema så jag tänkte varför inte hur jag lägger upp maten med:)

Jag börjar min dag med frukost vid ca: 05:30 och då äter jag oftast naturell kvarg med bär och kokosflingor. Men är det helg kan jag lyxa till det med kvarg pannkakor istället! är godare än det låter.

Sedan käkar jag lunch vilket oftast är på jobbet och då har jag med mig en matlåda och den brukar innehålla kyckling med sallad eller bara sallad med extra protein.

Eftersom jag ofta går sena dagar så kan jag bli hungrig bort åt eftermiddagen och om jag känner att jag måste kan jag ta en frukt.

när jag kommer hem brukar kvällsmat/middag innehålla kvarg och bär, men kan även blanda ihop det till en smoothie för att få lite omväxling. Då tillsätter jag vatten för den ska bli lösare.

Mitt intag om dagen ligger på ungefär 1237 kcal och även styrketräning (30 minnuter) 5/veckan och 3/veckan springer jag ca 30-40 minuter. Med detta så ska ja ungefär ligga på  - 1 kg/veckan

Hoppas detta hjälpte! Puss och tusen kramar!

Likes

Comments