Tjo!
I lördag fick man gå upp tidigt åter igen för att vi skulle till Ullared. Syrran kom & hämta mig & mamma kl 7.30. När vi kom dit fick vi slåss om en vagn & även stå i kö i 1,5 h för att komma in. Men jag & mamma åt frukost när syrran stod i kö. Var riktigt drygt. Vi gick där inne i flera timma & fett mycket folk var där allt så orka inte kolla så mycket men tog det jag visste att jag behövde. Vi fick äta mat oxå, jag åt lax med koktpotatis & romsås till det. Verkligen super gott. Hela vår vagn var full, hehe hörde lite kommentarer då & då & fick många blickar. Vi kom hem innan kl 19, så jag packade & sen åkte jag till pappa & åt kalkon. Mm gott var det verkligen. Hitta en tavla till pappa för det var farsdag igår så därför fick jag köpa de.
Kramisar

Tjenixen!
Ser ni vad det är?? Jo min fina studentmössa. Är så glad & lycklig att den har kommit & att den är så himla fin. Har nog aldrig sett en exakt likadan mössa som denna. Dock ser man knappt vad där står inne i den. Men där står "I made it 2018"
Känns verkligen som en lättnad över att ha den klar.
Kramizar 💕

Wehoo idag var dagen kommen!!
Upp med tuppen för att göra oss i ordning & vänta på taxin. Sen så mötte vi hela ligan på flygplatsen & checka in & gick igenom säkerhetskontrollerna. Sen gick flyget mot Istanbul & efter det blev det mot Köpenhamn. Var en ganska så dryg resa, hyfsat god mat, trevligt folk. Vi landade runt 16.45, tog en tid & gå av flyget, få resväskorna men när vi väl hade fått dem var det att ta tåget till Lund & där var dem flestas föräldrar. Who så gött & va hemma. Har äntligen fått min studentmössa är så jävla nöjd med den. Slänger upp bilder på den nån dag & även alla kläder jag köpt i Malta.
Puss & kram!!

Hejsan, var allt ett tag sen sist.
Men har hänt ganska mycket dem senaste dagarna innan hem resan. Dem sista dagarna var jag sjuk en dag, shoppa i Sliema & saint Julian, ätit massa god mat, sa hejdå till praktiken igår. Det var en liten sammanfattning av veckan. Resan har varit super & lärorik. Roligt äventyr men även en hemlängtan.
Kramis

Hej alla fina som läser min blogg!
Vill dela med mig om vad jag & nästa alla andra som åkte ner hit till Malta gjorde igår. Vi gick upp tidigt för att ta bussen till Sliema & sedan ta båten därifrån till Blue lagoon. 2h båtresa & det guppade som fan vi var så himla åksjuka på både dit & hem resan.. När vi var framme fick vi mat på båten, tacka gud för det!! Vi var på ön i ca 3h, sola, bada & tog fina foton. Vattnet var verkligen som i en film asså verkligen dog, så fint det var.
Ha det super, kramis😘

Tjenixen!
Idag när vi drog till skolan var det ändå fint väder, men innan vi sluta engelskan så börja det regna & jag hade bara shorts & T-shirt på mig.. Frös en del kan jag ju säga.
Men tillslut kom vi till shopping centret & köpte ett par jeans & en parfym från Zara.

Hej hej hallå.
Igår efter vi hade haft engelska så drog vi & käka, jag käka en wrap. Senare drog alla hem, jag bytte om & drog ut för att träffa pappa & Carina en sista gång innan dem åker hem. Så vi gick & kolla i butiker & sen när klockan börja närma sig fem så satte vi oss & åt mat. Riktigt gott var det. Efter det kolla vi i lite fler butiker som ligger på vägen hem till där jag bor. Sen så gick dem hem & jag med, så på kvällen drog jag & Carro ut & träffa dem andra oxå så satt vi där på en pub till lite efter kl 22.

Finns inte mycket & säga om låtarna jag älskar just nu men dem är bara så himla bra & grym text.

Hallå ni har väl inte missat??
Kiss and cry är verkligen en film jag älskar, man lever sig in i den & halvt ligger & gråter så bra den är. Det handlar om en tjej som går i skolan & hon hittar kärleken där men innan det så får hon cancer & ser ni den så får ni reda på resten😉

Fredag: Var riktigt segt att gå upp, bi tog något rosa på oss för det är Pink october som står för bröstcancer fonden så alla barnen skulle skänka 50 cent & alla skulle ha något rosa på sig. Barnen fick se en presentation & film om vad det innebär.
Efter skola blev det beachen & sen drog vi ut på kvällen & festa till kl 02🙊

Lördag: Fick äntligen sovmorgon igen. Vi mötte upp gänget & tog bussen till Sliema för att gå på "the point shopping mall" & även där träffa jag pappa & Carina så roligt. Dem beställde en resa hit för att vi skulle kunna träffas när jag var här. Så gick & kolla i butiker med dem. Fick en tröja, var typ det ända jag hitta, köpte den på mango. När alla drog hem stanna jag & Carro kvar & hängde med dem till hotellet & sen käka vi mat & sen åkte vi hem med taxi. Riktigt mysigt.
Vi drog ut sen efter kl 21 för att vi tog lite klubbrundor & rökte vattenpipa. Några folk från skolan åkte ner hit på semester så vi var med dem.

Söndag: Vi var uppe med tuppen slänga i oss frukosten för att sedan promenera till Pembroke & ta bussen med dem andra. Vi var så taggade för blue lagoon.. men när vi kom fram så sa dem att det var för höga vågor ute på havet.. Så vi bestämde oss snabbt att dra till Golden bay så vi fick en minibuss & drog dit. Så fint var det & vi fick ju lite färg oxå.
När vi kom hem så var vi så trötta så somna redan efter kl 9.

Hejsan!
Gick upp & gjorde oss i ordning igår & käka frukost med barnen. Efter frukosten drog vi till skolan, tar 25 min så vi måste gå ganska tidigt. Men det är ett bra motion pass iaf. Fick hjälpa barnen med en enkät som alla skulle svara individuellt på och en massa mer. Efter skolan gick vi hem & bytte om jag & Carro & sen gick vi till stranden & låg där ett tag innan vi skulle hem & käka. Köpte en kjol till i stan oxå igår så nu har jah en svart & en röd, hehe redo för julen nu ju☺️