vardagar, With friends

Igår träffade jag Sanna, Mike & Ina en stund på Le Pain för en fika. Vi sågs runt 12.00 tiden och jag stannade i ungefär två timmar för att sedan åka till jobbet. Var hemma ungefär 01 från jobbet igår och somnade direkt efter en lång lång dag!

Just nu: Vaknade nyligen, precis ätit godaste frukosten, ska in och duscha, packa och fixa mig inför jobbet. Efter jobbet, sleepover at Sanna.

Resor
Amerika december -15

I december 2015 gjorde jag en fantastisk resa, ett minne för livet där jag fick uppleva sjukt olika kulturer och miljöer. Resan började den 18e december med att landa på Miami Airport. Vi bodde på ett hotell precis mittemot Miami Beach så klockan 7 på morgonen, innan frukosten gick vi längs stranden och såg soluppgången. Vi var i Miami i cirka 4 dagar till att börja med, vi fick se och testa på deras uteliv, shopping och fina gator av levande musik. Det var 4 riktigt bra dagar.

Sedan så packade vi våra väskor för att åka till hamnen i Miami, och därefter åka en enormt stor kryssning som skulle ta oss till olika destinationer under en veckas tid.

På denna veckan besökte vi först Jamaica. Det var så härligt att kliva av kryssningen där och höra musiken som spelades, det var Bob Marley rakt igenom.

Efter Jamaica blev nästa stoppet Mexico. Där valde vi en aktivitet att bada med delfiner och strosa runt på gatorna.

Vårt sista stopp blev Cayman Islands. Där hade vi det bara härligt på stranden med bad och snorkling.

Efter dessa tre stopp var vi tillbaka i Miami i ett par dagar för att slutföra den sista shoppingen och det sista festandet innan vi återvände till kylig Sverige. Denna resan var fantastik då jag på cirka två veckor fick besöka så många destinationer och se så många olika kulturer. Jag fick pröva på olika upplevelser på varje ställe, oavsett om det var att bada med delfiner eller hänga på stranden så blev allt som en helt ny värld om på nytt. En liknande resa med andra destinationer skulle jag gärna vilja göra om igen!

Allt möjligt

Hej! Solen skiner och jag är på väg till jobbet. Avskyr verkligen de få soltimmarna man får under vintertid, fast snö är ju mysigt iallafall ❄️☀️

Senare kommer jag dela med mig utav en tillbaka blick från en resa jag gjorde förra vintern. Sitter själv och drömmer mig bort till värme och vita sandstränder just nu så kan bli härligt med en solig känsla på bloggen också!
Kram

Allt möjligt

Japp, jag är tillbaka igen! 😃
Efter över ett års paus från bloggandet är jag äntligen tillbaka igen. Det har hänt så sjukt mycket på ett år så det går inte att beskriva. Det har blivit jätte många utlandsresor, nöjen med vänner och nya inköp till garderoben. Även jag har väl förändrats haha.

Som om inte det vore nog har jag dessutom gått på bal, tagit studenten och skaffat mig ett jobb! Jag har så mycket bilder och videos att visa av mitt liv från det senaste året och jag vill självklart dela det med er också. Jag har tänkt att göra olika tb's med flertal bilder från olika händelser och upplevelser, samt fortsätta på ungefär samma sätt som innan med mina vardagar, tips av låtar, filmer med mera.

Just nu: Kollar på serie, Svartsjön och checkar Instagram på mobilen. Strax dags för läggdags och imorgon är det måndag igen, vilket innebär jobb. Jag har dock lyxen att få sovmorgon vilket jag ska ta vara på haha! Ha det kanon

-Jag på en mysiga gata i Mexico! Uppdatering om resan kommer.

bilder, With friends, Resor

Hej! Fredagen spenderades hos Joar på födelsedagsfest. Blev hemgång vid 1 tiden då jag och J skulle upp tidigt igår för att ta tåget till Danmark, eller Köpenhamn rättare sagt.

Vi har under gårdagen och idag endast strosat runt på gatorna och gjort lite inköp samt ätit riktigt god middag igår och brunch idag.

Tåget hem går om drygt 2 timmar så just nu tar vi det bara lugnt med lite film! Bilder från hela helgen finner ni här under ☺️👏🏼

- Bilder från i fredags

- Bilder från Danmark

bilder, With friends, vardagar

Hej! Helgen har vart kanon bra då den spenderats med fest på fredagen tillsammans med Sanna, Julle, Dennis och Joar. och lördag samt söndag var jätte lugna med Adam. Båt åkande i solen och flera flera filmer. Igår efter skolan blev det dessutom fika i stan med S & N, super!

Bilder bjussar jag på. 💁🏼☺️

With friends, bilder

Sov hos Sanna igår tills idag. Vi tog det bara lugnt och badade även jacuzzi, vilket var supermys. Skolstart idag, så dags att göra sig ordning och åka om ca 1 timma

bilder, With friends

Hej! Sista dagen av sommarlovet idag. Gårdagen spenderades med Gabbe, Christoffer och Anton och en hel del bad i poolen. Bilder syns under! ☀️🏊🏼

Party, With friends

Hej! Kanon lördag med Ellen, Wille & Gabbe på brygghuset. Blev några glas. Strax dags för läggdags då jag är riktigt trött efter jobb hela dagen!
Imorgon är det söndag och en härlig ledighet på en dag. Ska njuta och ta det riktigt lugnt. Kram💖