Mamma kom spontant här om dagen och fråga om jag ville med till Öland, nickade ja;-) Åkte med en gång och handlade ett litet mysigt 2-mannatält och åkte hit igår. Vi kom hit vid 21 så hann precis fånga solnedgången utmed vattnet, så himla fint och mysigt! Här blir vi kvar tills på fredag, och kommer förmodligen uppdatera varje dag fram till dess. Nu ska vi spela kort, höres<3

Halloj! Två veckors miss i uppdatering, tråkigt med tanke på att det har varit två roliga helger där det blev ganska tomt med bilder från min telefon:( Första helgen var midsommarhelgen. Min midsommar spenderades först med familjen och en del av släkten, med lite krocket och andra lekar sedan åkte jag och ett gäng iväg till Alex stuga där vi grillade, körde femkamp och sen partade halva natten. Vi hade jättekul, sov också kvar där och åkte hem dagen efter då det låg i Gävle. Lyckad midsommar<3

Resterande dagar har endast spenderats med vänner och familj! Tagit många fikor inne i stan, tränat och övningskört, typ. Haha, inte gjort alls mycket egentligen när jag tänker efter - men det har varit jätteskönt!

I helgen som var har det varit cityfestivalen. En av Västerås sommarhöjdpunkter kan man säga (massa artister kommer hit under tre dagar). Hade jättekul då jag väl va där, missade dock väldigt mycket kul då mina vänner både förade och efterfestade medan jag jobbade fram till 8/9 nästan varje dag på aroscupen. Fick se kapten röd, Norlie&KKV och viktigast av alla Oskar Linnros iallafall, så jag är la nöjd!

Imorgon ska jag träffa Clara ett tag fram tills kvällen då jag ska dra på min träning för första gången på någon månad. Och det är i princip dem planerna jag har för veckan faktiskt, för torsdag-lördag jobbar jag återigen fast denna gången ska jag sälja glass i ett stånd under summermeet, sinnes intressant haha! Ska försöka hålla uppdateringen vid liv, vi ses<3

Halloj! Igår kväll landade vi hemma i Sverige igen. Tänkte skriva "kalla Sverige", men till min förvånad så landade vi med bra väder - måste tagit med oss det hem ;P Har haft en jättetrevlig vecka verkligen, en bättre start på sommaren går inte att få. Tack Moa och våra farsgubbar för det<3
När vi kom hem hade mamma lagat mat åt oss och även Elias kom hit och umgicks! Han sov kvar, och vi vaknade hyfsat sent imorse, åkte då till stan där han bjöd mig på lunch, gos! Efter det gick jag hem till Ebba som jag spenderat resten av dagen med, fikat ätit snackat och umgåtts - viktig tid! Nu ska jag sussa, SJUKT jetlagad efter resan, sksshhh, natti

Hej fina! Kom precis tillbaka till hotellet och sitter o ska nog ta fram en kortlek! 18:25 tog vi bussen in till Kos Stad, vilket verkar vara öns enda ställe där det är lite liv och rörelse! Vi strosade mest bara runt, satte oss ned och åt en helt okej god pizza och sen bokade vi också en båttripp för tisdag! Staden var jättefin, vilket gör mig glad och ger mig något att se fram emot till i höst! :D Imorgon ska det bli rätt molnigt, så vi får se hur mycket solande det blir, eller om vi kanske hittar på något annat! see you then

Hallo! En lång dag vid poolen "avslutades" idag med en promenad ner till vad vi trodde skulle vara en hamn, men det var bara ännu mer strand och solstolar. Men det va fint det med! Nu sitter vi och spelar yatzy och ska snart gå och lägga oss! Finns inte mycket att berätta om alla dagar som vi endast solar, men imorgon kväll tror jag vi skulle in till kos stad så det kanske blir en roligare historia :P hörs då! Kyss

När man är uppe före tuppen, inklusive uppe föra de andra tre passade jag på att köra lite rehab! Redan 25 grader ute, är svettig nu och kommer förmodligen bli en lökig dag! Nu ska jag gå tillbaka från stranden och kolla om det är någon som är sugen på frulle, ciao

Yey, idag landade vi i Grekland efter en lång vaken natt! Flyget gick jättebra liksom allt annat. Det första vi gjorde var att prova buffén, då vi har all-inclusive, allt såg toppen ut så det känns bra för mig som är så kräsen:P Resten av dagen då solen varit uppe spenderade jag och Moa på stranden efter att ha gått en rundtur på hotellet, det är helt SJUKT stort! Tar 12 min att gå från ena sidan till andra haha??
Nu har vi nyss ätit middag och sitter och tar varsin drink, 21:45 börjar Sverige-Frankrike som visas på en bar här bredvid så vi tänkte sätta oss där och hänga! Hörs imorgon, bye

Halloj!! Sitter just nu hos Felix med Hanna, Emilia, Gabbe och Johanx2. Vi kom nyss hit efter att ha ätit pizza på en pizza nedanför och nu har vi NHL-turnering medan vi väntar på en bio som hår 21:30, goals avslutningsdag ju:P Juste, glöm ej att jag och pappa om 8 timmar blir upphämtade av Moa och hennes pappa, sen far vi till Arlanda, tjohej!! :D hörs troligen då, kyzz